Gözüme gelen ışık ile yerimde kıpırdanmaya başldım. Ama hareket etmemi engelleyen sert birşey vardı. Ben haraket ettikçe değişik sesler çıkarıyordu.
" Bora kıpırdama ve uyu."
Alazın sesini duyunca hızlıca kafamı kaldırdım. Dün gece uyurken bir kabus gördüğüm için Alaz benimle birlikte yatmıştı.
" Ben teşekkür ederim." Normalde kabuslardan sonra uyuyamazdım fakat Alaz yanıma gelince kesintisiz bir uyku çekmiştim.
" Sorun değil. Eğer tekrar kabus görürsen beni ara sadece."
Alaz neden bana bu kadar iyi davranıyordu?
" Gerçekten gerek yok teşekkür ederim."
" Bora." Tekrar söylesene.
" Efendim?" Alaz gülümseyerek
" Ara beni." Başka birşey demeden odadan çıkınca kendimi sırt üstü yatağa bıraktım.
Elimi kalbimin üstüne koyup dinlemeye başladım. Sanırım ben gerçekten Alazdan hoşlanıyordum.
Daha fazla düşünmemek için Efeyle uğraşmalıydım. Hızlıca dünki kıyafetkerimi üstüme geçirerek lavaboya ilerledim.
Lavaboda işlerimi hallettikten sonra Efenin kaldığı odaya klasik girişimi yaparak daldım.
" Ananı bacını karını." Efe tüm sülaleme sövmeye başladı.
" Lan ne küfür ediyorsun göt."
" Aptala bak. Sana kaç kere dedim şu odalara şöyle girme diye."
Efe uykulu sesiyle konuşunca anırarak gülmeye başladım.
Yüzüme üzgün bir ifade takınıp
"Özür dilerim Efecik."Efe beni takmayarak götünü devirip geri uyumaya başladı. Bunun geri uyuyacağını anlayarak odadan çıktım.
Mutfaktan sesler geldiğini duydum. Merak ettiğim için mutfağa girdim.
Alaz kahvaltı hazırlıyordu. Benim geldiğimi duyunca bana göz kırpıp işine devam etti.
" Kahvaltımı hazırlıyorsun?"
" Evet misafirlerime güzel bi kahvaltı hazırlamak istedim." Alazın düşüncesiyle gülümsedim.
" Demir ve Ese abi gelecekmi?" Dün akşam geleceklerini söylemişlerdi.
" Evet gelecekler."
..................................................
Demir ve Ese abi gelince hepimiz masaya oturduk.
Demir abi " Efe nerede?" Salak Efe hala uyanmamıştı.
" O uyuyor. Uyandırayım ben." Tam masadan kalkacağım zaman Demir abi kolumu tutarak
" Sen otur ben uyandırırım." Bişey dememe izin vermeden mutfaktan çıkınca Alaza döndüm.
" Bunlar ne ayak. Zaten değişik değişik bakışıp duruyorlar."
Alaz omuzlarını bilmiyorum anlamında silkip yemğini yemeye başladı. Bunu Efe'yle konuşacaktım.
<><<<<><<><<<>><><<><<><
Merhaba bayadır bölüm atamadım. Pek birşey yok bölümde ama ilerleyen bölümlerde güzel şeyler var:)Ve bölümü kontrol etmeden atıyorum. Bir yanlışım varsa kusura bakmayın.
Görüşmek üzere 🥰💗💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Mahalle
RomanceAlaz mahallenin ağır abisiydi Bora ise mahalleye yeni taşınmıştı... *BxB *Yaş farkı