İş görüşmesinin üstünden 1 hafta geçmişti. Gerekli evrakları halledip beklemeye başladım.
Ben vardım, Buket. Yanımda da tuhaf dostlarım Sefa, Şafak ve Altuğ vardı. Beraber kafenin bar kısmında bir şeyler içiyorduk. Aramızda hararetli bir sohbet dönüyordu; Futbol maçı. Buna dahil olmadım. Ama kulağım sürekli onlardaydi.
"Bence takıma yanlış transfer yaptılar. Sonraki maçta takım geriye gidecek" dedi Sefa bardaklara çay doldururken.
"Hayır abi yanılıyorsun" dedi Altuğ.
Şafak'in ofladigini işittim. " Daha fazla katlanamiyorum" sandalyesinden kalkıp etrafa tur atmaya gitti.
Sefa ve Altuğ ona kısa bir bakış attıktan sonra muhabbetlerine devam ettiler. Keyifle mırıldandim "Ah kadınlar..."
Altuğ bana bakti ve o da gülümsedi. Bakışlarla anlaşmistik.
Bunlar olurken Saat 20:50 civarıydı. Bir haftadir sabırla işe çağırilacagim günü bekliyordum. Acaba beni yeni yapılan evinde mi tutacakti yoksa sürekli yanında mi gezdirecekti?
Saat çok geç olmuştu. Bu saatte arayacaklarını düşünmedim. Aklımda tonla tilki dolanıyordu. Düşüncelerimi telefon zil sesi belirgin bir şekilde böldü.
Ekrana baktığımda numara olduğunu gordum. Sefa "kim o kanka?" Dedi merakla. Belirsiz bir ifadeyle omuzlarımi kaldırdım.
Şafak masamıza geldi. " Kız belki işten arıyorlardir."
Mümkün olabilir mi? Sanırım.
"Alo?"
"İyi akşamlar Buket hanım. Bu akşamdan itibaren çalışmaya başlayabilirsiniz hayırlı olsun. Lütfen bir saat içinde Vezirpasa'da Dakikbey caddesinde olun."
Hemen bu saatte olması supheliydi.
"Nereden arıyorsunuz?"
Arkadaşlarım dikkat kesilmiş telefon görüşmesini dinliyorlardi. Karşı taraftan gelen sese dikkat kesildim.
"Büşra Atlar'in korumasi olarak kabul edilmistiniz değil mi?"
İçime hafif su serpildi.
"Pekala geliyorum." Dedim ve telefonu kapattım. Bakışlarım arkadaşlarima döndü. " Bu işler böyle mi oluyor ya?" Dedi Şafak.
Altuğ atıldı "Yok abi ben güvenemedim yalnız gitme biz de gelelim."
Şafak başıyla onu onaylayip bana döndü. Cevap bekliyorlardı.
Kasaya müşteri geldi ve Sefa yanımızdan kısa süreliğine gitti.
"Gidelim de işin aslını öğrenelim."
Yoldaydik. Ben arka koltukta yolu izliyordum. Altuğ dikkatle arabayı kullanıyor ve şafak da ön koltukta bir şeyler anlatıyordu. Vezirpasaya gelmiştik. Araçtan inmeden etrafa göz attık. Lux bir yerdi. Bahsedilen yere baktığımda gece kulübü gördüm.
"Burası mi?" Dedi Altuğ.
Beni arayan numarayı aradım.
"Alo ben geldim de beni karşılayacak biri var mı?"
"Hoşgeldiniz. Star club in üst katındayiz."
Bununla beraber arabayı park edip üçümüz birden dairenin girişine ilerledik. Club çok canlıydı.
Daireye vardık. Bir adım öne çıkıp kapıyı çaldım. Kenara çekilip bekledim.
Kapı açıldı. Hepimiz kapıyı açana baktığımızda bakımlı, kısa siyah saçlı, uzun boylu bir kadın gördük. Yüzüme kocaman bir gulumseme yerleşti. Bu Büşra Atlar'di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Big Boy [gxg] Kısa Hikâye
Teen Fiction🖇️ yeşil gözleri bana dönünce kalbim sıkıştı. "benim big boy'um sensin" diye fısıldadı. heyecanıma hakim olmaya çalışarak yanıtladım "aynı şeyi senin için düşündüm" gülümsedigini fark ettim. ikimiz de big boy olmaktan hoslanmistik... (eşcinsel) Pa...