3. Kitap: My Cruel Ailen
İki Kittisawasd kardeş, anne ve babalarının öldüklerinde kendilerine miras bıraktıkları fırın sayesinde yaşıyorlardı. Çoğu zaman, en büyük erkek kardeş olan Porsche başka işlerde çalışıyordu çünkü çok az insan lezzetli yemeklerinin tadını çıkarmaya geliyordu... Bu yüzden dükkanla ilgilenmek on yedi yaşındaki genç Porchay'e kalmıştı.
"Merhaba, hoşgeldin!" diye bağırdı, sesi hâlâ uykuluydu. Oldukça yaşlı bir kadın içeri girdi, tatlı küçük hamur işlerine hayran kaldı ve ardından hafifçe gülümsedi, aniden daha genç göründü. "Söyle genç çocuk, çok tatlı olmayan ne var...? Sağlığıma dikkat etmeliyim... Şeker benim için kötü, hehe..."
"Pekala, lezzetli turtamız, hatta güzel elmalı turtalarımız var! Sık sık şeker eklemiyoruz, istediğinizi seçebilirsiniz hanımefendi... Bazen şeker ruh sağlığınızı iyileştirmeye yardımcı olabilir. Dene !''
Porchay ona göz kamaştırıcı bir gülümsemeyle baktı. Mükemmel dişleri ve ruj sürdüğünü sanacağınız kadar pembe iki tatlı dudağı vardı... Neşe ve sıcaklıkla parlayan iki büyük siyah gözü vardı, hafif kıvırcık saçları da benzer bir tondaydı. Onunla ilgili her şey çığlık atıyordu: tarçınlı rulo gibiydi.
"O zaman o pastadan bir parça alacağım."
"Hemen, küçük hanım."
Birden yaşlı kadın başını pencereye doğru çevirdi ve somurttu: ''Oh hayır, yağmur yağıyor...Hava tahmini bu hafta yine yanlıştı!'' Chay, değerli pastayı paketlemeden önce tek kaşını kaldırdı, sonra küçük hanıma para üstünü. verdi, onu selamladı ve hızla dışarıdaki masaları temizlemek için ayrıldı. Beyaz bir kurulama bezi kaptı ve üzerinde nazik bir bakış hissetmeden önce ilk masayı sildi ve kulak memesi gıdıklanmaya başladı.
Porchay merakla arkasını döndü. Onu kim izliyordu? Kapısının önünde tamamen siyah giyinmiş, şemsiyeli bir kişi duruyordu. Uzun siyah saçlı, boş suratlı ve öyle garip bakışlı bir adam ki... Ama büyüleyiciydi. Çok ender bir güzellik. Vay canına, Porchay bile kalbinin delirdiğini hissetti.
''Merhaba hoşgeldin!"
...
Orijinali @Kam2Kimchay aittir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Royal Love : My Cruel Prince
FanfictionFakir bir ailede dünyaya gelen Porchay Kittisawasd, bir gün zalim amcası ağabeyini ve onu kraliyet ailesine sattı. Dehşete kapılan ve dayak yiyen Porchay, kraliyet ailesinin evcil hayvanının en küçüğü olmayı öğrenecek. Kimhan Theerapanyakul acıması...