Beitang Minqian kendine geldi ve Su Yuanheng'e: "Yuanheng, beni duydun mu? Daha çok ıkın, çocuğu doğurmak için daha çok ıkın."
Oksitosin tıbbi etkilerini gösterdi ve zaten hafiflemiş olan doğum sancısı yeniden başladı, kasılmalar eskisinden bile daha güçlü oldu.
Su Yuanheng şiddetli acıdan ölesiye işkence görüyordu. Dr. Qiu'nun sözlerini duyduğunda kalbinde bir sarsıntı hissetti ve gücün nereden geldiğini bilmeden aslında kendini yeniden toparladı.
Kendisi de bir doktordu ve mevcut durumunu anlıyordu, elinde olmadan Beitang Minqian'ın elini tuttu, doğum sancılarının acısı, Qiu Zhiyuan'ın emirleriyle kendini zorladı.
"Ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah."
Bu kez ağrı öncekinden daha şiddetliydi ve amniyotik sıvı tükendiği için fetüs çıkışın ağzında sıkışmıştı, bu da doğumu daha da zorlaştırıyordu.
Su Yuanheng kendini zorlamak için elinden geleni yaptı, tekrar tekrar itmek için denedi ve acı çığlıkları giderek arttı. Kalbini ve ciğerlerini parçalayan acı, Qiu Zhiyuan'ın ona sağladığı ağrı kesici oksijeni almasını bile imkânsız hale getirdi ve neredeyse öleceğini düşündü.
Yirmi dakikadan fazla bir süre boyunca elinden geldiğince mücadele ettikten sonra erken gelen bu küçük hayat sonunda bedeninden koptu.
"Uwah Uw- Uwah......"
Bebeğin çığlıkları çok yüksek ve netti ama ne yazık ki Su Yuanheng bebeğe bakmaya fırsat bulamadan komaya girdi.
Kan kaybı ve erken doğum vücudunda büyük hasara neden oldu ve yavaş yavaş uyanmadan önce iki gün iki gece komada kaldı.
"Uyanmışsın."
Qiu Zhiyuan gülümseyerek içeri girdi ve vücudunu kontrol ederken: "Bir erkek çocuk doğurdun, tebrikler. Ufaklık iki kilo yüz gramın üzerinde, çok sağlıklı. Hemşire onu daha sonra sizin için yanınıza getirecek."
Su Yuanheng rahat bir nefes aldı ve zayıf bir sesle: "Teşekkür ederim." dedi.
"Teşekkür etmenize gerek yok. O gecenin ne kadar tehlikeli olduğunu bilemezsiniz. Bay Beitang sizi on dakika sonra getirseydi çok geç olurdu. Neyse ki şimdi güvendesiniz. Bay Beitang size karşı gerçekten çok nazik, iki gündür başınızda bekliyor. Daha bu sabah ayrıldı."
Su Yuanheng neredeyse ölümle yaşamın birbirinden ayrıldığı o geceyi düşündüğünde o da dehşete kapıldı. Ancak, Beitang Minqian'ın o zamanki kaygı ve endişesini düşündüğünde kalbinde sıcak ve tatlı bir his oluştu.
Hemşire bebeği getirdi. Su Yuanheng onu almak için sabırsızlanıyordu.
Bebeğin minik yüzü yuvarlaktı, gözleri kapalıydı ve siyah kirpikleri Beitang Minqianınkilerle aynıydı, uzun ve kıvrıktı.
Hemşire elinde olmadan: "Bu bebek çok güzel. Bu kadar güzel çok az yeni doğan bebek vardır, babasına benziyor mu?" diye sordu.
"Evet." Su Yuanheng mutlu ve gururluydu, uğruna neredeyse hayatını feda edeceği bu çocuğu kucağına almış, gözünü bile kırpmak istemiyordu.
Beitang Minqian içeri girdiğinde, Su Yuanheng'in yüzünde memnun bir ifadeyle bebeği dikkatle tuttuğunu gördü.
Gülümseyerek ona doğru yürüdü ve alnından öperek usulca: "Küçük adam çok güzel, değil mi?" dedi.
"Şey, senin gibi."
"Öyle mi?"
Oh, sanırım sana benziyor:" Beitang Minqian kolunu uzattı ve hem onu hem de çocuğu kollarının arasına alarak memnuniyetle iç geçirdi: "Neyse ki hepiniz iyisiniz. O gün ölümüne korkmuştum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Arayışı
Short StoryHerkese merhaba umarım yeni bu kısa hikayeyi severek ve beğenerek okursunuz.