En son doğum gününde Y/N arkadaşlarıyla Tokyo civarındaki güzel bir restorana gitmişti.
Tutulan, hoş bir mekandı.
Buranın yemeklerinin başarılı olduğunu daha önceden de zaten duymuşlardı, ve onlar da oldukça açtı.-Off!.. Çok açım lan! Menü nerede menü? (Genji)
Genji pek patavatsız birisiydi, ama yine de yakın arkadaşlardı.
-Olm! İki dakika sakin dursana lan, doğum günü olan Y/N! İlk o sipariş etsin öküz. (Asami)
Asami Genji'nin kız kardeşiydi, her zaman mantıklı olan kardeş oydu.
Bu konuşmalar geçerken genç kız pis pis sırıttı.
-Yemekler sizden mi?
Yanında oturan sakin ve biraz içine kapanık kız gülümsedi.
-Doğum gününe özel akşam yemeğin bizden. (Kiyomi)
Oldukça sevimli fakat biraz çekingen bir kızdı Kiyomi. Pembe yanakları sündürülecek tiptendi...
Y/N ellerini çırpıp gülümsedi.
-4 katlı pasta istiyorum o zaman!
•••
Kısa bir sessizlik oldu...
-Biz öğrenciyiz amk. Cebimde üç kuruşum var! (Genji)
-Ne yani? Beni üç kuruşa bile layık görmüyor musun?!
-Param yok! (Genji)
-Sorun değil, bulaşık yıkarsın.
-Hadi ama çocuklar, tartışmanın sırası mı? (Kiyomi)
-Benim doğamda ev işi falan yok. Sen yıkarsın. (Genji)
-Senin doğanı kirletirim çocuk!
-A- (Genji)
Asami daha fazla konuşmasına izin vermeden eliyle kardeşinin ağzını kapattı. Sakince gülümsedi.
-Yeter. (Asami)
-Ha ha! Ezik!
Tam o sırada Y/N'nin gözü birine ilişti...
Karşı masanın siparişini alan turuncu, kıvırcık saçlı bir çocuk...Genji'ye laf yetiştirmektense birden tüm dikkati bu gördüğü çocukta toplandı.
Sevimli kıvırcık saçları ve sürekli gülümseyen bir yüzü vardı.
Üzerindeki garson kıyafetinin içinde boğuluyormuş gibi sürekli papyonunu çekiştirip duruyordu. İçinde bulunduğu durumdan çok rahatsız olduğu her halinden belliydi. Gülümsüyor olsa bile...Hiç bu işe alışık gibi gözükmüyordu. Asla garsonluk yapabilecek bir tipi de yoktu. Hatta o papyonla biraz da komikti.
Boğazındaki papyonu hışımla çekiştirdiği sırada önündeki geveze adamın siparişini almaya çalışıyor ve aynı zamanda da söylenenleri deftere yazmaya uğraşıyordu.
Müşteri sürekli hızlı hızlı konuşarak durmadan söylediklerini iptal edip başka bir şey söyledikçe sinir katsayıları artıyor ve anlındaki damarlar belirginleşiyordu.
O kadar gerilmiş ve sinirlenmişti ki elinde tuttuğu kalemle hızlıca kağıda yazarken kalem birden kırılıverdi.
Kalemin elinde kalan parçasını tuttuğu elini sertçe yumruk yaptı.
Y/N ise olanları merakla ve biraz da hayranlıkla izliyordu. Olması gerektiğinden fazla ilgisini çekmişti kıvırcık.
Genç adam gözlerini bu önündeki adama dikti ve gülümsemesi daha da yayıldı. Yavaşça yumruğunu havaya kaldırmasıyla omuz kaslarının gerildiği sırada, bu başka bir garsonun dikkatini çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo revengers x reader Headcanons / Oneshot
FanfictionEski kitabım silindi, buradan devam... Lütfen bol bol yorum yapıp oylayın