Veliaht Prens Annakinn, namı diğer Kinn Theerapanyakul, ikinci oğul , küçük kardeşine hayretle baktı. Veliaht Prens'in özel koruması Porchay Kittisawasd'ın ağabeyi Porsche Kittisawasd, küçük kardeşine şok içinde baktı. Khun No olarak bilinen en büyük prens Tan, Tankhun Theerapanyakul, kale boyunca sevinçle bağırdı.
"...Ne demeye çalışıyorsun...?" tısladı Porsche. "....Bu anlamadığımız bir şaka mı?"
Kinn, Porsche'ye doğru eğilerek fısıldadı. Çapkın gözlü adam, veliaht prensi acımasız bir hareketle itti ve küçük kardeşinin omzundan tuttu.
Tankhun hemen kaşlarını çattı ve küçük erkek kardeşinin önünde durdu. "Ai'Kim en iyi, en yakışıklı ya da en zeki olmayabilir..."
"Tankhun..." Kimhan homurdandı.
"Tamam, tamam, belki bazen aptal, zalim, huysuz ve..."
"Tankhun." Kinn bu sefer kaşlarını çatarak ağabeyine bakarak homurdandı. Tankhun dondu, bir an ciddileşti, tüm gücüyle düşünüyormuş gibi göründü.
Sonra parmaklarını şıklattı: "Her neyse, o bir prens ve istediğini yapıyor."
"KESİNLİKLE HAYIR !" diye homurdandı Porsche ve küçük kardeşine o kadar sıkı sarıldı ki zavallı Chay'imiz nefesini tuttu. "H-hia... B-ben nefes alamıyorum..."
Kimhan sinirlenmiş görünerek kollarını kavuşturdu: "Sadece bir güven ilişkisi yaratmaya çalışmak için o küpeyi çıkarmak istediğimi söyledim."
"Reddetmesini anlamıyorum." Tankhun tısladı, "Bu iyi bir şey, değil mi? Neden buna karşısın? Mutlu olacağını düşünmüştüm!"
Porsche sonunda küçük kardeşinin nefes almasına izin verdi ve tek bir sert bakışla konuşmasını engelledi. Bir baba gibi davrandığında hia'sı gerçekten korkutucu görünebilirdi, bu yüzden Porchay sessiz kaldı.
"Ah, o lanet olası küpenin çıkarılmasından yanayım ama o pislik küçük kardeşimle hiçbir şey yapmaya kalkışmayacak. O pislik asil kıçla hiçbir ilişkim yok... Kardeşim zaten çok genç. "
Kimhan, Kinn'e umutsuz bir bakış attı ve ağabeyi içini çekti. Porsche ile konuşmaya çalıştı ama Porsche onu yine uzaklaştırdı.
Porsche uzun boylu bir adamdı, gözleri hilal şeklindeydi, cildi parlak bronzla aynı renkteydi, ayrıca kaslı ve çok çekiciydi. Köylerinin en yakışıklı erkeği olarak tanımlanmaya değerdi.
Tabii ki, ilk başta veliaht prens ondan nefret etmişti... Ama Porsche'nin cazibesi sonunda Kinn'in ilgisini çekmişti. Şimdi Chay'in ağabeyine takıntılı gibiydi ve onu her yerde takip ediyordu... "Porsche, bırak onları, kendi sorunlarını çözecek kadar büyüdüler, değil mi?"
"Kahretsin Kinn. Neden her zaman onların yanındasın?!"
Porchay sahneyi keyifle izledi ama kulağında küçük bir rahatsızlık hissedince içini çekti, Kimhan'ın sabrı taşıyordu. En küçüğü, anka kuşu şeklinde bir doğum lekesi olan kardeşinin omzunu okşadı ve Porsche ona doğru eğildi:
"Sorun değil, hia. En azından burada temiz kıyafetlerimiz, yemeğimiz var ve ev işleriyle uğraşmamıza gerek yok... Oda arkadaşlarımız sadece şımarık, çürümüş çocuklar.""Chay'im... Ne küçük bir şeytan..." Porsche kıkırdadı.
"Hey, seni duyabiliyoruz." Tankhun kollarını kavuşturarak tısladı. İki kardeş güldüler. Sonra Kinn, konseyle bir toplantı için ayrılmak zorunda kaldı, bu yüzden Porsche şikayet etmeden onu takip etti.
Porchay, iddialarına rağmen ağabeyinin veliaht prense karşı bir zaafı olduğunu hissetti. En büyük prens Tankhun, pembe dudaklarında alaycı bir gülümsemeyle küçük kardeşinin yanına gitti. Göğsüne hafifçe vurdu ve alaycı bir ses tonuyla şöyle dedi: "Eeee...... Ne zamandan beri bir kalbin var senin?"
"Herkesin bir tane vardır, aksi takdirde bu, öldüğün anlamına gelir." Kimhan kuru bir şekilde cevapladı, gözlerini devirdi, Chay'in gördüğü ihtiyatlı bir hareket yaptı.
En küçüğü sakince prense doğru yürüdü ve boğazını temizledi: "Prens statüsündeki bu aptalın varlığı bir tanık görevi görüyor. Ben, bu ülkenin üçüncü prensi Kimhan, bu tılsımı senden geri alıyorum, sonra sana hem vücudunun hem de duygularının tam mülkiyetini teklif ediyorum. "
Kimhan ellerini kaldırdı, havada küçük mavi bir duman yükseldi ve Porchay... Pekala, özel bir şey hissetmedi, elini kulağına götürdü ve mücevherler gitmişti. Tankhun yüksek sesle alkışladı ve ağlıyormuş gibi yaptı, muhafızlarından biri olan Arm'ın kolundan tuttu ve sümkürdü. "Yuck, Khun No!"
"Çok tatlı !" Ağladı teşekkürler.
"Bu çok...iğrenç..." diye mırıldandı Pol adlı ikinci bir gardiyan, meslektaşının tiksinmiş yüzünü görünce alayla.
Tüm bu aptallardan çileden çıkan Kimhan, elini Chay'in eline kaydırdı ve onu çekti. Uzun koridor boyunca, Kim aniden kırmızı bir perdenin önünde durdu ve onu işaret etti: "Buraya asla gitmeyeceksin tamam mı?"
"Ha?...Perdede... Neden ....?"
"Hayır, arkada bir geçit var. Oraya gitmeni istemiyorum, anlaşıldı mı?"
Kimhan'ın soğuk, ciddi yüzü Chay'in başını sallamasına neden oldu, prensi daha fazla kızdırmak istemiyordu. Sakinliği sonunda onu odasına sürükleyen Kim'i yatıştırdı ve bu sefer mutlu bir şekilde piyanosunu gösterdi: "Ne olduğunu biliyorsun ?"
"Evet... bu...bir piyano? Tavernada bir tane vardı...ama kırılmıştı." Porchay itiraf etti.
Prens gidip piyanosunun önündeki küçük beyaz sıraya oturdu ve Chay kendini eski anılarına kaptırdı. Porsche meyhanede, Yok'ta bazen garson olarak çalışmıştı ve Chay'in oraya gitmesine nadiren izin verilirdi, ancak bu komik enstrümanı fark etmişti, ne yazık ki piyano o sırada çoktan kırılmıştı, bu yüzden hiç duymamıştı melodiyi....
Müziği, şarkı söyleyen insanları ve flütü severdi ama piyano sesinin nasıl olduğunu bilmiyordu.
"Oynamak ister misin ?" Prens nazikçe sordu.
"Bilmiyorum...Nasıl yapacağım.." Porchay kızardı ve Kimhan ona el salladı, uzaklaştı ve Chay prensin yanına oturdu. "Parmağınızı koyun, bastırın ve işte bir nota."
Porchay gülümsedi, büyüleyiciydi, neredeyse sihir kadar. Hayır, müzik büyüleyiciydi. İnsanları bir araya getirebilirdi ama çok zıt ve farklıydı. "Sana öğreteceğim."
"...Evet, lütfen, bunu çok isterim... Ekselansları."
Porchay kızardı ve Kimhan ona belirsizlikle dolu garip bir bakış attı. Ama çok hafifçe kızarmadan önce bakışlarını indiriyor:
"Kim."
"Eee...?"
"Bana Kim diyebilirsin."
.....
Orijinali @Kam2Kimchay aittir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Royal Love : My Cruel Prince
FanfictionFakir bir ailede dünyaya gelen Porchay Kittisawasd, bir gün zalim amcası ağabeyini ve onu kraliyet ailesine sattı. Dehşete kapılan ve dayak yiyen Porchay, kraliyet ailesinin evcil hayvanının en küçüğü olmayı öğrenecek. Kimhan Theerapanyakul acıması...