U

282 23 6
                                    


Genç çocuk üçüncü prensin kucağında oturduğunun farkında bile değildi, bu haber karşısında fazlasıyla şok olmuştu. Kim onun ağabeyiyle çıkıyordu?!

Porsche öfkeyle geldi, yüzü öfkeden kızarmıştı: "O salağın ne dediğini dinleme! O bir pislik, lanet olası bir orospu çocuğu... Rüya görüyor, hayır aslında o benim kabusum, bu adam gerçekten benimle dalga geçebileceğini düşünüyor ve..."

"BU ADAMI SEVİYORUM!" diye bağırdı Khun No, kahkahalarla patlayarak, karnını tuttu ve gözyaşlarını sildi. "İlk kez bir adam bir prense hakaret etmeye cüret ediyor!" Balkonda uzun bir açıklama için bir kez daha Porsche'nin peşinden gitmeye başlayan veliaht prens, "Porschhheeee..." diye homurdandı.

"Kardeşin eninde sonunda dışarı çıkmaktan hastalanacak." Pete kibarca, Khun kendisini oradan oraya savurmasına izin vererek, dedi. "Khun Nooo devam edersen kusacağım..."

Porchay sonunda kulağında bir kıkırdama duydu ve baldırlarının üzerinde duran iki ince ele baktı. Genç çocuk şiddetle kızarmaya başladı ve neredeyse insanüstü bir hızla ayağa kalktı ve hemen özür diledi.

Elbette bu, küçük kardeşinin biraz eğlenmiş ifadesini fark eden Khun No'nun keskin gözlerinden kaçmadı: "Pekala, burada ne işimiz var... Şu iki çocuk... Sevgili küçük kardeşim, bana senin yaşındaki çocuklarla pek ilgilenmiyormuşsun gibi geldi?"

"Ben çocuk değilim." Kimhan kuru bir şekilde yanıtladı.

"Humph. Sen... (çenesiyle genç Porchay'i işaret etti) ....adın neydi yine?"

"...Porchay....Majesteleri..."

"Bu çok şirin, hoşuma gitti. Pekala, şimdi sana öyle sesleneceğiz."

"Khun No," diye haykırdı Pete, "Bu tam anlamıyla onun ilk adı..."

"Evet evet... Hadi dansa gidelim."

Tankhun ayağa kalktı, aniden odanın arka tarafıyla çok daha fazla ilgilendi, belli ki prens dans etmek istiyordu. Kral, eski öğretmen Chan ile bir tartışmaya dalmıştı. Neredeyse... arkadaş canlısı görünüyordu.

Ama içinde bir şey Porchay'i korkuttu. Kimhan bacak bacak üstüne attı, kibirli bakışları en küçüğüne dikildi:

"Onu öldürmek istiyorsan sıraya gir, birçok insan da bunu yapmak istiyor."

"Neden bunu yapayım?" Porchay masumca sordu. Bu aile gerçekten tuhaftı, genç prens cinayetlerden bahsetmeye devam etti... Porchay ve erkek kardeşi yoksulluk içinde büyümüş olabilirler ama kardeş sevgisi onları zengin etti. Hia, dünyada en çok sevdiği kişiydi. Genç çocuk yine sevgiyle balkona baktı ve ne yazık ki tam o anda Macau geçti ve Kimhan'ın buz gibi sesi Porchay'i rahatsız etti.

"Babam değil ama ikincil aile ha... Sürpriz yok. Vegas her zaman biraz manipülatif olmuştur ama... Macau? Pekala, anlıyorum, onun zehirli hediyesi ile eğlenmek istiyorum. Görünüşe göre kuzenim oyuncağını geri alamayacak."

"Neden bahsediyorsun....??" Chay rahatsız oldu ama Kim ayağa kalktı, Porchay'dan biraz daha uzundu ve elini genç çocuğun omzuna koydu, keskin bakışları soğuktu. Elini Porchay'ın boynuna götürdü ve hafifçe sıktı, artık hareket etmeye cesaret edemeyen genç çocuğu boğdu, korkudan felç oldu, prensin gözleri taşıyla aynı renge bürünmüştü. Şans eseri, deli gibi dans eden Tankhun, Kimhan'ı itti ve Kimhan, düşen Chay'i bıraktı: "AH!"

"Oooops...özür dilerim...OIIIIII ????!!!"

Porchay düşerken prensin gömleğini yakalamıştı ve Kimhan dudaklarını Chay'inkilere bastırmıştı. Kazara ve şiddetli bir öpücüktü, en küçüğü dilini bile ısırmıştı. Acı içinde inledi ve yaşlı prens çığlık atıyor ve zıplıyordu.

Pete'i yakaladı ve nazikçe tekrar sarstı.

"GÖRÜN !!! BÖYLE DEDİM, HAKLIYIM !!!"

"KHUN HAYIR GERÇEKTEN YAPARIM...YUCK..." Pete yüksek sesle geğirdi, aniden çok solgun göründü ve Tankhun muhafızının kusacağını biliyordu.

"OH HAYIR! BENİM ÜZERİMDEN DEĞİL, VEGAS'IN ÜZERİNDE KUSUN!" Pete kendini Vegas'ın ünlü kuzeni göğsüne fırlatılmış halde buldu ve güzel kırmızı kıyafeti sarı bir sıvı ve et parçalarıyla dolu bulundu....

Odadaki hizmetliler her yöne bağırmaya başladılar ve çileden çıkan kral yatmaya karar verdi. Tankhun yüksek sesle güldü, Pete öfkeyle yanan Khun Vegas'tan utanarak özür diledi.

"Kalkacak mısın?" diye tısladı ayağa kalkan Kimhan.

"Evet... evet özür dilerim." Porchay ayağa kalktı, yirmi dakikadan kısa bir süre içinde olup bitenler karşısında afalladı. Ve fırtına sona ermekten çok uzaktı, çünkü Porsche balkonun geniş penceresinden tüm sahneyi görmüştü, Kinn öfkeli adamı iki askerin yardımıyla zapt etti. Porchay sessizce prensin arkasına geçti, yanakları kızarmıştı ve dua ederek gözlerini kapadı: "Ah, lütfen kardeşimi öldürme..."

"Git Macau'ya yalvar." Prens acı acı tısladı.

Porchay, Kimhan'a o kadar kafası karışmış bir bakışla baktı ki, ayrılmaya karar veren prensi daha da kızdırmış gibiydi. Parmaklarını şaklattı ve yakıcı bir acı Chay'in kulağını tutuşturdu ve onu ikinci kez yere düşürdü. "CHAY!" diye kükredi Porsche, Kinn'i küçük kardeşine doğru koşarak uzaklaştırdı, tamamen kaybolmuş görünüyordu. "KINN'İ SİKTİRİN, BİR ŞEYLER YAPIN!"

"Ne? Ama neler oluyor bilmiyorum...!" diye haykırdı prens.

"Hepiniz aptalsınız!" Tankhun gözlerini devirirken hırladı.

Porchay o kadar yüksek sesle bağırıyordu ki boğazı acıyordu ve acınası bir şekilde titremeye başladı, sanki biri ağzı asitle ıslatılmış bir bıçakla kulağını kesiyor gibiydi. Yaşlı prens, Chay'in yanına diz çöktü, kardeşinin küpesini fark etti ve kaşlarını çattı, şimdi Porchay'in boktan küçük kardeş büyüsü yüzünden acı çektiğini söylerse savaş çıkardı.

Tankhun, Kinn'e baktı ve ikincisi, bir doktor bulacaklarını söyleyerek yalan söyleyerek Porsche'yi yanına aldı... Ve Porsche gözden kaybolur kaybolmaz, Tankhun hemen tüm askerlere döndü: "ANON! Bu çocuğu hemen benim pislik küçük kardeşime götür, bunu ancak o durdurabilir!"

Porchay birinin onu kaldırdığını hissetti ve yeniden acı içinde kıvrandı, ateşi çıkmış gibi hissetti. Çıldırmış olmalı çünkü tuhaf bir dumanın içine gömüldü...

Sanki sancı ona bir halüsinasyon yaratmış da Porchay görmüş... Bir bankta oturan bir kadın... Kucağında bir bebek ve önlerinde küçük bir çocuk küçük bir yaratıkla oynuyormuş...

Nazik Bu mutlu küçük ailenin etrafında uçarak ve ateş çemberleri oluşturarak eğlenen bir kuş. Chay gözlerini kırpıştırdı, bilinci tekrar yerine geldi.

"...Anne...?"

......
Orijinali @Kam2Kimchay aittir.



A Royal Love : My Cruel PrinceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin