Su Yuanheng sırtında bir ağrı hissetti ve elleriyle masaj yapmak için vücudunu dikleştirdi. Bu yan etki birkaç gün önce iyileşmeye başlamıştı ama neden bugün geri geldi?
Babasına sarılan Li'er, onun yüz ifadesinin çok rahatsız edici olduğunu gördü ve hemen küçük elini uzatıp babasının karnını hafifçe okşadı. Ovaladıktan sonra küçük erkek kardeşini ve küçük kız kardeşini de öpmeyi ihmal etmedi. Sonra başını kaldırdı ve babasına gülümsedi.
Küçük adam: "Küçük kardeşler uslu duracaklarını söylediler. Babanın endişelenmesine gerek yok.'' dedi.
Oğlunun bu kadar düşünceli olduğunu gören Su Yuanheng, çok rahatsız olsa da her şeye değdiğini hissetti.
Ne kadar sevimli bir çocuk.
Küçük kardeşleri olacağını öğrendiğinden beri her gün masal kitabını alıp bebeklere masal okuyor, sırtına masaj yapmasına ve ayakkabı bağcıklarını bağlamasına yardım ediyordu vs.
Su Yuanheng uzanıp Li'er'in dağınık saçlarını itti ve başının üstündeki kabarık saç tokasını yorulmadan öptü. Li'er de babasının onu daha rahat öpebilmesi için küçük bedenini dikleştirerek onun hareketlerini tamamladı.
Anahtarın kapı kilidini çevirme sesini duyan Li'er döndü ve kanepeye doğru eğildi. Yeterince emindi, Minqian babası geri dönmüştü. Dört yaşındaki çocuk koltuktan atladı ve kapıya doğru koşarak hızla adamın kollarına atıldı. Hızı hayret vericiydi.
"Minqian Baba!"
Beitang Minqian oğlunu kucağına aldı ve bir yandan da çocuğun yüzünü öptü.
"Kurtar beni baba!"
Beitang Minqian'ın tıraşsız sakalları tarafından kaşınmak Li'er'in yüzünü kaşındırıyordu. Su Yuanheng'den yardım istemeye çalışırken bir yandan da öpücüklerden kaçmaya çalıştı. Bu genç ve yaşlı ikilinin her gün sahnelemesi gereken samimi bir dramdı.
Su Yuanheng vücudunun üst kısmını öne doğru eğdi. Li'er'in çırpındığını görünce Beitang Minqian'ın çocuğu sıkıca tutamayacağından korktu ve onu düşüreceğinden endişelendi bu yüzden doğal olarak yardım etmek için kollarını uzattı.
Su Yuanheng'in duruşu şu anda çok garip görünüyordu; bir eli karnını tutarken diğeri çocuğunu tutuyordu. Beitang Minqian bunu görünce gülümsemekten kendini alamadı. Oğlunu yere bıraktı ve Su Yuanheng'in yanına oturdu. Su Yuanheng'in belirgin olmayan belini tutarak ona nazikçe masaj yaptı: "Bugün nasılsın..." diye sordu.
"İyi."
Su Yuanheng'in kalbinden sessizce geçirdi: "İyi olmadığımı söylemeye cesaret edemem. Aksi takdirde muhtemelen derhal hastaneye gönderilirim . Su Yuanheng ona çok gergin olmadığını zaten söylemişti. Aslında, gergin olmasına da gerek yoktu. Ne de olsa deneyimli sayılır.''
Su Yuanheng: "Bugün işte meşgul müydün? Bir dakika, bu akşam yemek tezgahlarında yemek yiyebilir miyiz?" diye sordu .
Beitang Minqian son zamanlarda işlerini eve getiriyordu ve Su Yuanheng'in evde yalnız kalmasına gerçekten güvenmediğini söylüyordu.
"Yoğun değil ama yemek tezgahlarında yemek yiyemeyiz... Oğlumuzun gitmek istediğini söylediğini biliyorum ama senin için iyi değil bu yüzden gidemeyiz."
Bunun nedeninin oğullarının dün uzun süredir yemek yemediklerini söylemesi olduğunu biliyordu. Su Yuanheng bunu duyunca oğluna borçlu olduğunu hissetmiş olmalıydı. Oğlunun daha iyi hissetmesini sağlamak istiyordu bu yüzden yemek tezgahında yemek yemeliydi ama şu anki durumunu düşünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Arayışı
NouvellesHerkese merhaba umarım yeni bu kısa hikayeyi severek ve beğenerek okursunuz.