*Eda p.o.v*
Sedela sam i ćaskala sa Kim kada mi je momak iz obezbeđenja doneo hranu. Navalila sam na kinesku hranu, a zatim otpila veliki gutljaj hladnog vanila šejka.
Sedela sam sa Kim sve dok nisam pojela i popila sve, a zatim sam se vratila nazad u kancelariju gde su skoro svi došli. Sela sam na svoje mesto i ignorisala Diegove poglede. Odjednom sam osetila kako mi tlo podrhtava te je počelo da mi se vrti i u glavi. Uhvatila sam se za glavu i naslonila lakat na sto kako bih se pridržala.
Tata: Eda, da li je sve u redu?
Klimnula sam glavom te se onesvestila.
*Diego p.o.v*
Udarila je glavom od sto, njena tamna kosa poprimila je boju krvi. Diaz je prišao i naredio da se odmah pozove hitna pomoć. Ustao sam iz svoje stolice i prišao joj. Diaz je podigao i naslonio na naslon stolice. Vazduhom se širio miris krvi, na čelu i usni je imala posekotinu od udarca. Svi su se uspaničili i izašli iz kancelarije sem mene i Diaza. Uzeo sam flašicu sa vodom koja je stajala na stolu i polio je u lice.
Diaz: Eda, Eda! Probudi se!
Njene grudi dizale su se brzo, kao da se borila za vazduh.
Ja: Moramo odmah da je odvezemo u hitnu, ne možemo da gubimo vreme.
Uzeo sam je u naručje i otrčao do lifta. Diaz me je u stopu pratio. Kliknuo je dugme na kome su ostali njegovi krvavi otisci. Gledao sam je tako bespomoćnu u svom naručju. Stigli smo do prizemlja i istrčali iz lifta. Svi okolo su nas uspaničeno gledali. Otrčali smo do Diazovog automobila. Smestio sam Edu pozadi i seo pored nje kako bih je pridržavao. Diaz je dodao pun gas i odvezli smo se.
Ja: Moraš da požuriš!
Vikao sam na njega kao da mu već nije bilo dovoljno teško. Gledao sam kako krvavim rukama okreće volan.
Diaz: Blizu smo.
Uzeo sam je u naručje i bio spreman da izletim iz automobila čim se zaustavi. Parkirao se te smo obojica izašli brzinom svetlosti. Čim smo ušli medicinski radnici su nam prišli. Nisu nas ni pitali šta se desilo, samo su pokazali rukom da ih pratimo. Nosio sam je kroz uske hodnike sve do sobe.
X: Možete je spustiti ovde.
Dogurao je do nas krevet i pomogao mi da je spustimo. Krv je i dalje šikljala iz njene glave i slivala se sve do njenog vrata.
X: Žao mi je ne možete dalje._________________________________________
Ovo je poslednji deo za danas drugari, uživajte u čitanju 🤗✨
YOU ARE READING
Girl Boss
RomanceOna je mlada biznismenka koja pored svojih roditelja vodi jednu od najuglednijih kompanija u Španiji. Sve što poželi može sebi da priušti novcem sem jednog - ljubavi. Za njenih 28 godina još uvek nije srela muškarca sa kojim bi se upustila u nešto o...