4.0

2.5K 312 59
                                    

Instagram postuuu bölümüsü


@melekkız: kış insanı olmak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@melekkız: kış insanı olmak

@nazlıyar: belli belli

@oyacık: tatlı bakma içim gidiyor

↪️@melihderler: senin için gitsin diye atmadı bücür kocası için bunlar

@melihderler: yaz insanı olarak hep zıt kişilik ilişkisi taraftarıydım :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@melihderler: yaz insanı olarak hep zıt kişilik ilişkisi taraftarıydım :)

@melekkız: nikah basılır

@mertbilir: yalakalık desen var

↪️@melihderler: tm en cool sensin he

Şimdi el ele yürürken yüzümde kocaman bir gülücük vardı. Başımı ona doğru çevirdiğimde onda da aynı gülücüğü yakaladım.

"Kurban olduğum minik meleğim bana evet demeyi düşünüyorsun inşAllah?"

"Allah katında evlenmişken bir de hayır deseydim kıvırcığım?"

"Benim gibi mükemmel birine de hayır denmezdi zaten."

"Mütevazılığın gözlerimi yaşarttı Melih."

Yüzünü bana yaklaştırıp sırıttığında etraftaki insanlara kısaca bakıp yüzünü parmağımla ittirdim. Masaya gelip oturduğumuzda heyecandan ellerim titremeye başlamıştı. Galiba sıtma oldum.

Nikah memuru bize dönüp konuştuğu sıra devamlı olarak Melih'e bakıyordum. Kıvırcık saçlarını düzleştirmeyi teklif etsem de böyle bırakmıştı. Açıkçası saçlarına bayılıyordum ve bu bir sırdı. Kendi kendime olan bir sır diyebiliriz buna.

"Şerefsiz herif diye çığlık atıp beni masada terk edecek gibisin."

"Daha çok memurun üstüne kusacak gibiyim ama sen bilirsin Melih."

Nikah memurunun sorusu bizi bölerken istemsizce nefesimi tuttum. Heyecanlı olmam normal olabilirdi ama şu an için cidden karşımdaki bıyıklı adamın suratına kusma fikri yerini koruyordu.

"Evet be evet!"

Melih'in sesi ile ona döndüğümde bana öpücük atması çoğu kişinin bizi alkışlamasına yol açmıştı ve sanırım yanaklarım kızarıyordu.

"Evet, siz sayın Melek Taflan, Melih Yiğit ile kendi hür iradenizle evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"

"Ediyorum sayın memur bey."

Memur gözlerini kırpıştırarak bakmasının ardından başını sallayarak konuşmasına devam etmiş ve bana evlilik cüzdanını uzatmıştı. Elime alıp ikimizin resmen evli olduğunu gösteren belgeye baktığım sıra Melih elimi tutmuştu.

"Vay be zeka küpü, kopya vermedin ama tapumu aldın. Valla iyi iş, yan gel yat Osman koca ayağına geldi."

"Evlenince daha da mı boş konuşmaya başladın kıvırcığım sen?"

"Galiba eriyorum, kıvırcıklarım düzleşmiş mi Meleğim bak bakayım?"

Ona güldüğüm sıra kalabalık hâlâ alkışlamaya devam ediyordu. Ön sırada oturan annem ve kuzenlerimin ağlıyor oluşu tuhaf dursa da onlara aldırmamaya çalıştım.

"Şimdi seni öpeceğim kısma gelmiş bulunduk sevgili Wendy."

"O halde öpebilirsin sevgili Peter Pan."

Bana sırıtarak yaklaşıp, "Güzel kısmı baş başa halledelim güzelim," dedikten sonra alnıma minik bir busr kondurmuştu. Ellerimden tutup masadan aşağı indiğimiz sıra kuzenlerimin itişip kakışması ile karşılaştım.

"O çiçeği bana atmazsan konuşmuyoruz Melek."

"Asıl bana atsın ben abimle daha fazla aynı evde kalamam."

Mert araya girip, "Ben sana çok meraklıyım sanki, sana talip çıkana kadar ben çoktan evlenir giderim kızım," dediğinde elimi sallayıp beni görmelerini sağladım ama bu sefer Melih araya atladı.

"Seninle kim evlensin be muşmula surat?"

"Seninle evlenen çıktıysa benim de bir nasibim vardır herhalde."

Birbirlerine yüz göz yapan ikili ayırıp birkaç basamak üste çıktığımda arkamı kalabalığa dönüp çiçeği havaya kaldırdım. Bununla beraber arka taraf mahşer yeri olmuş sesler çoğalmıştı. Daha fazla beklemeden çiçeği attığımda gelen seslerle hemen arkama döndüm.

Çiçek Osman'ın kolları arasında dururken Oya ona epey sert bakışlar atıyordu. Oya çiçeği ondan çekmeye çalışsa da ikizi pek oralı olmayarak çieçği havaya kaldırdı.

"Nasip kısmet kardeşim, başka düğüne artık."

"Allah seni kahretmesin Osman, yeter Osman, inşAllah manyak biriyle evlenirsin de başın beladan kurtulmaz Osman."

Ben onlara bakıp gülerken Melih birden elimi tutup beni koşturmaya başlamıştı. Peşine takıldığımda beni arabaya götürdüğünü fark ettim.

"Hey! Nereye gidiyoruz ya? Daha halay çekecektik?"

"Gitmemiz gereken bir yer var diyelim sayın karım."

Gözlerimi kısıp ona baksam da arabaya binmiştik bile. Bana sırıtıp arabayı çalıştırırken arkamızda kalan düğün salonuna acıklı bakışlar atıyordum.

Ama ben halay çekmeyi severdim be Melih ne gezmesi tozması... Duygularım darmadağın sayın seyirciler anlayamazsınız.

Bu arada evlendik. Ben ve Melih yani. Evlendik.

Kesssstiiiiik! Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?

Harbi evlendiler ;') ağlıyordum ben galiba yok mu peçete

Son anda bile cıvıtan Melih krkdkkd ah be Melih

Veda etmeye hazır olalım çünkü her an final yazısı gözükebilir...

Allah'a emanet olun! Sevgilerimle ❤️

Instagram: @geceandchocolates

Bana Bi Kopya | Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin