E

304 25 16
                                    

Porchay rahatsız hissetti, neden orada olduğunu gerçekten bilmiyordu. Kendini iyi hissetmiyordu. Ait olduğu yer burası değildi. Eve gitmek istedi. Ama hiç bir eve sahip oldu mu ki?

Prens ona o kadar kötü davranmasa da, ağabeyiyle olan basit hayatını geri kazanmanın hayalini kuruyordu.

"Khun Nooooo...Kral seni böyle görürse çıldırır." Grup, şaşkın bakışları Porsche'nin kendisine yaklaşmasına neden olan Chay'in önünden geçti, çok kötü bir ruh hali içinde görünüyordu ve yürümekte zorlanıyordu.

"Hia? Senin neyin var...?"

"Kahretsin Kinn." Porsche homurdandı ve dişlerini gıcırdatmadan önce Chay'in küpesini görünce beti benzi attı. "Kahretsin... Ne yalancı. Bu mücevher hikayesinin sahte olduğundan emindim. Neden onu buraya koymasına izin verdim... ah... acıdı..."

"NE ?" Porchay tükürüğüyle boğuldu ve çenesi neredeyse yere düşüyordu. Porsche utanma ve öfke karışımı bir ifadeyle kızardı, sonra tekrar topallayarak Kinn'e yüksek sesle hakaret etti.

Pete, Porsche'nin arkadaşı, hoş bir genç adam, sempatik bir şekilde gülümsedi.

"Hey, nasılsın? Ah, bir küpen var haha, güzel, öyle değil... zavallı Porsche'nin küçük kardeşi..."

"Evet iyiyim, teşekkürler ama.....Khun Kinn ona ne halt etti?" Porchay haykırdı. Pete dudaklarını büzdü ve yanakları oyularak iki küçük gamze ortaya çıktı.

Gözlerini devirdi ve çılgın yaşlı prensi takip etmeden önce Porchay'in sırtını dostça okşadı. Genç çocuk, özel bir balkonda Khun Kinn ile tartışmak için ayrıldığı belli olan erkek kardeşini aradı ve rüzgarın soğuğu onu ürpertti.

"Büfeye gidebilirsin, seni küçük sürtük. Beşinci dereceden alevler içindeyken üşümüş numarası yapma."

"Ö-özür dilerim...?" Porchay şaşkınlıkla arkasına döndü ve yüzü melek gibi olan küçük bir asilzadeyi tanıdı.

"Şey...bilirsin, büfe üçüncü prens tarafından yenilmek için burada olduğuna göre, sevgili kralımız senin küçük kıçını bu yüzden vermedi mi? Yani, o büyük vahşi gözlerinle sevimli olabilirsin. , ama senden daha estetik domuzlar gördüm."

Porchay yavaşça gözlerini kırpıştırdı, kalbinin sıkıştığını hissetti, az önce bu küçük... Zengin pislik tarafından aşağılanmıştı. Her şeye izin verildiğini düşünen ve diğeri ihtiyatlı bir şekilde elini sallayarak Porchay'i ısırmakla tehdit eden küçük beyaz bir yılanı ortaya çıkardı.

Genç çocuk korku içinde çığlık attı ve geri çekildi, arkasındaki birinin ayağını ezdi, o da Chay'in düşmesini engelledi ve tehdit dolu bir sesle homurdandı: "Ee, sevgili Luka, Ekselansları Kimhan'ın oyuncağının peşinden mi gidiyorsun? Kuzenimin bunu duyduğuna sevineceğinden emin değilim."

"Kes sesini Macau. Bebeğim Venüs kızdı çünkü orospuları sevmiyor." diye kuru bir sesle cevap verdi çocuk, soluk saçlarını geriye atmadan önce Macau'nun alaycı gülüşünü görmezden gelerek fırtına gibi fırladı. Porchay geri çekildi, gence teşekkür etti...

O neydi? Bir de prens mi? Her neyse, önemli değildi, ilk defa birisi onu savunmuştu. Bir "kraliyet oyuncağı" olsa bile.

Macau Theerapanyakul, taşı gibi bir tilkininkine eşit bir renk tonu ile kırmızı giyinmişti. Uzaktan bir adam onlara yaklaştı, aynı yaramaz gülümsemeye ve keskin bakışlara sahipti.

Porchay şaşırmıştı, Macau'nun onu bu adamla tanıştıracağını düşünmemişti. O da kırmızı bir kıyafet giymişti, daha çok kan gibi çok koyu bir kırmızıydı ve tavrında bariz bir gaddarlık parıltısı görülüyordu.

Vegas, Porchay'e onunla konuşmadan gülümsedi, ama ayrılmadan önce küçük kardeşine sarıldı, ardından kargaya benzeyen ama kırmızı gözleri olan garip bir kuş geldi.

"T-tamam..." Porchay ürperdi, yaratıklarının sadece çocuk hikayelerinde var olduğunu düşündü.

"Kraliyet ailesinin .. büyülü şeylerle gerçekten güçlü bir bağı var... Her zaman bunun sahte olduğunu düşünmüştüm ta ki... Buraya gelene kadar."

"Yalnızca en güçlüsünün vardır." Hiç yaratığı olmayan Macau, ama böyle bir şeyi umursuyor gibi görünmüyordu. Porchay daha sonra merakla dolu bir bakışla Kinn ve Porsche'ye döndü: "Bu yüzden mi her yerde bir aslan simgesi var?"

"Bu zalimce..." diye fısıldadı Porchay, üç erkek kardeşin masada babalarına doğru oturarak nasıl mesafeli ve soğuk göründüklerini görünce şaşkına dönerek.

En büyük çılgın oğul Tankhun bile davranışlarının arkasında çok şey saklıyor gibiydi. Porchay göz ucuyla prensin kendisine baktığını fark etti ve Kimhan ona yaklaşmasını işaret etti. "Oh, oh, sahiplenici kıçını gösteriyor..."

"Ne oluyorsun... heh beni bırakma..." Porchay, büfeye gitmek için ayrılan Macau'ya baktı, Macau gülüyordu ve Chay gerçekten nedenini anlamadı...

Yaşlı kralın ona bakan eğlenceli bakışını görmezden gelmeye çalışarak sakince prense doğru yürüdü. Kimhan ona doğru eğildi, hoşnutsuz görünüyordu. "Macau bir gecede komik hale geldi...? Onu on altı yıldır tanıyorum ve bu çocuk beni her şeyden çok sinirlendiriyor."

"Belki sen de hiç gülmediğin içindir." Tankhun kuru bir sesle tısladı. "Kes sesini, seninle konuşmuyordum."

"Kulağım var, duydum seni... Bu arada senin burada ne işin var? Bir çocuğu korkutmaya mı çalışıyorsun? Boşa harcayacak vaktin var... Küçük kardeşim."

"Sana susmanı söyledim zaten!" Porchay, iki kardeş arasındaki tartışmayı hayretle izlemiş ve kralın ona bakışı onu utandırmaya başlamıştı. Porchay, parmaklarını gergin bir şekilde kıpırdatarak ayağa kalktı ve büyük kaşlı adam olan veliaht prens elini nazikçe Chay'in omzuna koydu.


"Bu aptalları boşverin, bu arada ben Kinn. Porsche'nin aşığıyım."


 "HAH?"


 Porchay geri çekildi ve sendeledi, Kimhan'ın kucağına düştü ve gözleri fal taşı gibi açık bir şekilde veliaht prense baktı. 


 "Ne oluyor be ...???"



.......


Orijinali @Kam2Kimchay aittir.


Bu bölümü çevirmek zor geldi , aklım çok karıştı...

A Royal Love : My Cruel PrinceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin