20

41 5 0
                                    


Qin Su geri döndüğünde bir lakap aldı ve adını "Qing Su" olarak değiştirdi. Ayrıca bu lakabı ona Siva verdi.


[Geçmişe dönüş]

Siva bu kez sefalet dolu olarak geri döndü. Avrupa'da geçirdiği süre boyunca o kokuşmuş modelden yorulmuştu. Kendisine her konuda emir veren, bir yönetici olarak ona tamamen saygısızlık eden, ona bir dadıymış gibi davranan bu modelden sıkılmıştı.

Siva öfkeyle şirketi arayarak yerine birini istedi. Bu veledin modellik ajansının patronunun akrabası olduğunu bilen ölülerin tepesi aynı fikirde değildi, Siva'nın şirketin en iyi temsilcisi olduğunu, bu görevin ona verilmesi gerektiğini, çocukla devam etmesi gerektiği konusunda ısrar ettiler.

Siva'nın öfkesini kontrol etmek kolay değildir. Başlangıçta şirkete itibar kazandırdığı için kalmıştı ancak birkaç gün sonra çocukla tekrar tartıştı, bir öfke nöbeti içinde istifa etti. Çantalarını toplayıp Çin'e geri döndü.

Geri döner dönmez doğruca Beitang Minqian'ın yanına gitti ve kapı Qin Su tarafından açıldı.

Qin Su kapıyı açıp ona baktı, kapıyı tekrar çarparak kapattı.

Neler oluyor? Bu dairenin sahibi ne zaman değişti? Neden hiçbir şey sormadan kapıyı çarptı?

Siva kapının önünde şaşkına döndü ve cep telefonundan Su Yuanheng'i aradı.

Kapının içinde Qin Su, Su Yuanheng'e bağırarak: "Su Gege, kapının dışında yabancı biri var, polisi arayalım mı?" diye sordu.

Su Yuanheng yatak odasında bilgisayarın başındaydı ve verileri düzenliyordu, bunu duyduğunda afalladı ve konuşmaya fırsat bulamadan cep telefonu çaldı.

Onu arayan Siva: Dr. Su taşındınız mı? Neden bana kimse söylemedi? dedi.

"Hayır, taşınmadık. Burada iyi yaşıyoruz." Su Yuanheng merak etti.

"Ah? Yanlış kata mı çıktım? Durun, bir bakayım... Doğru... Blok T2, Oda 1802... burası sizin eviniz. Az önce kapıyı kim açtı?"

Bu sırada Qin Su çoktan ana yatak odasına koşmuş ve Su Yuanheng'e: "Su Gege, o ucube hala kapının dışında, ne yapmalıyız?" diye sordu.

"Bekle, gidip bir bakacağım." Su Yuanheng elinde cep telefonuyla kapıya doğru koştu, kapıyı açtı ve Siva'nın kapının levhasını incelemekte olduğunu gördü.

"Siva, lütfen içeri gel."

"Ah, Dr. Su. Size hata yapmadığımı söylemiştim." Siva telefonu kapattı ve mırıldanarak eve girdi. Qin Su'nun kenarda durduğunu görünce alnına vurdu. ''Hey, çocuk az önce sen kime tuhaf dedin?''

"Ha? Ben, ben ...... demedim." Nereden biliyordu? Qin Su şok oldu ve utanç içinde kekeledi.

"Hmph! Cep telefonumdan duydum ve oldukça gürültülüydü."

Qin Su utanç içinde kızardı ve başını kaşıdı: "Ben, ben sizin Su Gege'nin arkadaşı olmanızı beklemiyordum......"

Siva saçlarını karıştırdı ve hödük gibi görünen bu genci umursamamak için tekrar mırıldandı.

"Siva, uzun zaman oldu, otursana."

"Görüşmeyeli uzun zaman oldu. Dr. Su, neden bu kadar kilo aldınız? Çok fazla bira içip şişmanladınız mı?" ヾ (= ^ ▽ ^ =) ノ

Siva'nın gözlem yeteneği Qin Su'dan çok daha keskindi, özellikle de bir menajer olarak modelin kilo değişimini takip etmek çok önemliydi. Bu yüzden Su Yuanheng'i ilk gördüğünde şok oldu.

Su Yuanheng biraz utanmıştı. Odada ısıtma vardı bu yüzden fazla bir şey giymiyordu ancak giysileri çok boldu bu yüzden eğer bir tanıdık değilse göbeğini gizleyebiliyordu, örneğin Qin Su hiç fark etmemişti.

"Neyin var senin? Su Gege çok zayıf, biraz kilo alması lazım."

Su Yuanheng ne diyeceğini bilemiyordu ama Qin Su mutsuz bir şekilde yanına atlayarak ona yardım etti.

"Dr. Su, kim o?" Siva ancak o zaman bu gence iyice baktı.

"O benim küçük kardeşim, adı Qin Su." Su Yuanheng onu doğal bir şekilde tanıttı.

Qin Su'nun kalbi ısındı.

Küçük Kardeş!

Kuzen veya uzak bir akraba değil, sadece bir "kardeş". Yetimhanedeki kardeşlerimden.

Qin Su'nun gözleri o anda neredeyse kıpkırmızı oldu. İlk kez Su Yuanheng'in kendisine, yetimhaneye ve başrahibeye karşı olan duygularını gerçekten hissetti ama daha harekete geçemeden Siva'nın bir sonraki cümlesiyle afalladı.

"Ah, Qin Su? Demek ben An Sheng'im! Bu isim neden bu kadar garip?"

Ç/N: 秦 肅 Qin su olarak telaffuz edilir, Qing Su olarak telaffuz edilen 情愫 ile benzerlik gösterir ve duygular, samimiyet, hisler anlamına gelir. 生 生 "An sheng" olarak telaffuz edilir ve karanlık ya da kasvetli hayat anlamına gelir. Ancak dört karakter bir araya getirildiğinde (情愫 暗 生) karşılıksız aşk anlamına gelir. Siva'nın söylediği şey, Qin Su'nun ona aşık olduğu. (hahah romantizm kokusu alıyorum. Ne olabilir ki?)

"Kulaklarının soru ne? Ben Qin Su!"

Qin Hanedanlığındaki "Qin" ve "Ciddideki gibi "Su!" Qin Su ayağa fırladı.

Siva'nın Çincesi çok iyi değildi bu yüzden onun bağırdığını görünce biraz tuhaf hissetti. Dikkatli bir şekilde düşündükten sonra fark etti: "Ah, demek bunlar iki kelime. Hahaha, özür dilerim, sadece şaka yapıyordum. Sen heyecanlı mısın?"

Elini uzattı ve başını okşayarak mırıldandı: "Küçük çocuk, bu kadar kızma." dedi.

"Sen--" Qin Su o kadar öfkeliydi ki yüzü kıpkırmızı oldu.

Neden bu kadar kızgın olduğunu bilmiyordu, aslında adının bir belirsizliğe yol açması kolaydı ama Siva'nın çapkın, biraz da utanmaz kötülüğü onu çıldırtıyordu.

Siva ona bakmayı bıraktı ve Su Yuanheng'e: "Werner Çin'e döndü, değil mi? Şimdi nasıl?" diye sordu.

"Şirkete gitti, yakında döner, bir süre bekleyin."

"Şirket mi?"

Siva biraz şaşırmıştı. Beitang Minqian'a hiç ulaşamamıştı. İşinden istifa etmişti, doğal olarak onun hakkında bilgi almak için Su Yuanheng'e gelmişti. Dürüst olmak gerekirse gelmeden önce biraz endişeliydi, bu ikilinin ayrılıp ayrılmadığını ya da barışıp barışmadığını bilmiyordu. Ama görünüşe bakılırsa hâlâ birlikteydiler, yani bu oldukça iyi bir şeydi.

Siva, Su Yuanheng'den oldukça hoşlanıyordu. Bu ikili, Beitang Minqian'ın menajeri olarak çalıştığı dönemden beri birlikteydi bu yüzden bir şey söyleyecek konumda değildi.

Çevrede eşcinsel sanatçılar yaygındı ve işlerini etkilemediği sürece genellikle bu işe karışmazlardı. Siva onları örtbas etmek için fazla bir şey yapmadı.

Su Yuanheng oturma odasında konuşmak için Siva'ya eşlik etti. Qin Su Siva'dan hoşlanmadığı için oflayıp puflayarak odasına geri döndü.

Bu gerçekten şaşırtıcı. Ancak Siva farklı bir yakınlığa sahip. Su Yuanheng onu uzun yıllardır tanımasına rağmen sadece Beitang Minqian'ın menajeri olduğu gerçeğiyle sınırlıdır. Siva ve Beitang Minqian'ın ilişkisi çok daha yakındır, işyerinde ayrılmaz ikili oldukları söylenebilir, Siva işinde veya özelinde fark etmeksizin Beitang Minqian'ın ailesiyle ilgili sakladığı bilgiler dışında her şeyi bildiği söylenebilir.


Kader ArayışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin