7.

1.7K 73 2
                                    

Medya Bora

Hepimiz Alazın arabasındaydık. Alaz sürücü koltuğundan Demir ön koltukta ben, Efe ve Ese arkada oturuyorduk. Yaklaşık 10-15 dakikadır yoldaydık.

" Alaz abi nereye gidiyoruz?" Aklıma birden rüyam gelince ürpermiştim.

" Kaçırıyoruz sizi."

" Ne?" Efe ve ben hariç arabadaki herkes kahkaha atmaya başlamıştı. Komikmiydi ya. Korkmuştum.

" Şaka yapıyorum. Bize gidiyoruz." Birde bunun evine gitmediğimiz kalmıştı.

—————

Araba tanıdık mahallenin önünde durunca hepimiz arabadan indik. Aslında Alaz abi ile evlerimiz arasında pek bir mesafe yoktu.

4 katlı bir apartmandı. Diğer evlerden daha güzel duruyordu. Alaz abi bizden önce kapıya adımlayarak hepimizin geçmesini bekledi.

Apartmana girdiğimizde duyduğum cırtlak sesle yüzümü buruşturdum.

" Aaa Alazcım bende tam çıkıyordum evden sende yeni geldin herhalde."

155-160 boylarında çakma sarışın cırtlak sesli bir kızdı. Allahım o ses neydi öyle sağıra dinletsek abi sustururmusun şunu derdi o derece.

Alaz kıza sert bir bakış atıp sadecekafasını sallamakla yetindi. Kız sanırım bozulmuş olacak ki başka birşey demeden hızlıca gitti.

Ese abi gülerek " Geldi gene senin baş belası."

" Maalesef heryerinde karşıma çıkıyor mübarek." Kimdi ki bu kız?

Dayanamayrak sordum " Bu kız kimdi?"

Demir abi gülerek " Alazın aşığı. Adı Eylül. Kız yıllardır Alazın peşinden koşuyor. Alaz buna yüz vermiyor ama Eylül hala vazgeçmiyor. Birde aynı apartmanda oturdukları için sürekli karşılaşıyorlar."

Adamın aşıkları vardı be. İşte bizde sap sap dolanıyorduk etrafta.

—————

Televizyondaki filmden sıkılp telefonumla ilgilenmeye başlamıştım. Ese abi ısrar edince bir film açmıştık ama çok sıkıcıydı.

Alazın sesini duymamla kafamı ona çevirdim. " Sıkıldın sanırım?"

" Evet ya pek beğenmedim."

" Balkona çıkalım mı? Bende sıkılmıştım zaten."
Olurdu valla göt kadar koltukta 4 kişi oturuyorduk ve artık bunalmştım.

"Olur çıkalım." Alaz kalkınca bende ayaklanmıştım.

" Nereye gidiyorsunuz?"

" Hava alacağız biraz bunalttı burası."Alaz başka birşey demeden balkona doğru yürüdü. Gözüm bana mal mal sırıtan Efe'ye kaydı. Kim bilir gene neler geçiyordu aklından.
Efe'yi umusamayıp balkona gittim.

Balkonun ortasında bir masa vardı. Alazın karşısındaki sandalyeye oturdum. Alaz ağzına sigara almış cebinde çakmağını arıyordu. Çakmağını bulduktan sonra sigarasını yaktı. Dumanı içine çekerkenki görüntüsünü izliyordum bende. Çok yakışıklısın be adam.

" Noldu bir daldın öyle?" Alazın sordığu soruyla yüzüne transtan çıkmış gibi bakarken kafamı eğip konuştum.

" Hiiç öylesine." Utanmıştım. Alaz hafifçe gülümseyip sigarasını içmeye devam etti.

" Çok tatlısın." Ne. Alazın söyledikleri ile kafamı ona çevirip utangaç bir şekilde ona baktım. Şuan yüzüm kıpkırmızı olmalıyıdı. Biri bana iltifat edince çok utanıyordum.

" T-teşekkür ederim." Siktir ya birde keklemiştim. Alaz utandığımı anlamış olacakki başka birşey demeden gülümseyerek gökyüzünü seyretmeye başladı..

<><<<<<<<<<<<<

MERHABA okunma sayısı 1.4K olmuşş çok teşekkür ederimmm❤️❤️❤️ Görünce çok mutlu oldum.😍

ALAZ BORAYA İLTİFAT ETTİ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ HEHE.

Şöyle buraya favori şarkılarımdan birini bırakayım.

BİRDAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZEREE 😄😄😄

Yeni MahalleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin