"Kime anne diyorsun Moron." diye homurdandı üçüncü prensin soğuk sesi.
Porchay hızla gözlerini kırpıştırdı, kafası karışmıştı ve kulağı garip bir şekilde ağırlaştı. Zincirlerle kelepçeli bileklerine baktı... Ve kaşlarını çattı, prens neden birdenbire ona böyle davranmıştı?
Porchay, Kimhan'ın kendiliğinden tepkilerini takdir etmek için sözde artık onunla birlikteyken artık takmadığı kolyesini görünce kalbinin sıkıştığını hissetti. "Majesteleri...Neden ben... Yanlış bir şey yaptım ya da...?"
Porchay konuşmakta güçlük çekiyordu, görünmez bir gücün boğazını sıktığını hissediyordu ve prensin gözlerindeki mavi parıltı, prensin sihriyle kendisine saldırdığını anlamasını sağlıyordu.
Chay nefesini tuttu, öksürmek istedi ve gözleri geri döndü. Kimhan ona biraz daha eziyet etti ama gencin yanaklarından aşağı akan büyük yaşlar sonunda içini çekmesine neden oldu ve baskıyı durdurdu.
En küçüğünün yüzünü soğuk bir şekilde inceledi, hainlerden nefret etti ve hatta bu çocuğa karşı... sempati duymaya başladığından nefreti daha da arttı. Kimhan bir prensti, etrafındaki insanlara dikkat etmesi gerekiyordu.
Bir sandalye kaptı ve yüksek sesle soluyan Porchay'e bakacak şekilde ata biner gibi oturdu. 1 "Sadece cevap ver. Evet ya da hayır."
"An-anla...evet."
"Güzel. Satıldın mı satılmadın mı? Doğru mu?"
"Evet."
"Amcan tarafından mı?"
"Evet." Genç adamın kızgın gözleri yalan söylemiyordu. Böylece Kimhan taktik değiştirdi, << evcil hayvanına >> yalan söyleyerek blöf yapmaya karar verdi. Genç çocuğa sırıttı ve eğilerek dudaklarını küpeye değdirdi: "Yalan söylersen, döngü sen ölünceye kadar daralır... Anladın mı?"
Porchay acıyla titredi, inledi ve başını salladı. Sonra yumruklarını sıkarak prense kararlılıkla baktı. Şimdi, Kimhan Theerapanyakul yalanının çocuğu yeterince korkutacağını umuyordu. "Kuzenim için mi çalışıyorsun?"
"Ah? Kim... Hayır."
" Evet ya da hayır. Bunu aklında tut... İkinci aile için mi çalışıyorsunuz?"
"HAYIR." Porchay bu sefer gerçekten sabrını kaybetmeye başlamıştı, kalbi nasıl böyle bir pislik için atabilirdi?
Yakışıklı ama tam bir pislik.
"Sizin Macau ile herhangi bir akrabalığınız yok mu?"
"HAYIR."
Kimhan yüzünde hiçbir şeyin görünmesine izin vermedi, duygulanmamaya alışmıştı, basit bir hareketle zincirler kayboldu, ağrı durdu ve Porchay hiç acı çekmemiş gibi daha iyi hissetti.
Genç adam derin bir nefes aldı, ayağa kalktı ve vücudunun sağlam olduğunu, görünürde herhangi bir yarası olmadığını, zihninin açık olduğunu ve küpenin artık acı vermediğini fark ederek şok oldu. "Nasıl... Bu nasıl mümkün olabilir?"
"Ben senin ustanım." Kimhan küpeyi işaret ederek basitçe söyledi. "Sana dilediğim gibi acı veren benim... Ama sadece bu değil..."
Chay kaşlarını çattı. Belli ki daha rahatlamış görünen prense şaşkınlıkla baktı. Gerçekten güven sorunları vardı, asil pislik...
Genç çocuk prensin önüne oturdu, küçük karanlık bir odadaydılar, sanki Kimhan Chay'i gerçekten korkutmak istemiş gibi... Ve işkence altında itiraf edecekti, yapmadığı, söylemediği şeyler... Ne kötü bir akıl!
Prens yorgun görünüyordu, daha karanlık bir ifadesi vardı, büyü onu yıpratmış olmalı. Porchay, bu adam onu az önce incittiğinde üzüldüğü için neredeyse kendine tokat atmak istiyordu.
"Taşını takarken sorman yeterli olmaz mıydı?" Chay homurdandı.
Kimhan küçük bir sırıtışla kolyesini çıkardı. "Bazen yeterince kararlı insanlar büyünün üstesinden gelebilirler. Sihir somut bir şey değildir, onu herkese empoze edemezsin. Ama ne yazık ki sen benimkine çok açıksın... Bu yüzden seni ilk lokmada yedi."
Porchay yüzünü buruşturarak titredi, kollarını kavuşturdu, hâlâ somurtkandı ve Kimhan parmaklarını tekrar kıpırdatmadan önce ona gülümsedi. Porchay'i hafif bir sıcaklık dalgası kapladı ve Porchay gözlerini büyüttü: "Vay, vay, bu... neler oluyor?"
"Sana söyledim... sana verebileceğim tek şey acı değil."
Chay gülümsedi, sanki biri ona sarılıyormuş gibi, kendini son derece iyi ve mutlu hissediyordu. Sonra Kimhan'ın muzip bakışları değişti ve elini Chay'in uyluğuna koyarak hafifçe bastırdı. "Eğer bana sadıksan... Yanımda olmana izin verebilirim... Ne düşünüyorsun?"
"Ben..." Porchay kızardı ve bu kez prensin büyüsünün bununla hiçbir ilgisi yoktu. Yere bakmadan önce dişlerini gıcırdattı. "Ben zaten..."
"Hmm?"
"Ben sadık bir insanım," diye hırladı Porchay, sesi daha emindi. "Ben sevdiğime ihanet etmem, sor kardeşime. Paramız yok ama kolay yoldan yozlaşanlardan değiliz! Biz de asabiyiz, sakın beni sınama..."
Kimhan gözleri parlayarak gülümsedi. Porchay'e daha yakın eğildi, neredeyse alınlarını birbirine bastırdı ve Chay'in nefesi kesildi.
"Çok iyi,'' diye fısıldadı Kim yumuşak bir sesle. "İhanet ettiğinden şüphelenirsem seni hemen öldürürüm. Öte yandan, uslu bir çocuksan, bu kahrolası şatoda en iyi müttefikin olurum."
"Bu nasıl olabilir?...Kardeşim de burada." Porchay alaycı bir ses tonuyla cevap verdi.
"O bir prens değil."
"Hım..Doğru.."
''Bu bir anlaşma ?"
"Evet." Sonraki saniye, Porchay tam olarak kimin başladığını anlayamadı ama prensin mükemmel dudakları onunkilerle oynuyordu. Chay hayatı boyunca ilk kez birini öpüyordu ve Porchay şiddetle kızardı, hatta biraz inledi ve prensin güldüğünü gördü.
Kahretsin.
"Hey bu senin hatan.." diye yanıtladı Porchay, şimdi Kimhan'ın kucağındaydı, saçları darmadağınık ve nefesi kesikti.
"Bu benim ilk gerçek öpücüğümdü ve sen sihrini kullanıyorsun, bu yüzden bana gülme... "
"Sana dokunduğum andan beri kullanmıyorum." Kimhan onun sözünü kesti, muzip sırıtışı genç olanı sinirlendirdi. Porchay, prense duyduğu güçlü çekimin yalnızca sihirden kaynaklandığını düşünerek kendi kendine yalan söylemeyi tercih etti... evet.
Tamam, tamam, tamam... Güzelliği de çok oynamıştı Chay'in aklıyla.
Chay hayatı boyunca hiç bu kadar güzel bir adam görmemişti. Elinde değildi, o bir aşk bakiresiydi... ve daha fazlası.
Kimhan burnunu Chay'inkine doğru kaydırdı, dudaklarına hafif bir öpücük kondurdu, gözleri daha sakin görünüyordu, sanki sonunda...
Güvenebileceği birini bulmuştu.
Berbat kişiliğine rağmen ondan nefret etmeyen dürüst ve samimi bir insan. Onunla kalacak biri.
Bu kalenin karanlığında bir ışık............
Orijinali @Kam2Kimchay aittir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Royal Love : My Cruel Prince
FanfictionFakir bir ailede dünyaya gelen Porchay Kittisawasd, bir gün zalim amcası ağabeyini ve onu kraliyet ailesine sattı. Dehşete kapılan ve dayak yiyen Porchay, kraliyet ailesinin evcil hayvanının en küçüğü olmayı öğrenecek. Kimhan Theerapanyakul acıması...