2.9

3.3K 385 49
                                    

Odama böyle bir şey memur bey *-*

Melih'ten...

Ayaklarımı sallayarak oturduğum bankta Melek'i beklerken sırıtıyordum. Bu kız son zamanlarda kendi uçuk fikirlerim dışında günümü güzelleştiren bir diğer şey olmuştu. Aslına bakarsanız aşk meşk işlerine girmek sıkıntıydı bu yüzden hiç oralı olmamıştım.

Yani sonuçta mükemmel bir cazibem, aşırı yakışıklı bir yüzüm ve espirilerim varken bundan sonuna kadar kaçamazdım. En sonunda o kişinin sınıfın tabiri caizse ineği Melek olması acayipti.

Şimdi düşününce kız okul birincisiydi. Çalışkan ve zeki birine göre fazla güzel bir yüzü vardı. Ayrıca özgüvensiz veya asosyal de değildi. Kısaca okuldaki pek çok kişinin kıskanç bakışlarının odağı oluyordu.

Güzel demişken cidden güzeldi. Kumral saçları ve ela gözleri güneşte parlayınca gözünüz bir tek ona gidiyordu. Hele gülümseyince sadece o kalıyordu. Hafif çilleri vardı ki onlara dokunmak çok istesem de Melek'in aşamayacağım sınırları vardı.

Oturduğum banktan kalkıp ellerim cebimde yolun başına doğru bakınmaya devam ettim. Melek bu yaşıma göre boyumdan büyük bir sevgiyle sevdiğim kız olup çıkmıştı ama entrikalı türk dizisi gibi engeller aş aş bitmiyordu.

Sanırsınız, kötü karakter merdivenden düşüp başını mermere çarpıp ayağa kalkmaya çalışıp yuvarlanarak arabanın altında kalsa bile ölmemiş gibiydi.

Öyle bir engel silsilesi mübarek.

Melek yolun başında gözüktüğünde koşarak yanına gidip karşısında dikildi. Durup esneyerek bana baktığında fazla uykusuz görünüyordu. Bu haline başımı iki yana salladım.

"Kendine hiç dikkat etmiyorsun zeka küpü. Şu gözlerine bak, ne yaptın soru sayısı tek sayıda kaldı diye çift yapayım diye sabahladın mı?"

"Sadece üst komşu ses yapıyordu Melih."

Önünden çekilip yanında yürümeye başladığımda sessiz duruyordu. Dün konuştuklarımızdan sonra çok düşünmüştüm ve bir yol bulmuştum. Biraz tuhaf olsa da ne olursa olsun Melek'ten ayrı kalmaya dayanamazdım.

"Melek."

Durup bana baktığında cebimden çıkardığım çubuğu ona uzattım. Çubuğa çattığı kaşlarıyla bakarken başını yana eğip, "Bu ne, bu?" derken fazla sevimli dursa da bu detaya takılmamaya çalışarak ciddi kaldım.

"Bu bulduğum yol. Ben senin arkadaşın olamam. Sevgili de olmak sen istemiyorsun. Biz de sadece birbirini seven iki insan olalım."

Konuşmam tuhafsa bile sorun değildi çünkü çok ahenkli söyledim. Bence Melek şiir bile sanmış olabilir. Eğer öyleyse Pamukçu Orhan abimizin derim işi tatlıya bağlarız.

Çubuğu alıp eline tutuşturduğumda hâlâ boş boş baksa da takmadım. Yanına geçip çubuğun diğer ucundan tuttuğumda Melek dudaklarını birbirlerine bastırmıştı. Umarım komik bulmaz çünkü Einstein gibi sıkı çalışarak bu fikri üretmiştim.

"Bu şimdi el ele tutuşalım ama aslında öyle yapmayalım diye mi? Bravo harika fikir."

Melek gülmeye başlayınca omuz silkip cevap vermedim çünkü öyleydi. Bilirsiniz madem elimi tutamayacağı için yanımda duramıyor biz de bunun farklı bir versiyonunu denerdik.

"Tabi ki harika bir fikir zeka küpü, bak hem günaha girmiyoruz hem de yan yana aynı çubukla yürüyoruz."

"Vay canına!"

Melek'in abartılı tepkilerine aldırmayıp çubuğu tutarak yürümeye devam ettim. Dışarıdan nasıl göründüğü önemli değildi. Sonuçta Kraliçe Elizabeth de ölüm döşeğindeki tipine bakmadan cırtlak sarı elbiseyle ortada dolaşmış kadınken bizim çubuğumuz çok da batmasındı.

Okula girerken Melek çubuğu bırakacak gibi olunca çubuğu onu dürtmek için kullandım.

"Şimdi havalı çift girişi yapıyoruz Melek. Sen okulun en kıskanılan kızı bense en büyük cazibesi olarak gözde çift olacağız. Gör bak okulu nasıl sallıyoruz!"

"Gerçekten dilimi eşek arıları ile tanıştırmamız gereken konular var."

Ona eğilip sırıttığımda gülümseyip diğer tarafa dönmüştü.

Bu kızı çok seviyorum be! Elizabeth 'in cırtlak renkli kıyafetlerini sevdiği gibi seviyorum hem de.

Kesssstiiiiik! Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?

Ayayaya neler oluyoooo aaa :)

Şimdi ben karkaterim de olsa çok günaha sokmak buna da özendirmek istemiyorum elimden geldiğince günaha girmeden birini sevebileceğimizi anlatmaya çalışıyorum ama sonuna güzel geleceğimizi düşünüyorum

Ayrıca erkenden söyleyeyim zaman atlaması olabilir gibi görünüyor:') hemen değil ama canıııım ;)

Diğer bölüm insta postuuuu

Allah'a emanet olun! Sevgilerimle ❤️

Instagram: @geceandchocolates

Bana Bi Kopya | Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin