Su Yuanheng eve vardığında akşam olmuştu bile. Arabasını yeraltı otoparkına park etti, valizini alıp asansöre bindi.
Anahtarı kapının kilidine sokup yavaşça çevirirken kalbi yerinden çıkacak gibi oldu.
K──
Kapı açıldı.
Su Yuanheng derin bir nefes aldı ve kapıyı yavaşça iterek açtı.
Her şey her zamanki gibiydi. Boş salonu, soğuk ve berrak bir atmosfer ......
Su Yuanheng uzun süre ayakta durdu, anahtarı yavaşça sehpanın üzerine attı, ışığı açtı ve biraz yorgun bir şekilde yatak odasına yürüdü.
Hala gittiği zamanki gibiydi.
Su Yuanheng yatağın üzerine oturup bir süre hayıflandıktan sonra aklına bavulunu düzenlemek geldi. Bavulu açtı, giysileri çıkardı, gardırobu açtı, onları içine koymak istedi ama bir anda dondu kaldı.
Gardırobun diğer tarafında Beitang Minqian'ın kıyafetleri vardı ama şimdi yoklardı.
Su Yuanheng'in yüzü bembeyazdı, elindeki giysilerin yere düştüğünü bile bilmeden sertçe gardıroba bakıyordu.
Beitang Minqian'ın sahip olduğu diğer gardıroptan farklıydı. Aslında Beitang Minqian, Siva'nın hazırlamasına yardım ettiği muhteşem yeni kıyafetleri beğenmemişti. Yakışıklı ve soğuk görünümünün aksine Beitang Minqian şaşırtıcı bir şekilde sade ve zarif kıyafetleri, özellikle de beyaz ve siyahı tercih ediyordu. Bu yüzden Siva'nın kendisi için aldığı tüm kıyafetleri yanındaki gardıroba atmış ve Su Yuanheng'in gardırobuna sadece sevdiği ve sık giydiği gündelik kıyafetleri asmıştı.
Bir zamanlar yakınlıklarının bir işaretiydi. Ama artık kıyafetler yoktu.
Su Yuanheng elini sertleştirdi ve altındaki çekmeceyi açtı, iç çamaşırı da yoktu.
Yatağın üzerine nasıl düştüğünü bilmiyordu. Kafası bomboştu, hiçbir şey yoktu.
Gökyüzü yavaş yavaş kararıyor, oturma odasından gelen ışık içeri süzülüyor ve yatak odası daha da karanlık ve soğuk görünüyordu.
Ne kadar sürdü bilmiyorum ama kapı zilinin sesi aniden Su Yuanheng'in kulaklarına geldi. Kalbi kıpır kıpır oldu ve yerinden fırlayarak birkaç adımda verandaya koştu ve tek seferde kapıyı açtı.
"Vay canına! Dr. Su, gerçekten sizsiniz!"
Abartılı büyüklükte siyah çerçeveli gözlükler takan Siva koşarak içeri girdi ve heyecanla bağırdı: "Penceredeki ışığı görünce döndüğünüzü anladım. Son birkaç gündür o kadar acelem vardı ki siz ikiniz benimle oynamaya çalışıyorsunuz!"
Büyük bir sırıtışla içeri daldı, Su Yuanheng'in hayal kırıklığına uğramış ve kasvetli bakışını fark etmedi, ağzı kulaklarına varıyordu: "Werner seni nereden buldu? Bu adam çok kaba, telefonum patladığı halde benimle iletişime bile geçmedi! Hepinizin tatilde olduğunu biliyorum ama müdürünüz olarak bana merhamet etmelisiniz. Ayarlanmayı bekleyen o kadar çok iş var ki en azından beni geri arayın!''
"Hey, siz ne zaman döndünüz? Her gün kontrol etmeseydim sizi yakalayamazdım."
Konuşmasının yarısına gelmişti ki aniden bir şeylerin ters gittiğini fark etti: "Hey, Werner nerede? Neden yalnızsın?"
Su Yuanheng'in başı şişmişti, alnının köşesini ovuşturarak alçak sesle sordu: "Az önce ne dedin sen? Minqian beni aramaya mı gitti?"
"Evet." Siva daha da meraklandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Arayışı
NouvellesHerkese merhaba umarım yeni bu kısa hikayeyi severek ve beğenerek okursunuz.