16

35 5 0
                                    



(Ç/N: hassas kişiler için yasal uyarı, her ihtimale karşı mendilleri hazırlayın.)

Dönüş yolunda Yan Yuheng çok işbirlikçiydi ve neredeyse hiç tepki vermedi. Kendisine söylendiğinde yürüdü ve oturdu. Beitang Minqian'ın onu tutmak ve Su Yuanheng'in ona iğne yapmasına izin vermek zorunda kalmasına neden olacak kadar şiddetli bir ağrı dışında, geri kalanı sorunsuz geçti.

Ancak Beitang Minqian Su Yuanheng'in mevcut durumunda, bir sorun olmadığını söylese bile yine de rahat hissetmediğini biliyordu. Bu yüzden geri döndükten sonra Beitang Minqian profesyonel bir psikiyatri hemşiresi tuttu.

Bu, akıl hastaların bakımında deneyimli ve ölümcül kanserli hastalara yabancı olmayan bir erkek hemşiredir.

Beitang Minqian tarafından yapılan muamele çok cömert ve Beitang ailesinin gücüyle böyle bir kişiyi bulmak kolaydı.

Doğrudan kendi evlerine dönmediler, Beitang Minqian, Su Yuanheng ve babasını banliyödeki bir villaya getirdi.

"Burası mı?" Su Yuanheng biraz tuhaftı.

Beitang Minqian gülümsedi: "Bunu geçen yıl modellikten kazandığım parayla aldım, aslında birkaç ay önce döndüğümde sana beklenmedik bir sürpriz yapmak istemiştim ama şimdiye kadar ertelendi."

Baygın haldeki Yan Yuheng'i kucağına aldı ve Su Yuanheng'i evin içine götürdü. İçerisi rahat ve sade bir şekilde dekore edilmişti ama biraz boştu ve popülerlikten yoksun gibi görünüyordu.

"Henüz pek çok şey hazır değil, onları yavaş yavaş ekleyelim. Buradaki ortam iyi ve çok sayıda oda var, bu nedenle Hemşire Chen geldiğinde onun da kalacak bir yeri olacak, bu da babanıza bakmanızı kolaylaştıracak."

"Pekala, bu oldukça iyi."

Başlangıçta Su Yuanheng yaşayacakları yerin sadece iki oda, iki banyolu basit bir yer olduğundan endişeliydi. Yan Yuheng ve profesyonel bir hemşire ile orada yaşayamayacaklarından korkuyordu ancak Beitang Minqian'ın böyle bir yeri hazırlayacağını beklemiyordu.

Yan Yuheng'i yatak odasına yerleştiren Su Yuanheng, hâlâ bilinci kapalı olan babasına baktı.

Beitang Minqian ona doğru yürüdü, arkasından sarıldı ve yumuşak bir sesle: "Bir insanın kaderi cennet tarafından belirlenir. Çok üzülme."

"Hmm. Seni hayatımda bir kez daha görebildiğim ve evlatlık görevimi yerine getirebildiğim için çok şanslıyım."

Beitang Minqian onun kasvetli göründüğünü ve iyi durumda olmadığını gördü ve konuyu değiştirerek: "Bu evi ikimiz için özel olarak satın aldım, size etrafı gezdireyim." dedi.

Su Yuanheng'in kalbi kıpırdadı, ona baktı ve konuşmadı.

Beitang Minqian belli belirsiz gülümsedi: "Hadi gidelim."

Su Yuanheng'i yavaşça villayı gezmeye çekti: "Geçen yıl Fransa'ya gittiğimizde taşra kasabasındaki villaların tarzını beğendiğini söylemiştin. Geçen yaz bir reklam çekimi için buraya geldiğimde buradaki villanın satılık olduğunu gördüm ve o kadar etkilendim ki yaz, kış tatili için buraya gelebileceğimizi düşünerek seninle konuşmadan satın aldım.''

Su Yuanheng afalladı, tartışmadan önceki, gelecekte banliyöde bir villa satın almaktan bahsettikleri zamana geri döndü.

"Bak, burası bizim ana yatak odamız ve yanında da boş bir oda var. Burayı çalışma odası yapmayı planlıyordum ama şimdi çocuk odasına dönüştürülebilir. Neyse ki henüz tadilat görmedi." Beitang Minqian çocuktan bahsetti ve hemen gözlerinin arasında çocuksu bir kayıtsızlıkla gülümsedi.

Kader ArayışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin