[Geçmişe dönüş devam ediyor]
Beitang MinQian ailenin bu neslinin tek varisidir. Kendisinden büyük üç kız kardeşi vardır.
En büyük ablası Beitang Yazhi kendisinden on beş yaş büyüktü ve ikinci kız kardeşi ikizi olan kız kardeşi Beitang Huizhi'den 11 yaş büyüktü.
(Ç.N: yaş problemi yazar gibi yazmış, yazar)
Pek çok kişi bir zamanlar Beitang ailesinin bu nesilde bir erkek sahibi olmasının çok zor olacağını tahmin etmişti. Yıllar sonra Madam Beitang'ın beklenmedik şekilde tekrar hamile kaldı, MinQian ve ikizi olan kız kardeşi Huizhi adında ikizleri doğurarak aile dalını genişletti.
Dolayısıyla, Beitang ailesi söz konusu olduğunda, tek erkek varis olarak Beitang MinQian ailenin geleceğini ve devam eden refahını temsil etmektedir.
Genç çocuğun yüzünü hatırlayan Su Yuanheng, Beitang MinQian'ın gerçekten de kibirli ve soğuk bir şekilde kayıtsız olmaya hakkı olduğunu anladı.
Kendisinden çok farklı bir insan olarak doğmuştu. O, eski bir aristokrat soylu ailenin varisiydi. Onun gibi sıradan bir insanla karşılaştırıldığında, farklılıkları gerçekten de cennet ve dünyadan daha büyüktü.
Beitang Huizhi'nin ameliyatı çok başarılıydı. Su Yuanheng o sırada sadece yirmi yaşında olmasına rağmen şimdiden tıp alanında nadir bulunan bir sinirbilim uzmanıydı.
Su Yuanheng ameliyathaneden çıktığında, Beitang MinQian'ın etrafı kalabalıkla çevrili bir şekilde dışarıda beklediğini hatırlıyordu. Ameliyat tam dört saat sürmüştü. O kadar uzun sürmüştü ki hastane müdürü bile telaşlanmıştı. Hastane, bu aile üyesinin ameliyatı nedeniyle Beitang Yazhi tarafından gizlice kapatıldı. Su Yuanheng siyaset ve iş dünyasındaki bir kadının güçlü ve iradeli aynı zamanda alışılmadık güçlü taktiklerine de ilk kez tanık olduğu zamandı.
Başarılı ameliyatın haberini verdiğinde gencin ifadesiz yüzünde belli belirsiz bir gülümseme belirdi. Bu hafif gülümseme yüz hatlarını yumuşattı, bir gencin sahip olması gereken bir bakışı ortaya çıkarttı.
"Teşekkür ederim."
Ağzından beklenmedik çıkan bu sözcüklerle beraber, bu sözleri söylerken ki içtenlik, o hafif gülümseme Su Yuanheng'in bir anda aklını kaçırmasına neden oldu.
Görünüşe göre gülümsediğinde çok güzel göründüğü ortaya çıktı.
Su Yuanheng kalbinde beliren düşünceleri yüzünden aniden kızardı. Ancak o sırada Beitang MinQian'ın pijamasının üzerinde kan lekeleri olduğunu ve kar beyazı alnında tedaviden sonra travma yaralarının izleri olduğunu fark etti.
"Sen...?''
Su Yuanheng onun iyi olup olmadığını sormak istedi ama etrafını saran korumalar tarafından sözü yarıda kesildi. Bu bir grup insan Beitang MinQian'ı koruyor ve aceleyle oradan ayrıldı. Su Yuanheng, müdür tarafından çağrılmadan önce kıyafetlerini değiştirecek zaman bile bulamamıştı.
Bu arada, Beitang MinQian ile ilk iki görüşmenin toplam on dakika bile sürmemişti ama bu kişiyi hayatı boyunca tanıyormuş gibi hissetmişti. Kalbinin derinliklerinden gelen bu tür güçlü duygular kimsenin açıklayabileceği bir şey değildir. Onun açıklanamaz bir şekilde aklını kaybetmesine neden oldu ama aynı zamanda güçlü beklentileri de vardı. Sanki hayatı boyunca bu aceleci karşılaşmayı bekliyormuş gibi...
[Şimdiki zaman]
Bir zil sesi, Su Yuanheng'i uzak anılarından çekip çıkardı. Cep telefonunu eline aldı. Görünüşe göre hastane, milletvekilinin ameliyat sonrası durumunu takip etmek üzere acilen hastaneye dönmesini istemek için arıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Arayışı
Historia CortaHerkese merhaba umarım yeni bu kısa hikayeyi severek ve beğenerek okursunuz.