POV: En yakın arkadaşınız bir erkek ve onlar sevgiliniz. Bundan rahatsızlık duyuyorlar.
Kazutora
Onun hissettiği kıskançlık ayrı bir boyutta, seni arkadaş olarak bile olsa başka hiçbir adamla paylaşmak istemiyor. Sen sadece ve sadece ona aitsin, varlığınla bile onu çılgına çeviriyorsun.
Bundan rahatsız olduğu ilk seferde sana direkt bahsetti ama baskıcı ya da kısıtlayıcı gibi görünmemek için kibar davranmaya da özen gösterdi. (Zorlandı ama senin için değer)
Eğer değişen birşey olmazsa bu konuyu tekrar gündeme getirmez ama ne hikmetse zamanla o arkadaşının başına çok kötü olaylar gelmeye başlar...Mikey
Duyduğu rahatsızlığı hemen dile getirmez, ama ikinci defa olursa seninle bu konuyu ciddi bir şekilde konuşur.
Başından beri sırf senin arkadaşın diye ona zarar vermek hakkında olan yoğun arzularını bastırmaya çalışıyor. Ne kadar daha kendini tutar- ya da tutmaz? Bilemezsin.
Ama o çok değerli arkadaşın sana temas ederse işi biter.Draken
Hemen dile getirmedi, ilk başta senin anlamanı bekledi. Üçünüz beraber olduğunuz zamanlarda sana karşı nazikken onaysa öldürücü bakışlar atıyordu. Sabrı tükenmeye başlamıştı.
Yine bir gün okul çıkışı o adamı kenara çekti ve onunla dostça(!) bir sohbet edip gayet nazikçe(!) suratının dağılmasını istemiyorsa haddini bilmesi gerektiğini, senin artık bir sevgilin olduğunu ve bu yüzden eski yakınlığınızı unutmasını söyledi.
Muhtemelen bu olaydan hiçbir zaman haberin olmayacak.Baji
O asla sabretmedi. Adam yoğun bakıma kaldırıldı ve siz de kavga ettiniz. Baktı ki iş ayrılık noktasına doğru gidiyor. Onu affetmen için tüm o vahşi ve ayarsız kişiliğini kenara bırakıp koynundan bir saniye olsun ayrılmayan bir kediye dönüştü. (Biraz fazla güçlü bir kedi, kollarının arasından kurtulamadın)
Yine olursa yine aynısını yapacak ama bu sefer sadece yapanın kendisi olduğunu bilmeyeceksin o kadar...Smiley
Senin telefonunu gizlice alıp ona yazarak sanki senmişsin gibi onunla sohbet ettikten sonra gelen mesajlar tepesini attırdı.
Yine senmişsin gibi davranarak onunla bir buluşma ayarladı.
Ve nedense bir süredir o arkadaşın ortalıklarda yok ve mesajlarına asla cevap vermiyor...Chifuyu
Bu yüzden tartıştınız, morali çok bozuldu. Kendini yetersiz hissetti. Seni çok seviyor olmasa buna katlanmazdı.
Sonrasında bir şekilde ona sırnaşarak gönlünü aldın ama başka bir olay daha olursa o arkadaşına zarar vermekten çekinmeyecektir.Mitsuya
Tavırları çok soğuk ve ciddiydi. Senden ayrılmasından korktuğun için o arkadaşınla arana mesafe koymak zorunda kaldın.
Bu davranışın Mitsuya'nın hoşuna gitti. O adam yoksa problem de yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo revengers x reader Headcanons / Oneshot
Hayran KurguEski kitabım silindi, buradan devam... Lütfen bol bol yorum yapıp oylayın