Moje misli prekinuo je zvuk mobilnog, zvao me je nepoznati broj.
*razgovor*
Ja: Halo?
Čula sam njegov dubok glas iza žice.
Diego: Eda, ja sam, Diego.
Ja: Aham. Izvoli.
Bila sam kratka i hladna.
Diego: Kako si, je l' ti bolje?
Ja: Jeste, hvala na pitanju.
Smogla sam snage da ga pitam.
Ja: Diego ono veče kad smo...spavali...
Diego: Da?
Ja: Jesi koristio zaštitu?
Diego: Naravno, zašto me to pitaš.
Ja: Ne mogu sada da ti kažem jer još nisam 100% sigurna.
Diego: Eda, zahtevam da mi kažeš.
Ja: Doktor sumnja da sam trudna.
Rekla sam to što sam brže mogla i ućutala.
*Diego p.o.v*
Eda: Diego, jesi tu?
Hteo sam da odgovorim, ali iz mene reči nisu izlazile.
Ja: Tu sam.
Izustio sam kratko.
Eda: Znala sam da ne treba da ti pričam.
Ja: Šta to pričaš, naravno da si trebala da mi kažeš. Koristio sam zaštitu.
Eda: Znam da se ne poznajemo još uvek dobro i sve ovo ne bi imalo srećan kraj, ali molim te nemoj da kažeš nikome do sutra dok mi ne stignu tačni rezultati.
Ja: Ne brini.
Eda: Hvala. Moram da idem sad.
*kraj razgovora*
Prekinula je vezu, ostao sam sam sa svojim mislima. Bravo Diego, za 32 godine života postogao si to da ćeš možda za devet meseci postati otac oba deteta i to od različitih žena. Sipao sam čašu viskija i popio na eks. Istuširao sam se te se obukao i izašao iz apartmana. Odvezao sam se do obližnjeg striptiz kluba.
*02:00*
Bacio sam pogled ka svom rolex satu, već su bili rani jutarnji sati. Bio sam pijan do bola, teturao sam se po klubu celo veče i bacao pare na striptizete. Mislio sam da će mi to razbistriti mozak, ali su problemi i dalje bili tu. Seo sam u automobil i odvezao se do hitne. Stao sam ispred Edinog prozora, svetlo je bilo upaljeno. Razmišljao sam kako da dođem do gore kada sam ugledao drvo. Počeo sam da se penjem. Kada sam se popeo do njenog prozora pokucao sam.
Prišla je prozoru i otvorila.
Eda: Diego, šta radiš ovde u 02:30 ujutru?
Ja: Evo, izigravam majmuna.
Eda: Nema potrebe da izigravaš.
Rekla je ironično.
Ja: Nećeš me pozvati da uđem?
Eda: Izvoli, uđi.
Popeo sam se nekako te ušao, očistio sam svoje odelo od lišća.
Ja: Postaću tata.
Počeo sam da vičem od sreće.
Eda je pokušala da me ućutka._________________________________________
To je to od delova za večeras drugari, nadam se da ćete uživati u čitanju 🤗✨
YOU ARE READING
Girl Boss
RomanceOna je mlada biznismenka koja pored svojih roditelja vodi jednu od najuglednijih kompanija u Španiji. Sve što poželi može sebi da priušti novcem sem jednog - ljubavi. Za njenih 28 godina još uvek nije srela muškarca sa kojim bi se upustila u nešto o...