Medya Alaz
.................
Alaz ile 1 saate yakın balkonda oturuyorduk. Alaz hakkında birşeyler öğrenmiştim. Doğum günü 17 Eylül, en sevdiği renk siyah ve beyaz, Beşiktaşlı olduğu içinmiş sanırım.
" İçeri geçelim mi film bitmiştir?" Bende susamıştım zaten.
" Olur geçelim." Alaz ile beraber salona geçtik.
" Mutfak nerede susadımda."
" Salondan çıktığında düz yürü soldaki ilk kapı." Alaz bana mutfağın yerini söyledikten sonra su içmek için mutfağa gittim.
Mutfağa giderken biraz evi inceledim. Güzel bir evi vardı aslında ama herşey çok koyu renkteydi. Kasvetli bir havası vardı.
Mutfağa girdiğimde bardakları aramaya başladım. Bardakları buldum ama bir sorun vardı. Sikik boyum yetmiyordu. Bardağı almak için parmak uçlarıma kalkıp elimi uzattım. Tam o sırada ensemde birinin nefesini hissettim.
Alaz kulağıma fısıldayarak " Ben alayım istersen." Alaz bardağı almak için öne gittiğinde arka tarafımda birşeyler hissetmiştim. Şuan Alaz bana dayıyordu.
" Al bakalım." Alazın elinden bardağı aldım. Bana göz kırpıp mutfaktan çıktı. Allahım o arkamda hissettiğim şeyde neydi öyle. Ve niye o kadar şişti. Ve ben bundan etkilenmiştim. . Ben kendimi sorgularken aptal Efe'nin sesini duydum.
" Lan Bora niye etrafa yarrak yemiş gibi bakıyorsun."
" Kanka az önce Alaz bana dayadı." Keşke bunu Efe'ye söylemeseydim çünkü o bu konuyu çok farklı yerlere çekerdi.
"Ne diyon lan ciddi misin?"
"Ama su almaya boyum yetmediği için yardım etti işte o sırada da biraz dayadı gibi olmuş olabilir."
"Adam zaten seni sikcek gibi bakıyor,bardak verme ayağına dayamış sana oğlum."
"Ya saçmalama Efe adam bardak vermeye çalışırken deydi işte nasıl engellesin."
"Aynen kanka aynen."
"Hadi boş yapma da eve gidelim artık bizi sikerler burda."
Efe'yle beraber salona geçtik.
"Biz eve gidiyoruz saatte geç oldu zaten."
Alaz "Kalsaydınız bu gece zaten geç olmuş.Tehlikelidir bu saatte sokaklar."
Zaten bu mahallede hep bir kavga oluyordu.En iyisi burda kalmak.
"Tamam olur o zaman."
Alaz "Ben size yatak hazırlarım o zaman siz takılın burda."
<><><<>><><>>><>>>>
MERHABA bu bölümü arkadaşımla beraber yazdık qnskjw
Alaz hafiften Boraya dayamaya başladı ne düşünüyorsunuz?
Vote atmayı unutmayın🥰🥰😘😘😘❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Mahalle
RomanceAlaz mahallenin ağır abisiydi Bora ise mahalleye yeni taşınmıştı... *BxB *Yaş farkı