27. deo

376 5 2
                                    

Ustao je i izašao. Ostala sam sama sa svojim mislima i zamišljala najgore moguće scene. Bila sam naivna kad sam se prepustila Diegu. Moje misli prekinuo je detektiv koji je ušao u sobu sa kafom i dve flaše vode. Seo je nazad na svoje mesto i pružio mi jednu papirnu šolju kafe i flašicu vode.
Ja: Hvala.
Rekla sam promuklo te se zakašljala.
Iz džepa je izvadio cigarete i ponudio me. Prihvatila sam.
X: Eda, želim da znaš da nam je tvoja bezbednost na prvom mestu. Ukoliko odbiješ da sarađuješ sa nama dovodiš sebe u tešku situaciju jer si već na meti Anine mafije.
Gledala sam u jednu tačku, nisam mogla da verujem da život može ovako da mi se okrene u trenutku.
X: Tvoj zadatak je da se približiš Diegu i pridobiješ njegovo poverenje.
Ja: Mislite da glumim da ga volim?
X: Da, ili da odustanete i čekate dan kad će Ana poslati nekoga da tebi i tvojoj porodici prospe mozak po podu. Ona je veoma opasna, krije se iza lica biznismenke, a ustvari je nešto totalno drugo.
Progutala sam gutljaj kafe i pokušavala da svarim sve informacije.
Ja: U redu, pristajem.
Rekla sam i obrisala suze koje su mi potekle niz lice. Imala sam da biram roditelji ili Diego. Želela sam da zaštitim svoju porodicu.
X: Ovako.
Izvadio je papire iz fascikle i počeo da mi objašnjava. Nakon pola sata ućutao je, to je valjda bio kraj.
Ja: Razumela sam.
Ustao je sa stolice, a i ja za njim.
X: Svakog petka ćemo se sastajati na tajnom mestu kako bi videli da li plan funkcioniše. Zapamtite, niko ne sme da zna za plan sem tebe i nas, čak ni tvoji roditelji.
Klimnula sam glavom te mi je detektiv pružao ruku.
X: Sve će brzo biti gotovo, a onda ćete moći mirno da nastavite sa svojim životom.
Ja: Da...znam
Rekla sam pogubljeno. Izašla sam, a detektiv za mnom. Pozvala sam taksi koji je za pet minuta bio ispred policijske stanice. Dala sam mu adresu te me je odvezao nazad do vile mojih roditelja.
Otišla sam u svoju staru devojačku sobu, ostala je ista kao onog dana kad sam napustila gnezdo svojih roditelja i otišla da živim u svojoj vili. Sela sam na krevet, zabila glavu u jastuk i plakala kao luda. Suze su lile niz moje lice jedna za drugom. Moje misli prekinuo je zvuk mobilnog.

Girl BossOù les histoires vivent. Découvrez maintenant