𓆩ӾꝞ𐏑𓆪

73 6 5
                                    

Dodatek

°•✮•°

Morze wschodnie, 1533

– Opowiesz mi coś o zmiennokształtnych…

– hm… Jak zakłada legenda powstaliśmy na wzór człowieka, czyli was, ale egzystujemy bez dużego wkładu zła… Jesteśmy, po to by pomagać faunie i ludziom, gdy potrzebujecie pomocy. Trudno, by było zbliżyć się do zwierząt w postaci człowieka, więc mamy możliwość zmiany w jakiś gatunek, by mu pomagać w życiu. Masz jeszcze jakieś pytania?

– zastanawia mnie jak się rozmnażacie?

– słuszne pytanie. Otóż… Stworzono nas byśmy byli wśród ludzi, więc nie możemy kopulować z własnym gatunkiem. Pary mogą dać na świat potomka, gdy składają się z człowieka i zmiennoksztnego. To ma za zadanie zachowanie więzi między ludźmi i zmiennokształtnymi. Fun fact, czy wiedziałeś, że człowiek potrzebuje paru minut, by się zakochać?

–wow, to imponujące…

– bardzo szybko, nie?

–… wręcz przerażające. A co się stanie, jeśli dwójka zmiennokształtnych będzie miała dziecko?

– jeśli w ogóle się urodzi, to będzie mutantem… To… Niedorozwinięty organizm. Wyobraź sobie, że łączy się wąż z ptakiem… Hybryda dwóch istot nie może istnieć, bo pochodzą z dwóch różnych królestw: ptaków i gadów.

– to ma sens. A opowiedz mi jeszcze o legendzie świata. My ludzie też mamy boga, któremu oddajemy hołd. Jego święto wprowadził mój pradziadek, mawiał, że to dzięki niemu odnieśliśmy zwycięstwo w wojnie. To bóg szczęścia – Aż.

– myślisz, że składacie pokłon złu? Jeśli chodzi o legendę to, zaczynając – dobro i zło stworzyli ludzi. Dobro na wzór człowieka stworzył różne odmiany łączeń z przyrodą np. Zmiennokształtnych. Istnieją jeszcze 3 rasy: elfy zwane również duszkami leśnymi, wróżki które wyginęły lub ukrywają się w miejscach, w których człowiek ich nie znajdzie…

– dlaczego się ukrywają?

– kiedyś bardzo modne było polowanie na wróżki. Mało inteligentne istoty ludzkie często wyruszały na poszukiwanie wróżek, by potem sprzedać je na nielegalnym targu. Wielu z kłusowników dorobiło się, dzięki temu majątków… Biedne małe istotki zaczęły uciekać i chować się po kątach. Poza elfami i wróżkami są zmiennokształtni i…

– a to zło?

– zło stworzyło demony, jednak gdy dobro tworzyło swoje dzieci na wzór człowieka tak zło wytworzyło twory ma swoją podobiznę. Demony były potężniejsze od ludzi, mądrzejsze, piękniejsze i nieśmiertelne, to znaczy dało się je zniszczyć jednak nie mogły umrzeć naturalnie. Dorównywały wręcz twórcy.

– żyjące wiecznie…

– i wiedzące dużo więcej o ludziach niż oni sami. Demony umiały wykorzystywać największe rozkosze i lęki ludzkie, by zdobyć swoje upragnione cele. Dzięki temu zaczęli zdobywać ludzkie serca. Ukazując im ich największe marzenia i sekrety ułudnej rozkoszy. Zaczęli nauczać człowieka własnych prawd i przepisów. Tak powstały czarownice, które używały magii nabytej od demonów.

– to mi przypomina…

– kapitana? Też tak sądziłem, w końcu jest nazywanym kapitanem-demonem, żyje tak długo i wie tak wiele, ale to niemożliwe demony zostały zniszczone przez dobro.

– przez dobro?!

– tak. Podobno, gdy twój pradziad rozpoczął wojnę z magią był pod wpływem manipulacji jednego z demonów. Dobro się o tym dowiedziało i zniszczyło każdą istotę stworzona ja wzór zła.

– co na to zło?

– na razie nic… Zresztą to tylko legenda… Przypowieść… Nie musi być prawdą.

– ale ty w nią wierzysz?

– wierzę.

⦑✮⦒

Krótki dodatek c:

Przeprszam że późno dodaje

Wiecie co? Mamy wakacje! Wreszcie odpoczynek od tego kurwidołka. Ale ten rok minął mi z zawrotną predkocią to tylko pokazuje jak się starzeję. Pamiętajcie:

🌟 wino im starsze tym lepsze, tak samo jest ze mną 🌟

Ajdee, sajonara, dowodzenia

Fairy Bones [woosan] ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz