Minor Family special

78 9 3
                                    

Özel bölüm: Genç Macau Theerapanyakul'un hikayesi.

Macau hayretle ellerine baktı. Bir hainin elleri. Yine de bu noktaya gelmeyi hiç istemedi.

''Usta...Bunun iyi bir fikir olup olmadığını bilmiyorum...''

''Haydi, Macau. Bu dünyada bana kralım de."

Macau titriyordu, korku dolu bir adımla geri çekildi, ayaklarının dibindeki amcasının cesedi midesini bulandırdı. Kral omuz silkti: ''Maalesef geri gelecek... Belki bir iki gün içinde, bu cehennem yaratıklarının sorunu da bu, gerçekten ölmüyorlar. Ama ona biraz işkence etmek eğlenceliydi... yardımın sayesinde.''

Macau hıçkırıklarını tuttu, taş bir duvara kaydı ve iki ince elini yüzüne koydu. Kendini anılarına kaptırmak istedi... Acı dolu anıları. Her şey ters gittiğinde ve hayatı bir kabusa dönüştüğünde.

GERİYE DÖNÜŞ: On yıl önce, kraliyet ahırlarında.

"Cau, ağlamamalısın, tamam mı? Aksi takdirde Baban seni bulur ve seni cezalandırır çünkü erkek ağlamaz...''

''Hiaaaa.....acı çekiyorum...'' diye inledi küçük çocuk atından yeni düşmüş.

Vegas, küçük kardeşini yaranın üzerine üfleyerek yatıştırmaya çalıştı. Macau dizlerini kaşımıştı ve en sevdiği kısrağı, sanki küçük prensin sırtından düşmesini istemiyormuş gibi ona bir hüzün parıltısıyla baktı.

Ağabey yumruklarını sıktı, salak Kinn'in hayvanın bacaklarının arasına bir hava üfleyerek bir şeyler yaptığından emindi.

Küçük çocuk burnunu çekti ve sonunda ayağa kalkmaya çalışmadan önce akan burnunu koluyla sildi.

''Hia... Çok ağrım var... Yürüyemiyorum! Waaaahh....''

Macau tekrar ağlamaya başlamadan önce bağırdı. Vegas inledi, etrafına kayıp bir bakış attı ve sadece bahçede çay içen Kinn'in acımasız bakışlarıyla karşılaştı.

Bu hep böyleydi, Ana ailenin çocukları ne isterlerse yapabilirdi ve bedelini de Küçük aile ödedi. Vegas onlardan derinden nefret ediyordu. Ve şimdi Macau da onlardan nefret etmeye başlıyordu...

Sonunda bir yetişkin, sanki küçük çocuğun çığlıklarından etkilenmiş gibi onlara yaklaştı ve Macau'nun önünde diz çöktü. ''Bu çok kötü bir yara küçüğüm. Burada ne oldu ? Siz ikiniz kavga mı ettiniz?''

"Atından düştü," diye açıkladı Vegas, adama küçümseyerek bakmadan önce.

''Macau güçlü, küçük bir velet olduğu için mızmızlanıyor...''

"Anlıyorum..." Adamın yüzü nötrdü ama bakışları yumuşak bir parıltıyla doluydu. Uzun boylu, koyu tenli, hafif sakallı ve etkileyici bir bilgelikle dolu görünüyordu.

Nazik bir hareketle beyaz eşarbını çıkardı ve küçük çocuğun yarasını okşadı.

''Bu yarayı dezenfekte etmeliyiz ve arkadaşlarınla ​​çok hızlı bir şekilde tekrar oynayabileceksin. Prens Vegas, o kısrağı ahırına geri koymaya ne dersin? Oldukça endişeli görünüyor..."

Vegas itiraz etmek istedi, ne yapacağının söylenmesinden hoşlanmadı ama küçük kardeşinin ağlamasından da bıkmıştı, bu yüzden sert bir şekilde başını salladı ve gitti.

Macau'nun gözleri yaşlarla kıpkırmızı olmuştu ve dizinin yandığını hissederek tekrar burnunu çekti. Bütün çocuklar arada bir kendilerini incitirler, evet ama o bir prensti, hem de dünyada en çok sevdiği insanın önünde düşmüş olmak aşağılayıcıydı!

''Hia zayıf olduğumu düşünüyor olmalı... Onun kardeşi olmayı hak etmiyorum... Ya o da benden nefret etmeye başlarsa! Ahhhh bunu istemiyorum!''

''Küçük prensim lütfen öyle düşünme, kardeşin seni seviyor... Ailen, buradaki herkes seni seviyor ve tek amacı seni korumak.''

Macau, veliaht prensi işaret etmeden önce tiksintiyle yüzünü buruşturdu. ''Onlar değil. Sadece hia. Onlardan nefret ediyorum...Keşke ortadan kaybolsalar! Ve Korn Amca da! Babamı her zaman mutsuz eder! Baba kızgınsa, hia'ya vurur! Bundan da nefret ediyorum.... Hia dışında herkesten nefret ediyorum !"

Küçük çocuğu nazikçe kendisine doğru çeken adamın yüzüne garip bir gölge düştü. "Ana ailenin yok olmasını ister miydiniz?"

''Evet....'' Macau kaşlarını çattı, gergin bir şekilde elleriyle oynamaya başladı, yanaklarının kızardığını hissetti. Kısık bir sesle fısıldamaya başladı:"Teşekkürler...Efendim...Efendim...Adın ne?"

''Pekala, sizinle ilgilenmek benim için bir zevk, Prensim. Bana istediğin gibi seslenebilirsin, umurumda değil... ama benim gerçek adım Doktor Top. Ancak... Küçük bir sırrım var. Bunu duymak istiyor musun ?''

"Evet !"

"Yakın arkadaşlarım...bana Usta der."

"Usta...?"

"Evet... İstersen beni bu şekilde arayabilirsin, çünkü bence sen ve ben yakında çok yakınlaşacağız."

"Evet! Yeni bir arkadaşım var! Teşekkürler usta ! Bana Cau diyebilirsin! Tanıştığıma memnun oldum !"

Top Macau'ya gülümsedi. Ve planı yıllardır mükemmel bir şekilde ilerlemişti.

....

Orijinali @Kam2Kimchay aittir.

A Royal Love : My Cruel PrinceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin