Üzerimden tır geçmiş gibi hissediyordum. Kafam zonkluyor ve üşüyordum.Gözlerimi yavaşça aralamaya çalıştım. Dün ne kadar içtiysem hiçbir şey hatırlamıyordum düne dair.
Gözlerimi sonunda açabilmiştim. Karşılaştığım manzara ile gözlerim sonuna kadar açılmıştı . Şuan bir bodrumdaydım. Ben ne zaman böyle bir yeri gelmiştim en son Alazlar ile bira içtiğimi hatırlıyordum. Etraf rutubet kokuyordu. Üzerinde yattığım zemin buz gibiydi. Yerimden kalkmak için ayağı kalkmıştımki, bileklerimde hissettiğim ağırlıkla popomun üstüne düşmüştüm.
Bileklerime baktığımda gördüğüm zincirler ile gözlerim sonuna kadar açılmıştı. Kalbim hızlı hızlı atmaya başlarlaken bodrumun kapısı açıldı. Bu Alazdan başkası değildi
İçeri giren beden bana sırıtarak bakıyordu." Beğendinmi yeni yerini." Alazın alayla sorduğu soru ile sinirlenmiştim.
" Lan orospu çocuğu ne sikim yaptığını sanıyorsun sen çıkar şunları hemen." Biliyordum hemen güvenmem gerektiğini bu şerefsize. Beni sarhoşken getirmişti sanırım buraya.
Alaz piskopat bir şekilde gülümseyerek " Artık buradasın bana zorluk çıkarma."
Alazın söyledikleri ile içimi sinir yerine koku sararken. " Ne demek artık buradayım?"
Alazın gülümsemesi daha da büyüdü " Boşunamı çağırdım sanıyorsun seni bira içmeye. Ama nasıl hiçbişe anlamadın değilmi."
Gerizekalı kafam. Ama birdakka ben Efe'ye burada olduğumu söylemiştim.
" Yalnız ben daha uzun süre daha burda kalırsam Efe endişelenecektir. Hem ben dün söylemiştim ona sizinle bira içtiğimi."Alaz sanki bunu takmıyorcasına " Biliyoruz yavru ama biz hallettik o işleri.Hadi şimdi dinlen sen ileride çok yorulacaksın." Alaz benim birşey dememe izin vermeden bana göz kırparak bodrumdan çıktı.
Şuan neler oluyordu böyle. Daha fazla dayanamayıp göz yaşlarımı serbest bıraktım. Buradan bir an önce kurtulmama lazımdı ama nasıl? Alaz beni neden buraya getirmişti ve amacı neydi? Efeye ne olmuştu?
Düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan şey bodurumun kapsısın sert bir şekilde açılması oldu. İçeri daha önce hiç görmediğim bir adam elinde tepsiyle içeri girdi. Sert adımlarla yanıma ulaştığında yüzüme bile bakmadan tepsiyi önüme fırlatırcasına bıraktı.
" Al ye bunu." Adamın tek söylediği şey bu olurken tepsiye bir göz atmıştım. Yarım bir ekmek, çorba, biraz pilav ve su vardı. Midemden yükselen ses ile ne kadar acıktığımı şimdi anlıyordum. Yemeği yemek için elime kaşığı aldım. Bileklerim kolumu her hareket ettirdiğimde acıyordu. Fakat o kadar acıkmıştımki bu bile şuan umrumda değildi.
Yemeğimi zincirlerin çıkardığı ses eşliğinde bitirip. Bodrumun soğuk duvarlarına yasladım sırtımı. Bacaklarımı kendime çekip öylece oturmaya başladım.
" Şimdi neler olacaktı?"
•••••••••••
MERHABA
Biraz kısa oldu ama birdahaki bölümü uzun tutmaya çalışırım. Görüşmek üzere😻😸👉🏻❤️👈🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Mahalle
RomanceAlaz mahallenin ağır abisiydi Bora ise mahalleye yeni taşınmıştı... *BxB *Yaş farkı