İkisi de mekanın önündeki en ünlü tezgaha geldiler, çok fazla insan yoktu, sessiz bir oturma alanı seçtiler, Beitang Minqian biraz yemek sipariş etti. Küçük kız menüyü tutuyordu ve gözleri doğrudan ona bakıyordu, sanki karanlık güneş gözlüklerini görüşüyle delebilmek için uğraşıyormuş gibiydi.
Siparişini verdikten sonra küçük kız bir adım geri çekildi ve gitti. Diğer müşterilerle selamlaştığında hâlâ arada bir ona bakıyordu.
Su Yuanheng gülümsedi: "Çok çekicisin."
"Oh." Beitang Minqian etkilenmemiş görünüyordu, belli belirsiz cevap verdi ve sandalyesinde rahatça arkasına yaslandı.
Su Yuanheng basit ve gündelik kıyafetler içindeki ona baktı. Kot pantolon, siyah gömlek, kısa kızıl saçlar, büyük siyah güneş gözlükleri ve üzerinde uçan bir ejderha bulunan tuhaf bir küpe.
Beitang Minqian saat bile takmıyordu, sol kulağındaki küpeler dışında başka hiçbir süsleme yoktu, tüm kişiliği bir üniversite öğrencisi kadar sadeydi. Bununla birlikte, kalabalığın üzerinde bir aurası vardı. Böylesine gürültülü bir ortamda otururken bile kendine özgü zarafetini ve sakinliğini yansıtıyordu.
''Buraya gelmeyeli uzun zaman oldu, burayı gerçekten özlemişim." Beitang Minqian elindeki çakmakla oynadı ve etrafına bakındı.
"Burası hiç değişmemiş, hükümetin burayı yıkıp yeniden planlamamış olmasına şaşırdım."
"Bu yerel bir özellik. Onu korumak için artık çok geç."
Beitang Minqian başını çevirdi, güneş gözlüklerinin arkasındaki gözleri Su Yuanheng'e bakıyordu ve hafifçe güldü: "Sen de hiç değişmemişsin."
Su Yuanheng bir an neyi kastettiğini anlayamayarak hafifçe dondu kaldı. Eğer gerçekten de değişmeyen heyecan...... duyusundan bahsediyorsa, belki de gelecekte de değişmesi zor olacaktı.
Rahatsızlığını örtbas etmek için gülerek şöyle dedi: "Nasıl olur da değişmez. Yaşlanıyorum."
Beitang Minqian bir anda transa geçti ve sanki onun bu sözleri bir yerde, bir zamanda söylediğini duymuş gibi hissetti. Bu belli belirsiz çaresizlik ve hoşgörü, bir an için kalbinin acıdığını hissetmesine neden oldu. Tarif edilemez, neredeyse kemiklerine kadar işleyen bir acı.
"Min-Qian? Qian? Qian mı?"
Su Yuanheng, Beitang Minqian kendine gelmeden önce birkaç kez seslendi. Dudaklarını bükerek: "Bana böyle seslendiğini duymayalı uzun zaman oldu." dedi.
Su Yuanheng tekrar gülümsedi. Gülümsemesinde belli belirsiz bir çekingenlik vardı.
Beitang Minqian aniden kalbinin daha hızlı attığını hissetti ve hemen ağzını kapatıp onu sertçe öpmek ve ardından giysilerini soyup onu kucaklamak istedi ......Piç kurusu! Ne düşünüyorum ben!
Beitang Minqian güpegündüz bu kadar heyecanlandığı için öfke ve hoşnutsuzluk hissetti.
Beitang Minqian, bu kez yarım yıl gibi uzun bir süre uzak kalmasına rağmen ona olan özleminin ve düşüncelerinin şaşırtıcı bir şekilde en ufak bir azalma göstermediğini fark etti ve bu da kendisini biraz huzursuz hissetmesine neden oldu.
İşlerin kontrolünden çıktığını hissetmekten hoşlanmıyordu, her şey hakkında yüzde yüz emin olmayı severdi. Bir şeyler yavaş yavaş kontrolden çıktığında, kendini tarif edilemez derecede huzursuz ve şaşkın hissederdi.
Şimdi, Su Yuanheng'e karşı yavaş yavaş bu duyguyu geliştirdi.
Sadece anlık bir oyun olduğu düşünüyordu. Başlangıçta bunun sadece anlık bir hayranlık ve merak olduğunu düşünüyordu. Ancak zaman geçtikçe bu heyecan hissi daha da derinleşti ve Beitang Minqian bu durum karşısında derin bir şaşkınlık yaşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Arayışı
Short StoryHerkese merhaba umarım yeni bu kısa hikayeyi severek ve beğenerek okursunuz.