And

135 19 18
                                    

Sur'un arkasındaki büyük kış bile üçüncü prens ile Porchay arasındaki atmosfer kadar soğuk değildi. Kimhan Theerapanyakul hiçbir şey bilmiyordu. Kesin olmak gerekirse, babasının bir önceki kraliyet ailesini öldürdüğünü, eski kraliçeye tecavüz ettiğini ve bir oğlu daha olduğunu biliyordu...

Ama bütün bunlar çok fazla geliyordu... Kaşlarını çattı, birden bunun farkına vardı. gerçekten de, eğer teorisi doğruysa... o zaman üvey kardeşlerdi.

Porsche yüzünden: Anka sembolü.

Kahretsin.

Kim, hayatında ilk kez kafası karışmış görünerek hızla ayağa kalktı. Ne yapacağını bilemiyordu, aile olmanın anlamını çok düşünen biri değildi, onun için amca ya da kuzen aynı şeydi.

Kaşlarını çattı, sonra öksürdü, ardından Porchay içini çekti. İki çocuk zamanda donmuş, düşünemez olmuşlardı. Buradaki gerçeği bilebilecek tek kişi... Kral dışında herkesin aklı başında olmadığını söylediği kişi, ilk prens Tankhun'du.

Tankhun'un geniş oturma odasında ürkütücü bir sessizlik hüküm sürüyordu. Porchay kaşlarını çattı, tek kelime etmeden itaatkar bir şekilde prensi takip etti.

Kim ilk odaya yöneldi, kimse yoktu. Dinlemeye başladı ve West Garden'daki tiz çığlıklar sonunda bir adım geri atmasına neden oldu, parmaklarını şıklattı ve iki çocuk kendilerini Tankhun'la karşı karşıya buldular.

"Oiiii beni korkuttun! Seni küçük pislik..." elini kalbine koyan birinci prens homurdandı ve tekrar yüksek sesle gülmeye başladı.

"Khun Hayır!" diye homurdandı balık kılığına girmiş Pol. Porchay utanarak kıkırdadı ve kızgın askerin fırlattığı su jetinden kaçınmak için Kimhan'ın büyük mavi kadife pelerininin arkasına saklandı.

"Hey, sana deniz kızı yumurtalarını almanı söyledim, hala burada ne işin var!"

"Ama Khun No, yumurtlamazlar!" diye homurdandı kendisi de sırılsıklam olan Arm.

Tankhun kaşlarını çattı, ellerini tuttu ve somurtmaya başladı. İlk prens deniz kızı yumurtalı omlet yemeye karar vermişti ki bu imkansızdı.

Kim kollarını kavuşturmadan önce kaşını kaldırdı ve arkasından gelen yumuşak sesi duymazdan gelmeye çalıştı. "Tan...Seninle konuşmalıyım, durum ciddi."

"Hım......Ne istiyorsun? Nankör velet, burada kimse benim bilgimi hak etmiyor...Oh, babam hakkında mı?"

Kim titredi, evet. Tankhun'un aklında bazı dizginler gördüğünü biliyordu, bu yüzden sabırla Porchay'in ona söylediklerini yansıttı.

Tabii ki, Tankhun'un yüzü bir anda değişti, sonra başını geriye attı ve histerik bir kahkaha attı, o kadar yüksek sesle ağlamaya başladı ve omlet hevesini unuttu. "Hayır, hadi ama, gerçekten...Ahhhhahahhah çok tatlı çocuklarsınız! Cidden çocuklar...hahah...Şu anda çok gülmekten ölebilirim. Yanaklarım ağrıyor!"

"Gülmeyi kes." Kim tısladı.

"Komik değil!" diye ekledi Porchay'in yüzü utanç ve kafa karışıklığının karışımıyla kızarmış, çaresiz, küçük sesi.

En büyük prens sonunda sakinleşti, derin bir nefes aldı ve parmaklarını şıklatıp şarkı söylemeye hazır bir opera divası havasına büründü: "Yine de majesteleri kralın halkımızın gerçek babası olmadığını öğrenince rahatlayacaksınız, hehehe... Ayrıca babamın sadece üç çocuğu olduğunu da itiraf etmeliyim. Üzgünüm ama hayır, siz kardeş değilsiniz. Baba çok şeydir, çirkin, kurnaz, manipülatif... ama bu kadınla yatmadı...Ve bu kadın sadece Kimhan'ı soymaya çalıştı, ancak o geri alındı.Yani Porchay gerçekten... Sen gerçekten Porchay Kittisawasd, ve sana söyleyeyim, omzunda Porsche ile aynı ben var... Ah ah, üzgünüm, muhtemelen benim kardeşim olmayı da çok istediğini biliyorum... Ama sadece asılsızdı söylenti."

A Royal Love : My Cruel PrinceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin