10. deo

528 5 3
                                    

Naše usne bile su na gotovo centimetar razmaka kada se zvono u liftu oglasilo da smo stigli. Vrata su se polako otvorila. Izašla sam, a i Diego za mnom. Stigla sam do parkinga gde me je čekao moj automobil.
Diego: Da li ti odgovara večeras u 23:00?
Ja: Dokaži mi da nisi snob kao i svi ostali i možda izađem sa tobom.
Dodala sam gas i odvezla se brzinom svetlosti. Kada sam stigla kući obukla sam se u nešto lagodnije te pripremila kupku. Svaki mišić u telu mi je bio napet. Kroz glavu mi je samo prolazio film od danas. Svaka žena bi mi pozavidela da je na mom mestu, a ja, jednostavno ne mogu da se prepustim tako lako. Izlazila sam sa mnogim muškarcima i na kraju svi su ispali isti. Sve ih interesuje samo novac, ništa više od toga. Mi o vuku, a vuk na vrata... Stigla mi je gmail poruka od Diega.
*Chat*
Diego: Večeras u 23:00 na ovoj adresi? Pošto nemam tvoj broj morao sam ovako da ti pišem.
Poslao mi je adresu.
Pričekala sam par minuta te mu odgovorila.
Ja: U redu.
*Kraj chat-a*
Izaćiću sa njim kao poslovni partner i ništa više od toga.
Ostatak dana provela sam gledajući seriju i odmarajući se. Oko 22:00 sam već počela da se spremam. Obukla sam žutu letnju haljinicu i žute sandale. U torbu sam spakovala mobilni, parfem, cigarete, novčanik. U 22:30 sam poslala Diegu poruku da krećem. Nakon pola sata vožnje stigla sam do lokacije koju mi je Diego poslao. Parkirala sam se, a zatim ga ugledala kako izlazi iz svog džipa.
Ja: Stvarno? Odlučio si da izađemo na parking?
Diego: Rekla si da ti dokažem da nisam snob.
Nasmejao se i stao tik ispred mene.
Ja: Slušaj, ako misliš da nešto više između nas sem poslovnog odnosa može da postoji varaš se.
Diego: Ne znaš šta propuštaš, ali polako, veče je tek počelo.
Uhvatio me je za ruku i odvukao do svog automobila, otvorio mi je suvozačeva vrata.
Diego: Vaša limuzina vas čeka.
Rekao je kroz smeh, a zatim seo za volan.
Ja: Mogu li da znam gde idemo?
Diego: Videćeš.
Vozio nas je do izlaska iz grad, skoro svo vreme uz put smo ćutali. Nisam ni znala šta bih pričala sa njim. Kajala sam se što sam uopšte pošla.
Nakon skoro sat vremena vožnje kroz neku šumu, stigli smo do jednog luksuznog apartmana.

Girl BossTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang