"hoşgeldiniz" dedi neşeyle
Hep şarkılarinda duyduğum o güzel sesi capcanlı duymak huzur vericiydi.
"Buyrun lütfen" diyerek bizi içeri davet etti. Yeter ki buyur prensesim.
Altuğlara baktığımda başıyla onaylayıp içeri doğru adım attılar. Beraber daireye girdik. Dekorasyonu oldukça iyi bir evdi
Büşra prensesim bizi oturma odasına aldı.
"Ben tek geleceğini düşünmüştum ama" dedi duru sesiyle.
"Biz başka ilçeden geldik de tek gelmeyeyim dedim." Kekelemem dışında gayet iyiydim
"Kahve içer misiniz?"
Şafak hemen atıldı." Ben orta şekerli alayım."
Büşra başıyla onaylayıp Altuğ ve bana baktı. Altuğ teşekkür edip reddetti. Ben de istemedim.
Büşra görevlilerden birine seslendi. İçeri genç bir kız gelince ona kahveleri söyledi.
Büşra konuya yavaşça girdi. " Şimdi sen benim özel korumam olarak başlayacaksın. O yüzden seni bir tanımak istedim. "
Elim ayağım titriyordu. Bu fırsatı 1 hafta delirir gibi beklediğine inanamıyordum.
"Elbette Büşra hanım" derken sesim kontrolsüz çıktı.
O sırada kahveler geldi. Büşra bizden gözünü ayirmamisti. Yardımcı kız gittiğinde sözlerine devam etti. " İlerleyen dakikalarda bana ve Buket'e izin verir misiniz arkadaşlar?"
Gözleri çok güzeldi.
Altuğya baktim "Arabada bekleyelim biz işin bitince ararsın?"
Başımla onayladim. Heyecanlıydim. Ama güvenlik daha önemliydi.
Şafak kahvesini birkaç yudumda bitirdi. Ayaklanip gitmeye hazırlandılar. Şafak hemen Büşranin yanına gelip "Bir imza alabilir miyim?" diye sordu. Güzel fırsatti
Büşra hemen ceketinden hazırda bulundurduğu kalemi çıkarıp Şafakin gösterdiği kağıda imzaladi.
Şafak akıllı kızdı gerçekten. Gelirken kaşla göz arası yanına kağıt almış imzalatmak için...
Sonra oyalanmadan Altuğ ve Şafak gittiler. Geriye ben ve benim biriciğim kaldık.
"Öncelikle bana hanım demeni istemiyorum sadece Büşra."
Büyük Bir ilgiyle dinliyordum. Umarım ileride karım dene fırsatım da olurdu.
"Tabi" yutkundum.
"Kendinden bahseder misin?" O da tamamen bana odaklanmışti. Havadaki atmosferin daraldığıni hissediyordum.
"Ben 20 yaşındayım. Burada tek yaşıyorum..."
"Hayır gerçekten kendinden bahset"
Herkese söylenen ezber bilgilerden istemiyordu. Beni yakından tanımak ve bilmek istiyordu. Biri korumasına böyle yakın davranmazdi. Bu kadının bir sıkıntısı olduğunu düşünüyordum.
"Ben sinirli bir insanım. Agresif duruşumu kontrol etmeyi öğrensem de zaman zaman ortaya çıkıyor. Korumacı ve haksızlığa karşı bir tarafım var"
Söylediklerim Büşranin hoşuna gitmişti. Devam ettim.
"2 yıldır düzenli spor yapıyorum ve hareket benim için çok önemi. Sorumluluk ve disiplini severim..."
Büşrayi cezbedebilecek aklıma gelen her şeyi anlattım. En sonunda bir süre sessiz kalıp bana baktı. Gerilmistim
Olduğu yerde kalkıp benim oturduğum koltuğa oturunca gerginligim hızla arttı.
" İyi biri gibisin. İstemi sadakatin konusunda sana guvenebilir miyim?"
Sesi yumuşaktı. Ve ben bu ses tonundan anladım ki bu kadın bir şeylerden korkuyordu. Geniş çaplı bir korunmaya ihtiyacı vardı.
" İmzaladığım kağıtta 1 yıllık sözleşme var. Bu süre zarfında işten ayrilmicam. Eğer işime bağlanirsam hiç gitmem" dedim emin bir şekilde
Büşra dikkatle beni dinledi. Gözleri ufak bi anlığına dudaklarıma kaydiginda kalp atışım hızlandı.
"Sana açık konuşuyorum Buket. Benimle her zaman her yerde olmalısın."
Nedenini çok merak ediyordum ama madem bu kadar yakın olucaz, ileride öğrenecektim
" bana güvenebilirsin Büşra"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Big Boy [gxg] Kısa Hikâye
Teen Fiction🖇️ yeşil gözleri bana dönünce kalbim sıkıştı. "benim big boy'um sensin" diye fısıldadı. heyecanıma hakim olmaya çalışarak yanıtladım "aynı şeyi senin için düşündüm" gülümsedigini fark ettim. ikimiz de big boy olmaktan hoslanmistik... (eşcinsel) Pa...