Üstüme son kez bir bakış attım. Çok yakışıklıydım be. Üstümde siyah dar gömlek altıma ise gene siyah ve dar bir pantolon vardı. Mahalledeki abiler gibi giyinmeye çalışmıştım. Pantolon ince belimi daha da öne çıkarıyordu. Gömleğimden de nipple piercingim belli oluyordu.
........
Kahvenin önüne gelmiştim. Bana 19.30-20.00 gibi gelmemi söylemişti ve ben dakik bir insan olduğum için tam 20.00'da buradaydım. Daha fazla oyalanmadan kahvenin kapısına doğru adımladım.
Kapıdan içeri girdiğimde çay ve sigara kokusu yüzümü buruşturmama sebep oldu. Sigara içerdim ancak bazen kokusu midemi bulandırıyordu.
Hemen sağ tarafta Alazları gördüm. Yanlarına gittim.Alaz beni gördüğünde gülümsedi.
" Hoş geldin Bora." Hiç hoş gelmemiştim valla burdaki abiler çok korkunç duruyordu.
" Hoş buldum Alaz abi." Bende gülümsedim.
Alaz yanındaki boş sandalyeyi gösterip." Gel otur böyle ayakta kalma."
Alazın gösterdiği yere oturup etrafa far görmüş tavşan gibi bakmaya başladım. Bir yerdeki herkesmi bu kadar değişik olurdu Allahım.
"Sen ne içersin Bora?"
Karşımda oturan adını bilmediğim adam bana sormuştu.
" Çay alayım ben." Adam kafasını sallayıp bağırdı. " Ahmet abi ordan 4 çay gönder."
"Bu arada tanışamadık seninle, Demir ben."
Adını bilmediğim öbür adam. " Ese bende." Ese abi daha tatlı birine benziyordu sanki.
Gülümseyerek "Bora bende tanıştığımıza memnun oldum."
" Senin birde arkadaşın varmış o kim?" O asosyeli ne ara gördümüştü bunlar.
"Ha evet arkadaşımla taşındık buraya adı Efe." Efe'ye de gel demiştim ama ne kadar ısrar etsemde gelmemişti.
Demir abi " Birdaha gelirken Efeyi de getir tanışalım onunla da." Efe hayatta gelmezdi ama artık bir şekilde gelmesini sağlayacaktım.
Çaylarımız içtikten sonra Alaz abi bana dönerek " Bira içer misin?" Ay umarım beni bira içirmeye götürmezlerdi. Şimdi sarhoş olur koca koca adamların karşısınıda rezil olurdum.
" Pek sevmem aslında." Alaz gülümsed.
" Tamam nefrette etmezmişsiz demek ki hadi içmeye gidelim." Ciddimiydi bu adam daha yeni tanışmıştık ne içmesi yahu.
" Burda oturup çay da içebilirdik aslında." Belki vazgeçerdi ancak yüz ifadesi hiç öyle değildi.
Ese abi " Ne çayı gelin içelim işte bira yav." Deyince bana da kabul etmek kalmıştı sadece.
" Peki içelim o zaman." Alazın yüzünde memnun bir ifade oluştu.
Demir abi " Benim arabayla gidelim."
.........
Demir abinin arabasındaydık. Ese abi ve Demir abi bira almak için tekele gitmişti. Bizde Alaz ile içeride bekliyorduk.
" Ee Bora varmı senin sevgilin falan" Alaz abinin bir anda sorduğu soruyla şaşırmıştım.
" Yok be abi yalnızız." Şu zamana kadar sadece bir tane sevgilim olmuştu ilişkimiz üç yıl sürmüştü. Adı Cihangirdi. Cihangir'den ben ayrılmıştım. İlişkimiz gayet normal ilerlerken çok garip tavırlar sergilemeye başlamıştı. Her şeyi kıskanır kimle görüşüp görüşmeyeceğimi söylerdi. Daha sonra Cihangirin beni sevmediğini bana takıntılı olduğunu öğrenmişti. Ondan kurtulmak tabi kolay olmamıştı. Ama İstanbula gelince birdaha karşıma çıkmadı. Ama o piskopat beni heran bulabilecekmiş gibi geliyordu. Düşüncelerimden Alazın boğuk sesiyle sıyrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Mahalle
RomanceAlaz mahallenin ağır abisiydi Bora ise mahalleye yeni taşınmıştı... *BxB *Yaş farkı