23

36 5 0
                                    


Ertesi gün Beitang Minqian'ın bir toplantısı vardı ve geç döndü bu yüzden Su Yuanheng akşam yemeği hazırlamadı.

Akşam saat altıya kadar sersemlemiş bir şekilde uyudu, kalktığında halsizdi ve midesi ağırdı. Muhtemelen evin ısıtması çok fazla açık olduğu için terliyordu.

Hamile kişi her zaman banyo yapmamalı, Beitang Minqian onun için endişelendi ve her seferinde yıkanmasına şahsen yardım etmekte ısrar etti. Ancak Su Yuanheng temiz kalmayı seviyordu, her gün banyo yapmadığı için kendini rahatsız hissediyordu, bazen Beitang Minqian'ın orada yokken gizlice kendi yıkanıyordu.

Şimdi uykudan yeni uyanmıştı ve terliyordu bu yüzden büyük bir çabayla ayağa kalktı ve sallana sallana banyoya girdi.

Artık göbeği büyük ve vücudu hantal olduğu için Su Yuanheng banyo yaparken çok dikkatli davranıyordu. Ancak son zamanlarda göbeği özellikle hızlı bir şekilde büyüyordu, nefes alması zorlaşıyordu. Geçen ay, Qin Su etraftayken kıyafetleriyle karnını gizleyebiliyordu ve sırtından bile anlaşılmıyordu ama şimdi Qin Su burada olup onu görseydi kesinlikle karnına şaşırırdı.

Duş aldı, duvara tutundu ve vücudunu silmek için bir havlu alarak dikkatlice küvetten çıktı. Buğulu aynadan karnının alt tarafındaki çatlakları, lekeleri ve katmanları görebiliyordu, gerçekten çirkindi.

Beitang Minqian'ın göbeğini öpeceğini düşünen Su Yuanheng'in duyguları karmaşıktı hatta kendinden utanç ve tiksinti duyuyordu.

Eğilmek için zorlandı ve bacaklarındaki su damlacıklarını silmeye çalıştı. Ama belki de düşüncelere daldığı için kaymaz paspaslarla kaplı fayansın üzerine nasıl kazara düştüğünü sonradan hatırlayamadı.

Kendine geldiğinde çoktan soğuk zemine yığılmıştı.

Düşüşü sert oldu, karnı acı içinde inlemesine neden olacak kadar sert bir şekilde yere çarptı.

Su Yuanheng neredeyse bilinçaltında karnını koruyordu. Hafifçe kıvrıldı ve derin bir nefes alarak kalbinden çocuğun iyi olması için dua etti ancak bir dakikadan kısa bir süre içinde gelen keskin ağrı bu düşüncesini yok etti.

"Ah--"

Yoğun acı tekrar çığlık atmasına neden oldu.

Su Yuanheng titriyordu, parmaklarını el yordamıyla lavaboya tırmanmaya çalıştı, ayağa kalkmaya çalıştı ama ayağa kalkar kalkmaz karnına keskin bir ağrı daha saplandı.

Bu tür şiddetli ağrı, doğumdan önceki uzun ve kısa ağrı nöbetlerinden farklıydı, aralar kısa, yoğun ve şiddetliydi.

Su Yuanheng bunun, düşmesinin neden olduğu erken doğum sancısı olduğunu biliyordu.

Bu durumu çok tehlikeliydi ve karnındaki cenin huzursuzdu. Acı ve endişe içindeydi, tekrardan ayağa kalkmak için çabalıyordu ama vücudu zayıftı, bacakları güçsüzdü ve karnındaki ağrı o kadar şiddetliydi ki nefesi almakta zorlanıyordu.

Vücudunun alt kısmından yapışkan, ılık bir sıvı aktı. Su Yuanheng titreyerek ona dokundu, elinde kırmızı bir kan lekesi vardı.

Dişlerini sıktı ve tekrar hareket etmeye çalıştı ama hâlâ ayağa kalkamıyordu. Üstelik az önce sol ayağı küvete çarpmış ve bileği incinmişti bu yüzden gücünü kullanamıyordu. Güç uygulamak için sadece iki elini kullanabildi ve yavaş yavaş vücudunu banyonun dışına doğru hareket ettirdi.

"Hmmm......ah, ah, ah--"

Bir eliyle karnını tutarken, diğer eliyle de kapının çerçevesini kavradı. Normalde kısa olan iki adımlık mesafeyi yürümesi on dakikadan fazla sürdü.

Alnından soğuk terler boşandı. Su Yuanheng banyo kapısına yaslandı ve yatak odasının başucuna baktı, cep telefonu çekmecedeydi.

Su Yuanheng şiddetli bir acıya katlanırken bolca terledi ve arkasında kan izleri bırakarak yatağa tırmanmaya çalıştı.

Cep telefonu ...... cep telefonu ...... ah──

Su Yuanheng yatağın kenarına yaslanmıştı, nefes nefese kalmıştı ve terden sırılsıklam olmuştu, bacaklarının içi kan içindeydi.

"Uh--"

Midesi sertleşti, tarif edilemez bir acı patlaması daha oldu.

Su Yuanheng başını eğdi, ağzını açtı ve yatağın kenarındaki çarşafı sıktı, bir eliyle yatağın kenarını kavradı ve bir eliyle de altındaki halıyı tuttu.

Bu acı dalgasını atlattıktan sonra soluk soluğa kaldı ve titreyen kollarını gererek komodinin çekmecesini tıkırdatarak açtı. O anda tek sevindiği şey cep telefonunun banyo tarafındaki dolaba yerleştirilmiş olmasıydı. Eğer diğer tarafta olsaydı...... bunu hayal bile edemezdi.

Çekmece bir takırtıyla devrildi, içindeki eşyalar birbiriyle çarpıştı, çıkardığı sesten sahibinin ne kadar endişeli olduğu duyulabiliyordu.

"Mmm, ah ......

Su Yuanheng bir kez daha yatağın kenarına sertçe yaslandı, acıdan vücudunu zapt edemiyordu, büyük yuvarlak karnı yukarı doğru yükseliyor, karnı titriyor ve kıvranıyordu.

Su Yuanheng acıyla terliyordu ve bir kez daha dişlerini sıkarak çekmeceyi çevirdi.

Bu kez, cep telefonu nihayet ortaya çıktı. Su Yuanheng titreyen eliyle kapağı kaldırdı ve açma düğmesine bastı.

Ama bir an sonra çaresizlik içinde telefonu fırlattı.

Radyasyona maruz kalma korkusu nedeniyle Beitang Minqian uzun zaman önce ona bilgisayar ve cep telefonu kullanmayı yasaklamıştı ve uzun süre kapalı kaldıktan sonra bataryası çoktan bitmişti.

Su Yuanheng titreyerek gözlerini kapadı, yatağın üzerindeki çarşafı çekti, çıplak vücuduna gelişigüzel sardı, zihni umutsuzca ne yapacağını bulmaya çalışıyordu.

Beitang Minqian toplantının ikinci yarısına geldiğinde aniden kalbinin yerinden fırladı, huzursuz hissetti.

Finans müdürünün raporu o kadar uzundu ki birini yumruklamak istedi. Böyle bir insan şirkete nasıl girmişti? Üstelik bakanlık seviyesine kadar yükselmişti. Yönetim kurulu kör müydü?

Beitang Minqian'ın dikkati birkaç kez dağıldı ve finans müdürüne düşmanca gözlerle baktı. Raporunu bitirdiğinde hemen birkaç önemli konuyu yakaladı ve onu şiddetle sorguladı, şirkete girmek için kayırmacılığa güvenen ve ancak kırk yaşında müdür pozisyonuna oturan astının solgun ve soğuk bir şekilde terlemesine neden oldu.

Beitang Minqian'ın ifadesi soğuk, bakışları keskindi. Konferans salonundakilere yavaşça bir kez dönüp sertçe masaya vurdu: "Burada hala Beitang ailesinden olan insanlar var bu yüzden lütfen kendi işlerini daha dikkatli yap.''

"Şirketle ne tür bir ilişkiniz olduğu umurumda değil, eğer yeteneğiniz yoksa bu pozisyonu işgal etme, bu dünyada birçok şeyin kıtlığı var ama yetenek kıtlığı yok. Geri dön ve neyi çözmen gerekiyorsa çöz ve sonra bana rapor ver."

Bundan sonra ayağa kalktı ve soğuk bir şekilde: "Dağılabilirsiniz." dedi.

Kalabalık, onun büyük bir basınç yayan dik ve yakışıklı figürünün konferans salonunda kayboluşunu izledi ve ardından rahat bir nefes alarak kravatlarını gevşettiler.

Yeni atanan bu başkan, Beitang ailesinin varisi olmaya layıktı ve aurası çok korkutucuydu.

Beitang Minqian kalbinde açıklanamaz bir huzursuzlukla ofisine döndü ve evi aramak için telefonu eline aldı.

Telefon beş dakika boyunca çaldı ama kimse cevap vermedi.

Bir an için kalbi sıkıştı ve bileğindeki saate baktı, saat akşamın sekizinden fazlaydı. Su Yuanheng zaten bu saatte dışarı çıkmazdı, uyuyor olsa bile telefon yarım gün çaldıktan sonra uyanması gerekirdi.

Beitang Minqian bir anda ayağa kalktı, askıdaki paltoyu aldı ve koşarak ofisten çıktı.

Siva belgeleri elinde tutuyordu ve arkasından seslendi: "Toplantıdan gelen veriler henüz tasnif edilmedi, bu belgelerin bu gece fazla mesai yapılması gerekiyor."

"Bunu yarın konuşuruz."

Siva'yı dışarı çıkardı, Beitang Minqian asansöre koştu, doğruca ikinci bodrum katına indi, arabasını aldı ve şehir dışındaki dairesine doğru hızla ilerledi.

Otuz dakikalık yolculuk on beş dakika sürdü.

Beitang Minqian aceleyle asansöre bindi ve yukarı çıkmayı beklerken telefonu aradı ama hâlâ cevap yoktu. Bu onu daha da huzursuz hissettirdi. Su Yuanheng'in doğum yapmak üzere olduğunu ama evde yalnız olduğunu düşününce ona bakacak birini bulması gerektiği için sinirlenmekten, içten içe pişmanlık duymaktan kendini alamadı.

Asansör açıldı ve kapıya doğru koşarak anahtarı çıkardı ve evin kapısını iterek açtı ancak karşısındaki manzara karşısında şaşkına döndü.

Su Yuanheng oturma odasının zemininde yatıyordu, vücudu dağınık bir şekilde bir çarşafla sarılmıştı, bir eli karnını tutuyordu, bir eli sehpanın üzerindeki sabit telefona doğru uzanmış hareketsiz yatıyordu. Vücudunun alt kısmı, yatak odasından oturma odası yönüne doğru zikzaklar çizen bulanık amniyotik sıvıyla parlak kırmızı kan ile karışmıştı.

"Yuanheng--"

Beitang Minqian neredeyse aklını kaçıracaktı ona doğru koştu ama yaklaştığında ona dokunmaya zar zor cesaret etti çünkü Su Yuanheng'in durumu çok korkunç görünüyordu.

"Yuanheng, neler oluyor?" Beitang Minqian onu dikkatlice kaldırırken elleri titredi.

"Hmmm ......" Su Yuanheng kısık bir inilti çıkardı, terden sersemlemiş gözlerini açtı ve cılız bir sesle konuştu: "Qian....düştüm, banyoda düştüm.... çocuk....Qian...."

"Ben buradayım. Buradayım. Yuanheng, beni korkutma, seni hemen hastaneye göndereceğim." Beitang Minqian'ın sesi titredi.

Su Yuanheng gözlerini zayıf bir şekilde kapattı ve onun kollarına yaslandı.

Düşmesinin üzerinden bir saatten fazla zaman geçmişti; fiziksel güç kaybı, kan kaybı, psikolojik baskı ve doğum sancılarının verdiği eziyet onu neredeyse sönük bırakmıştı. Yatak odasından buraya kadar nasıl sürünerek geldiğini bile bilmiyordu. Telefon çalmaya devam etti ve kendine güç vermek için Minqian'ın adını sayıkladı ama kanepenin yanına süründüğünde sonunda kendini taşıyamadı ve bayıldı.

"Yuanheng, Yuanheng, dayanmalısın! Dayanmalısın!"

Beitang Minqian onu sarmak için aceleyle paltosunu çıkardı ve ardından iki koluyla güç uygulayarak onu yatay olarak kucakladı.




Kader ArayışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin