14

35 5 0
                                    


Aradan yirmi yıldan fazla zaman geçmesine rağmen gerçekten de hiç umursamadığını ve önemsemediğini söylemek yalan olur. Beitang Yazhi ona bunu itiraf etmesini söylediğinde aslında temkinliydi çünkü güçlü olan Beitang Yazhi'ye güvenmiyordu. Bunun kendi mahremiyeti olduğundan ve bunu başkalarına ifşa etmek istemediğinden bahsetmiyorum bile.

Ama Beitang Minqian farklıydı. O bu dünyada en sevdiği ve en yakın olduğu kişiydi. Bugün bizzat kendisi sorduğuna göre o zaman bunu kendisi çözmeliydi.

Beitang Minqian dikkatle: "Ben söylediğimde heyecanlanmamalısın." dedi.

Su Yuanheng'in kalbi hızla çarptı, ancak yüzündeki ifade değişmedi: "Söyle!''

Beitang Minqian bir an tereddüt etti ve sonunda: "Şu anda Çin'de bir akıl hastanesinde olduğuna dair haberler aldım ve korkarım günleri sayılı." dedi.

Su Yuanheng anında kalbi tekledi, alt dudağını sıkıca ısırdı ve kılını bile kıpırdatmadı.

"Yuanheng!" Beitang Minqian onun yüzüne bakınca irkildi, ona sıkıca sarıldı, ancak vücudunun korkutucu derecede soğuk olduğunu hissetti.

Çin'e giden özel uçakta oturan Su Yuanheng huzursuzdu. Uçuşan beyaz bulutlara bakarken, hayatın bir rüya, her şeyin bir illüzyon gibi olduğunu hissediyordu.

Aniden, küçük adamın karnına attığı şiddetli bir uçan tekme onu kendine getirdi.

Su Yuanheng elini şefkatle karnının üzerine koydu, gözlerini indirdi.

Bu dünyadaki her şey hayal olsa bile en azından karnındaki bu çocuk gerçekti. Zonklama, heyecan, acı, beklenti ve kendisine getirdiği tüm duygularının hepsi o kadar belirgin ve samimiydi ki ona bunun için her şeyi verme cesaretini ve kararlılığını veriyordu.

O zamanlar babam da böyle değil miydi?

Su Yuanheng'in kalbi sızladı ve tekrar aklını kaybetmeye başladı.

"Bunu düşünme, bir şeyler ye."

Beitang Minqian elinde bir tepsiyle geldi ve yemek masasına her şeyi kendi düzenleyerek koydu.

Bu uçak Beitang ailesinin özel jetiydi. Su Yuanheng'in fiziksel durumu nedeniyle uluslararası bir uçuşla ayrılması zordu, bu nedenle Beitang Minqian sadece ikisini Çin'e geri götürmek için bu uçağı seferber etti.

Su Yuanheng'in aslında pek iştahı yoktu ama Beitang Minqian'ın şeften onun damak tadına göre özel olarak hazırlattığı Çin yemeklerine bakarken kalbi ısındı ve içinden bir parça şefkat aktı.

"Yemekten sonra biraz kestirmelisin, daha on saat var."

"Hm." Su Yuanheng nazikçe cevap verdi.

Beitang Minqian onun yüzünün yorgunluğunu gizleyemediğini gördü ve o anda babasının haberini ona söylememesi gerektiğini düşünüp pişman olmaktan kendini alamadı.

Ama o sırada Su Yuanheng'in fiziksel durumunu nereden bilebilirdi ki? O anda sadece o kişinin Su Yuanheng'in biyolojik babası olduğunu düşünmüştü, eğer işin aslını bilmesine izin verilmezse hayatının geri kalanında kesinlikle bundan dolayı pişmanlık duyacaktı.

Beitang Minqian bunun Su Yuanheng'in başına gelmesini istemiyordu çünkü onu tanıyordu. Su Yuanheng'in ne kadar şefkatli olduğunu biliyordu. Eğer gerçek babasının kim olduğunu açıkça bildiği halde ona söylemezse ileride bu konu ortaya çıktığında ikisinin de kalbinde bir düğüm olacağı kesindi.

Dahası, Beitang Minqian bu konuyu ondan saklama ihtiyacı hissetmedi ancak bunu söyleme riskini almadan önce mevcut fiziksel durumunu net bir şekilde kontrol etmediği için pişmanlık duyuyordu.

Kader ArayışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin