3.1

3.2K 378 115
                                    

Fizik kaldırılsa mı artık bence çok oluyor

Melih: Melek ben çok gerginim

Melih: Evlenmeyeceğimizin garantisini verebilir misin

Melih: Belalı abilerin yok değil mi bak

Melih: Bak zile basacağım şimdi ha

Melih: Kafama silah dayanmasın sonra uyardım

Melih: Bak şipşak gelinlik giydirip beni o masaya oturtamazsınız

Melih: BENİM YAŞIM ÇOK KÜÇÜK EVET DİYEMEM MELEK

Melih: BEN DAHA 18 OLMADIM MELEK

Melih: CEZAİ EHLİYET YOK BENDE YAKARIM LAN BURALARI

Melih: Melek bana cevap ver Melek ah Melek

Melih: MELEK YÜZLÜ ŞEYTAN SENİ CEVAP VERSENE BE

Melek: Of bir sakin

Melek: Hayır şurada bir rahat yok

Melek: Merak etme Melih evde annem ve ben varız sadece

Melek: Annem de eli silahlı mafya değil kimseye zor kullanmıyor

Melih: Yani evlenmeyeceğiz?

Melek: Hayır

Melih: Ne demek hayır sen beni eğlenilecek erkek mi sandın?

Melih: Nasıl evlenmeyeceğiz ha nasıl

Melek: Allah rızası için saçmalama ve bas şu zile

Melek: Annem seni izliyor kaç saattir mutfakta

Melek: Elin havada dikilip durma haydi

Melih: REZİL RÜSVA OLDUM HAYIR

Melih: Melek ben bununla yapamam

Melih: Ben annemin evine dönüyorum

Melek: Bak bir çarpacağım şimdi sana

Melek: Haydisene oğlum

Melih: Ama ama ama

Melek: Bas şu zile Melih

Melek: Lütfen diyorum bak

Melih: :')

Melih çok şükür zile bastığında annem yıllardır bu anı beklemiş gibi, ki haklı bir saattir bu pozisyonda, kapıyı açıvermişti. Melih gergin dursa da sosyal bir çocuk olduğundan anında hal hatır sormaya başlamış konuşmaya girişmişti.

Annem Melih'i mutfağa doğru götürürken ben de peşinden gidiyordum. Arkadan Melih'in dalgalanan kıvırcık saçlarını izlerken üstündeki kot pantolon ve sweat'e bakıp bir de kendime döndüm.

Bol gri eşofman, mavi uzun kollu t-shirt ile bayağı bir ev haliydim. Bence Melih de eve geldiği için böyle yapmalıydı ama ne yapalım. Ben gideceğim yer bir ev olduğu sürece oraya eşofmanla giden biri olarak böyle düşünüyordum şahsen.

Masaya geçip oturduğumuzda Melih tam karşıma geçmiş annem de masanın başına geçmişti. Melih bana kaş göz yapmaya başlayınca başımı salladım ama bu sefer de ayağıyla ayağımı dürtmeye başlamıştı.

Ağzımı oynatıp "Ne var?" desem de dürtmeye devam ettiği için ayağımı sandalyenin altında topladım. Bence Melih'in kafasına bazı tahtalar ciddi anlamda eksikti ama neyseki insanların kusurlarını yüzlerine vurmuyordum.

Fakat buna rağmen kalbimin şu çocuğa burda indir şoför amca edasıyla çarpması ayrı bir mevzu.

"Ee beğendin mi Melih oğlum? Kendi ellerimle açtım."

"Vallahi bayıldım Gülse teyze de sizin kız pek işe yaramıyor galiba hepsini sen yapmışsın?"

"Nerede o istek, yapınca çok güzel yapıyor da pek heves yok."

Bana atılan lafa sessiz kalmayarak araya girmemle Melih sırıtmaya başlamıştı.

"Aman anne fırındaki kurabiyeyi kim yaptı? Birazdan çıksın görün bakalım kim işe yaramıyormuş?"

Annem beni pek kâle almadan çayından bir yudum aldığı sıra Melih sağa sola sallanıp ona bakmamı sağladı. Ağzını oynatarak, "Burada hanım kızın eli de yemeğe değdi mi diye bekliyorum hanım kız beni takmıyor." dediğinde kaşlarım havalandı.

"Kurabiye yaptım işte."

"Söylesene bana annene sordurtuyorsun. Burada seni övsem diye bekliyorum."

"Övme o zaman Allah Allah ya."

"Hayatımın en kötü kurabiyesi de olsa öveceğim zeka küpü."

Dudak büküp anneme döndüğümde annem kıstığı gözleriyle bir bana bir Melih 'e bakıyordu. Benim ona baktığımı görünce yine çayını eline alsa da hiç de gizli gözetlemiyordu gerçekten.

Melih beni dürtmeye çalışığı sıra annem çayını gürültüyle masaya bırakmış ve yerinde doğrulmuştu. Yüzündeki ciddiyeti görünce gülesim gelse de sakin kaldım. Kesinlikle bu rol yeteneği ile annem Flash Tv kadrosuna adını yazdırabilirdi.

Melih'e dönen annem Melih de ona baksın diye öksürünce ben de dudaklarımı birbirine bastırdım. Buradan çok tuhaf bir şey gelecekti bence ama haydi hayırlısı.

"Melih oğlum."

"Gülse teyze."

"Nikah tarihini ayın kaçına alalım oğlum?"

Melih anneme boş boş bakarken güldü gülecektim. Melih'in kapıda dikilme sebebini anlattığımda kadın gülmekten ağlamıştı. Zaten bunun espirisini yapmasa içine otururdu ama zavallı Melih fazla şaşırmış gibiydi.

"Alamayız. Ben daha on sekiz olmadım, ben daha bebeyim çoluk çocuk rütbem artmadı, ben daha velet konumundayım. Alamayız yani ,tabii alamayız."

Biri Melih'in yüzüne su çarpsın, çocuk elden gidiyor.

Kesssstiiiiik! Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?

Oooo Gülse teyze neler yapıyorsun Gülse teyze kdkdk inme indi Melih'ime ah ah

Neyseeee çay saati bu kadardı diğer bölümlerde hızlıca ilerleyeceğiz sona yaklaştık :')

Melih'in abartmalar >>>

Allah'a emanet olun! Sevgilerimle ❤️

Instagram: @geceandchocolates

Bana Bi Kopya | Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin