Welcome stranger

54 9 0
                                    

Porchay'in kısa hayatında hiç şansı olmamıştı. Bir kahin bir keresinde ona, hepsi mutsuz olan birçok hayat yaşadığını, ancak hayatının aşkının onu her zaman bulacağını söylemişti... Ne zaman?!

Saçmalık, evet. Hepsi erkek olan birkaç arkadaşı vardı ve tek bir kız bile ona ilgi göstermedi ... Yaşlı hanımları dışında.

Chay elindeki bardağı silerken gözlerini devirdi.

"Bu gece fırını kapatıyorsun, tamam mı?"

''Evet, hia... İyi günler!''

Ağabeyi Porsche, uzun boylu, kaslı, bronz tenli, gözleri bir Yunan heykeli kadar çekici... Güzelliğiyle erkekleri ve kadınları deli ediyordu. Porchay, kardeşini bu kadar mükemmel görünce bir kıskançlık hissetti. Ama keklerine üzgün bir bakış atmadan önce gülümsedi, onu selamladı ve kardeşinin gittiğinden emin oldu.

Chay yemek yapmayı severdi ama küçük dükkanları çok az başarılı oldu. Neyse ki, önce ebeveynlerine sadık, sonra bir araba kazasında öldüklerinde, nazik müşterileri Kittisawasd kardeşlere sadık kalan birkaç müşterisi vardı.

"Günaydın güzel leydim!" dedi Porchay mutlu bir şekilde, en sevdiği müşterisine, biraz tombul, ama nezaketi güzel yüzünden yayılan yaşlı bir bayana en güzel gülümsemesini sunarak.

''Merhaba genç adam ! Yakışıklı olan bugün yok mu? Yazık, sizi hiç bir arada görmüyorum ama biri uzun boylu ve yakışıklı, diğeri zeki ve sevimli... İtiraf etmeliyim ki siz benim bu sokaktaki küçük favorilerimsiniz! Buraya her geldiğimde kendimi yeniden genç hissediyorum hehe...'' Chay mahcup bir kahkahayla biraz kızardı, sonra masayı temizlemek için koştu ve müşterisine kahve ikram etti. Güzel bir parça çilekli turtaya gülümsemeden önce pencereye hızlıca baktı.

''Canım, belki biraz fazla tatlıdır..."

"Oh biliyorsun tatlım, hayatımın bu noktasında... Sanırım artık ne istersem yiyebilirim... Neden zahmet edeyim ha?"

Genç çocuk, onaylamayan bir ifade takınarak tek kaşını kaldırdı ama pastayı servis etti. Müşteri, genç fırıncının bilerek en küçük parçayı aldığını fark ederek ona sevimli bir şekilde gülümsedi...

Gerçekten, sevimli bir çocuk.

Porchay radyoyu açmak için fırının arkasına gitmeden önce omzuna bir havlu attı.

''Bütün hafta güneşli olması gerekiyor... Ama hala yağmur yağıyor!''

"Hayır, ne diyorsun, beş saniye önce hava güneşliydi..." Chay geri dönerken sustu.

''Ah ? Doğru... yağmur yağıyor."

Fırın ana cadde üzerindeydi, diğer dükkanlarla çevriliydi ve güneş belli ki kaybolmuştu. Chay başını eğerek bir an izin istedi ve sonra gitti. Kulak memesi hafifçe ağrıdı ve Porchay bir an tuhaf bir ürperti hissetti. Yağmur onun etrafına yağmaya devam etti...

Ama üzerine yağmadı.

"Vay! Neler oluyor burada?'' diye haykırdı genç çocuk, durum karşısında şaşkına dönerek.

Ve... Bakışları aynı adama takıldı. Bir hafta önce, Porchay bu tuhaf adamı fark etmişti: her zaman siyah giyinmiş, şemsiyeli.

Bu adam oradayken hep yağmur yağıyordu. Chay'in gözleri genişledi ve gülümsemeden önce bir sıra bembeyaz dişleri ortaya çıktı.

"Bu sefer içeri mi giriyorsun?" sesi meraklıydı, yumuşaktı ve biraz da haylazlık vardı. Adam, genç fırıncının sözlerini özümsemek istercesine başını hafifçe yana eğdi.

Porchay ellerini arkasında kavuşturdu, küçük tavşanlı kahverengi ve pembe önlüğüne rağmen daha etkileyici olmak için göğsünü şişirmek istedi, onu yargılama, annesinindi...(Kardeşinin siyah bir önlüğü vardı, babalarına aitti).

Adam kıpırdamayınca Chay kendini biraz aptal hissetti, aşağı baktı ve aynı anda adam şemsiyesini indirdi... Ve yağmur durdu.

Porchay kaşlarını çatarak, "Hava ne kadar garip..." diye fısıldadı.

Küçük somurtması, kaşlarını çatmış, yoğun bakışlarını genç fırıncıya dikmiş olan adamı rahatsız etmiş gibiydi.

Porchay göz ucuyla küçük müşterisinin ayağa kalktığını fark etti ve fırına tekrar girmeden önce özür dilemek için mırıldandı: ''Çok lezzetliydi küçük meleğim, her zaman sıcak karşılaman için teşekkür ederim...''

"Neden sanki...?...Boşver, her zaman buraya geldiğin için teşekkür ederim!"

Müşteriden para kazandı ve ayrılmadan önce ona son bir sempatik gülümseme verdi. İçini büyük bir hüzün kapladı. Porchay bu bayanın geri gelmeyeceğini biliyordu, kanseri muhtemelen çoktan çok ilerlemişti...

Porchay üzgün bir kalp ve nemli gözlerle penceresinin önüne eğilerek kremalı ve çilekli iki kruvasanı pencereye koydu. Zil çaldı.

Yeni bir müşteri girmişti. Chay şaşırarak bakışlarını hafifçe kaldırdı ve yakışıklı yağmurcu pencerenin diğer tarafında diz çökmüş, bakışları Porchay'in şaşkın bakışlarına kilitlenmişti.

"Yani bugün gerçekten içeri girmeye karar verdin... Hehe.. Teşekkürler ve Wuju Fırına hoşgeldin."

...
Orijinali @Kam2Kimchay aittir.

A Royal Love : My Cruel PrinceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin