9.

40 3 0
                                    

"Č-čože?" zakoktal sa mladší pretože nevedel čo tým starší myslí. Naozaj by urobil pre mladšieho niečo také, len z dôvodu aby sa najedol? Taehyungovi prišlo vtipné, ako Jeongguk potichu panikáril. Vzal si do rúk toast a začal z neho zobkať. Taehyung sa spokojne pre seba usmial a sám sa zakusol do svojho toastu. No netrvalo dlho a toto mierumilovné ticho prerušil Jeongguk, keď toast odložil na svoje miesto.

"Jeongguk, nemôžeš mi hovoriť že nie si hladný keď si nejedol už dva dni. Dojedz ten toast, inak pôjdem s tebou do nemocnice a to sa ti rozhodne páčiť nebude" keď mladší započul slovo nemocnica, jeho oči sa rozžiarili. Bola by to skvelá možnosť na to niekoho poprosiť o pomoc, preto sa mladší pozrel na Taehyunga a prikývol.

"Dobre, poďme do nemocnice" to Jeongguk nevedel, že Taehyung tým nemyslel v skutočnosti naozajstnú nemocnicu, ale jeho dobrého súkromného doktora pána Eliota. Eliot je vysoký a svalnatý muž, naozaj nevyzerá vôbec priateľsky.

Jeongguk bol zmätený, keď Eliot prišiel. Nevedel kto to je, predsa si myslel že ho Taehyung mal zaviesť do nemocnice.

"Tak Jeongguk, toto je pán doktor Eliot. Dovoľ mu ti zaviesť influziu do ruky, aby ti cez ňu dodal nejaké živiny" preniesol Taehyung, zatiaľ čo Eliot na jeho posteli vybaloval ihly a iné zdravotnícke pomôcky. Jeongguk zbledol, nenávidel ihly a už vôbec nechcel umelú stravu do tela. Neveril im, ako mohol vedieť že to čo mu práve dodá do tela nebude nejaký jed alebo droga? Jeongguk pokrútil hlavou a vstal z postele, nechcel to.

"Nechcem to, ja som v poriadku, prosím chcem jesť. Kde mám ten toast?" Jeongguk veľmi panikáril, pri predstave mať ihlu v ruke sa mu zvieral žalúdok.

"Na to je už neskoro Jeongguk, sadni si späť na miesto" Taehyung pozoroval celý čas Jeongguka, pretože sa mu nepáčilo že stojí hneď vedľa kúpeľni. Pripadalo mu to podozrivé a nebol hlúpy, vedel nad čím menší rozmýšľal. No kým sa stihol vybrať k Jeonggukovi, menší sa už zamykal v kúpeľni. Eliot sa pobavene pozrel na Taehyunga a Taehyung zatnul sánku.

"To nemyslíš vážne" preniesol starší cez zuby, keď sa snažil otvoriť dvere do kúpeľne. Nechápal, prečo tam dával vôbec zámok. Bol nahnevaný, ako bol Jeongguk dramatický.

"Jeongguk, otvoril mi tie prekliate dvere" začal do nich starší búchať a mladší sa zatiaľ so slzami v očiach posadil na studenú dlážku na zemi. Bál sa, neveril im.

"Dobre Taehyung, upokoj si mladšieho, ja zatiaľ si zájdem pre pohár vína" potľapkajúc rameno Taehyunga sa Eliot premiestnil do kuchyne, kde sa zatiaľ posadil na barovú stoličku.

"Fajn, neotvoríš mi? v mojej spálni sa nachádza kópia kľúča!" buchol posledný krát do dverí a vybral sa pre ten kľúč.

365 Days Where stories live. Discover now