11.

948 39 5
                                    

Masada hala üç kişiydik. En son Demir abi Efe'yi uyandırmaya gitmişti.

" Bunlar nerede kaldı. Altüstü uyandırmaya gitti." Bunu demem üzerine içeri sırıtarak giren Demir abiyi ve kıpkırmızı olmuş Efe'yi gördüm.

Efe'nin yüzüne sorar bakışlarla bakarak bi cevap bekledim ama hiçbirşey demeden yemeğine devam etti.

Ese ve Demir abi geldikten sonra kimse konuşmadan yemeklerimizi bitirdirdik. Alazın yaptığı kahvaltı gerçekten çok lezzetliydi. Annemin yaptığından sonra yediğim en güzel kahvaltı olabilirdi.

" Eline sağlık çok güzel olmuş."

" Afiyet olsun Bora." Alaz bana gülümseyerek masadan kalktı.

" İsterseniz siz salona geçin ben mutfağa halledip gelirim."

Alazın buraları tek toplamasına izim vermeyip " Bende sana yarım edeyim." Masadaki herkes ayaklanıp salona geçti.

Alaz abi "Sen masadakileri topla bende bulaşıkları yıkarım." Hiçbirşey demeden kafamı sallayıp masadakileri toplamaya başladım.

"Bora sana birşey sorabilirmiyim?" Alaz abinin sorusuyla kafamı masadan kaldırdım."

Meraklı gözlerle Alaz abiye bakıp " Evet sorabilirsin." Alaz elini havluyla silip yanıma yaklaştı.

" Ben dün iki tane yarına sinema bileti almıştım. Ese ile gideri diye. Ama yarın Ese'nin işi varmış. Biletler boşa gitmesin benimle izlemeye gelmek istermisin?"

Alaz abi beni film izlemeye davet ediyordu. Kalbim çok hızlı atmaya başlarken " Tabi gelirim. Hangi film?"

" Adını tam hatırlamıyorum ama korku filmiydi." Hayır. Ben korku filmlerinden çok korkardım. Ama şimdi bunu Alaz abiye söyleyemezdim kesin benle dalga geçerdi.

" Aaa ne güzel çok severim korku filmlerini." Alaz abi buna mutlu gibi gülümserken " Sevmen güzel oldu. Hadi gel içeri geçelim zaten bulaşıklarda bitti." Kafamı sallayarak salona doğru yürümeye başladım.

İçeri girdiğimizde okey oynayan üçlüyle karşılaştım. Demir abi, Ese abiye ayı gibi bağırıyordu.
" Lan pezevenk neden yalan söylüyorsun. Gördüm işte çaldın."

Efe " Tamam abi uzatmaya gerek yok olur böyle şeyler." Efe'nin konuşmasıyla Demir abi başka birşey demedi.

Efe bana dönünce kaş göz yaparak kapıyı gösterdim.

Efe " Biz kalkalım o zaman zaten çok rahatsızlık verdik."

Alaz " Hayır ne rahatsızlığı ikinizi tekrar beklerim." Efe ile Çıkış kapısına yürürken Alaz abi kolumu tuttu.

" Yarın saat dokuzda alırım seni evinden." Bunu unutmuşum

" Tamam Alaz abi yarın görüşürüz o zaman."

Alaz abi gülümseyerek " Görüşürüz Bora görüşürüz."

Ayakkabılarımızı  giydikten sonra Ese ve Demir abiyle vadalaşıp apartmandan çıktık.

Yarın Alazla film izleyeciğimi düşünerek yürümeye başaladım..

Yeni MahalleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin