10.

43 3 0
                                    

Jeongguk celý zamrzol, oči sa mu natlačili slzami a dal sa do kĺbka, hojdajúc sa, snažiac sa upokojiť. Vedel že to čo urobil Taehyunga nahnevalo a teraz ho zbije, zbije ho ako jeho otec. Pri tej myšlienke sa Jeonggukove telo roztriaslo, včera mu dával zbytočné nádeje bezpečia a dnes to už neplatilo.

Jeho vzlyky sa začali otriasať celou miestnosťou, keď sa dvere od kúpeľne otvorili.

"P-prepáč. P-prosím n-neublíž mi" vykoktal zo seba mladší, zatiaľ čo Taehyung si k nemu kľakol. Mal v pláne mu poriadne vynadať, no keď videl ako sa jeho maličkosť trasie, nedokázal to. Starší mu zaplietol ruku do vlasov a Jeongguk na chvíľu prestal dýchať. Čakal tú ranu, ktorá ale stále neprichádzala.

"M-mrzí ma to, j-ja len ešte n-nechcem z-zomrieť. B-bojím sa" Jeongguk si naozaj myslel, že sa ho Taehyung s Eliotom chystajú otráviť.

"Jeongguk, včera som ti jasne povedal, že keď som tu ja tak ti nikto neublíži. Ak by som ťa mal v pláne zabiť, nebolo by to pomoci nejakého jedu alebo čo si tvoja hlava predstavuje. Chceme ti len dodať nejakú výživu, keďže tú reálnu nepríjmaš" Taehyung ho neprestal hladkať po vlasoch, vedel že mladšieho to ukľudňuje, pretože jeho telo sa pomaly prestávalo triasť. Jeongguk zdvihol svoju uslzenú tvár a pozrel sa na Taehyunga, mladší sa len snažil vyčítať či neklame.

"B-bojím sa ihiel" Taehyungovi nedalo sa nezasmiať, vzal mladšieho na ruky a preniesol ho do postele.

"Budem tu s tebou, môžeš ma držať za ruku" mrkol na neho, na čo Jeongguk vypleštil očami. Svoju hlavu naklonil na stranu, pretože nerozumel čo má starší v úmysle.

"Tak Jeongguk, pripravený?" vo dverách sa zjavil Eliot už s dopitým pohárom vína. Položil ho na nočný stolík a pred tým si šiel umyť ruky. Taehyung si sadol k Jeonggukovi a naozaj ho vzal za ruku, zatiaľ čo tú druhú mu Eliot dezinfikoval. Keď videl tu ihlu, zostal bledý. A Taehyung si to všimol, preto mu tvár presmeroval na seba.

"Pozeraj sa na mňa" no to Jeongguk nedokázal. Jeho pohľad skĺzol do lona staršieho, zatiaľ čo sa snažil pripravovať na nepríjemnú pichľavú bolesť, ktorá mala prichádzať. Taehyung sa jemne uškrnul, keď zacítil ako mu mladší stlačil ruku. Jeongguk si to ani neuvedomil, no prestal keď prestal cítiť dotyky na svojej ruke.

"Hotovo" preniesol Eliot, zatiaľ čo sa Jeongguk pozrel na svoju ruku. Bola oblepená a celkom bolela, no je pravda že v umelej výžive boli pridané aj nejaké lieky na ukľudnenie a spanie, ale to už mladší nemusel vedieť. Taehyung si všimol že mladší ho stále držal za ruku, musel sa pre seba uškrnúť no ruku mu pustil keď šiel vyprevadiť Eliota.

Jeongguk si zatiaľ ľahol, keď sa mu začalo zívať. Keď Taehyung prišiel do izby, mladší už spal.

365 Days Where stories live. Discover now