22. deo

404 6 0
                                    

Eda: Diego, ne deri se, probudićeš celu hitnu. Uostalom rekla sam ti već ništa nije sigurno.
Ja: Sigurno je, dobiću još jednu bebu.
Eda: Još jednu?
Stajala je i rezala me poglednom.
Ups, pijane usne ne lažu.
Eda: Šta si rekao?!
Počela je da se dere.
Ja: Eda, Ana je trudna...
Eda: Ona Ana, tvoja poslovna partnerka?
Ja: I moja dugogodišnja ljubavnica.
Srušila se na krevet.
Eda: Lepo znači, prvo si spavao sa njom pa si onda obrlatio i mene kako bi zadovoljio svoje potrebe. Šta očekuješ da imaš dve žene, možda da gajimo decu zajedno? Jedno veče kod nje, drugo kod mene?
Ja: Eda...
Eda: Šta Eda? Šta Eda! Iskoristio si me, a ja naivna pomislila da to može da bude nešto ozbiljno. Slušaj me ovako!
Stala je ispred mene.
Eda: I ako jesam trudna - a NADAM SE DA NISAM (ovo je specijalno naglasila) nećeš imati nikakav pristup detetu. Te tvoje španske sapunice ispunjavaj sa nekom drugom! A sad, izlazi iz moje sobe. Istrpeću te još pet dana, a posle toga adio amore!
Gurkala me je sve do prozora.
Eda: Ajde, pali!
Ja: Eda, pusti me da ti kažem.
Eda: Idi uživaj sa tvojom ljubavnicom.
Ja: Ti si to ljubomorna.
Eda: Ma izlazi napolje ili ću da zovem obezbeđenje.
Prevrnuo sam očima te izašao. Spustio sam se nazad na zemlju. Seo sam u kola i odvezao se do apartmana.
Kada sam konačno bio u apartmanu raskomotio sam te ostao samo u donjem vešu. Proverio sam telefon, Ana me je spamovala porukama.
Ana (poruka): Ne želim da mi buduće dete ostane bez oca.
Krv u meni je ključala, znao sam da laže i znao sam da hoće da me uhvati na dete.
Ja: Ne znam o kakvom detetu pričaš. To nije moj problem, nego problem onoga ko ga je napravio.
Nije ništa odgovorila, mislio sam da sam je skinuo sa dnevnog reda. Istuširao sam se i taman se spremao da legnem kada je neko pokucao na moja vrata. Nisam morao ni da otvorim, unapred sam znao da je to Ana.
Ušla je brzinom svetlosti u apartman i počela da se dere.
Ana: Tako znači, nazivaš svoje buduće dete kopiletom?
Ja: To nisu moje reči.
Ana: Hoćeš da svima otkrijem ko se krije iza uglednog Diega Martineza i čime se u stvari baviš!
Vikala je tako jako da je ceo apartman odzvanjao.
Ja: Već si rekla, svi su čuli. I znaš šta? Jebe mi se!

Girl BossWhere stories live. Discover now