"Az önce yayınlanan şarkımız bir Fransız klasiği, umarız siz değerli dinleyicilerimize, belki de arkadaşlarıyla çevrili, küçük şirin bir dükkanda kahvelerini yudumlarken iyi vakit geçirmelerini dileriz..."
"Kapa çeneni."
Porsche homurdandı. Kinn gülümsedi, radyoyu kapattı ve Porsche'ye yardım etti. Son zamanlarda fırının çok daha fazla müşterisi oldu... Kesinlikle iki aptalın gelişi yüzünden... Gerçekten yakışıklıydılar. Şimdi, Wuju Fırınları internette ziyaret edilmesi gerekenlerin başında geliyordu!
"Chay, Kim!" diye havladı ağabey. "Bekleyen bir müşteri var!" Porchay koşarak odasından geldi, yanakları kızarmıştı.
Ağabeyi ona onaylamayan bir bakış attı ama genç çocuk üniversiteye girmek için çok çalışıyordu, bu yüzden Porsche ona biraz boşluk bıraktı. "Merhaba, sana ne ısmarlayabilirim?"
Porsche, Kinn'le mutfaktaydı, bu yüzden Chay kasayı, Kim de insanlara hizmet etti.
"Ah merhaba delikanlı."
Adam uzun boylu, zayıf ve keldi. Sıcak gülümsemesi Porchay'i ürküttü, sanki bu adamı tanıyormuş gibi... Garip bir duyguydu. Arkasındaki ikinci bir adam Porchay'i şaşırttı: "Boss, çabuk ol, gitmemiz gerekiyor, okul bitmek üzere!"
"Kapa çeneni Anon... Meslektaşım kusura bakma. Pekala, sana biraz kahve getireyim lütfen. Ve... tatlı şeyleri seven küçük bir kızım var... ne önerirsin?"
"Oh... Pekala çikolatalı turta mı yoksa biraz şeker mi? Çocuklar şekerlemelere bayılır!"
Porchay mükemmel dişlerini göstererek sevgiyle gülümsedi ve müşterisi başını salladı, ücretini ödedi ve eğilerek fısıldadı: "Benim fikrimi sorarsan, sen buradaki garsondan çok daha güzelsin..."
"Ha?" Müşteri, Kimhan'a tiksinti dolu bir bakış attı ve Kimhan ayrıldı. Chay o kadar şaşırmıştı ki hemen tepki vermedi. Sonra bir kahkaha patlattı ve garsonuna şefkatle baktı.
Kimhan çirkin olmaktan çok uzaktı. O dünyadaki en yakışıklı görünen adamdı!
"Hadi ama, kararını ver Cau, Pete bizi bekliyor. Eğer kızarsa..."
"Biliyorum hia! Ama Venice çok hızlı içer ve boğularak ölürse P'Pete bizi öldürür... Ben kendi milkshake'imi uzun zaman önce bitirdim!"
Kim üç müşterisine sakin bir havayla baktı, ancak Chay uzaylının tüm insanlardan ne kadar derinden nefret ettiğini biliyordu... kendisi hariç.
Adamların en yaşlısı bebeği tuttu, kaldırdı ve saate baktı: "Vaktimiz kalmadı, Venice yukarı çıkarken içer, hadi Macau kalk! Geç kalamayız."
Genç çocuk itaat etti, kasaya gitti ve siparişin parasını ödedi, sonra biraz durdu, yaramaz bakışı Porchay'inkine saplandı: "Sağol kanka."
"Bizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz..." Porchay nedenini bilmiyordu ama kalbinde bir sancı hissetti. Profesyonelliğini korudu, müşterilerini selamladı ve sonunda bugünlük fırını kapatabilecekti!
"Aman ne büyük başarı..." Porsche mutfaktan çıktı, terliyordu. Fırınlar sürekli kullanılıyordu... Kinn ona her zaman şefkatle gülümsedi, Porsche'ye bir bira ikram etti ve çift rahatladı.
Porchay, Kim'in varlığını kendisine karşı hissetti, elini sıktı, ardından Kim'in ona bir şeyler fısıldamak istediğini fark etti: "Ev...?"
Porchay başını sallamadan önce küçük fırınına baktı.
"Ev."
Ve günler neşe ve sıcaklık dolu geçti.
.....
Orijinali @Kam2Kimchay aittir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Royal Love : My Cruel Prince
FanfictionFakir bir ailede dünyaya gelen Porchay Kittisawasd, bir gün zalim amcası ağabeyini ve onu kraliyet ailesine sattı. Dehşete kapılan ve dayak yiyen Porchay, kraliyet ailesinin evcil hayvanının en küçüğü olmayı öğrenecek. Kimhan Theerapanyakul acıması...