Medya:Bora
..........:::::::::.....
Şu anda öylece telefonumun ekranına bakıyordum. Alaz İnstagramdan bana istek atmıştı. Efe'ye bir bakış attım.
" Lan bana Alaz abi istek atmış kabul edeyim mi sence?" Efe'nin de bir fikrini sormak lazımdı şimdi.
" Et bence kanka sen bu adamla iyi anlaşırsan falan mahallede kimse bulaşmaz sana." Çok mantıklıydı lan. Herkes bu adamdan korkuyordu zaten.
" Doğru diyon kanka edeyim bakayım." Alaz iyimiydi kötümydü bilemiyordum. Adam bana iyi davranıyordu aslında. Adam hakkında sadece söylentileri duyumuştun. Hiçbir kötülüğünü görmemiştim.
" Geri takip attınmı bari?"
" Attım kanka."
" Aha kabul etti lan." Adam telefonunun başında bekliyordu herhalde. İstek attığım gibi kabul etmişti.
" Ne ara lan."
" Ya kanka onu bunu boşverde çok sıkıldım amına koyayım sabahtan beri mal mal yuvarlanıyoruz evin içinde."
İkimizinde tek yaptığı şey televizyonun karşısına geçip boş boş muhabbet etmekti.
" Dışarı falan çıkalım mı?" İyi olurdu valla bir kahve falan içerdik.
" Olur kafeye falan geçeriz."
" Tamam, ben burda birtane kafe görmüştüm güzel gözüküyordu oraya gidelim."
..................
Efe'nin dediği kafeye gelmiş kahvelerimizi içiyorduk.
" Bora kanka sen ödersin kahveleri bu arada."
" Siktir git pezevenk hayatta ben ödemem hem sen dedin dışarı çıkalım diye." Birde bana hesap ödettiriyordu şerefsiz.
" İyi be ödemezsen ödeme kalmadık parana ben kendiminki öderim." Gözlerimi devirip kahvemi içmeye devam ettim.
" Lan Bora şu karşıdaki Alaz abiler değilmi?" Kafamı Efe'nin dediği tarfa çevirdiğimde bize doğru gelen Alaz abi ve arkadaşlarını gördüm.
" Ay siktir bu tarafa geliyorlar birde."
Alaz yüzündeki gülümsemeyle yanımdaki sandalyeye oturdu.
" Naber gençler." Bu hayırsız nerden çıkmıştı şimdi.
" İyi Alaz abi öyle kahve içiyoruz. Senden naber?"
" Bizde şimdi geldik sizi görünce yanınıza uğrayalım dedik." Çok iyi yapmışsın yaa.
Demir abi, Efe'ye doğru dönüp " Seninle tanışamadık yakışıklı."
" Ah evet Efe ben Bora' nın arkadaşıyım. Siz peki?" Efemiydi lan bu konuşan. Ne kibar konuşmuştu.
" Madem böyle şeylerin vardı niye söylemiyorsun yarram." Masadaki herkes ne diyo bu andaval bakışları atarken. Dediğim cümlenin yeni farkına varıp elimi enseme atıp.
" Ahah yani şey için dem-" Sözümü masaya gelen garson gelmişti. Taşşaklarına kurban be abim benim.
....................
Yarım saat kırk dakikadır havadan sudan konuşuyorduk. Alaz sıkılmış olacak ki "Burası beni çok bunalttı gelin benim arabayla turlayalım biraz."
Demir abi " Olur valla bende sıkıldım."
Hayır ya ben eve gitmek istiyordum zaten beraber oturmuştuk daha niye geliyorduk sizinle.
Efe benim istemediğimi anlamış olacak ki " Biz eve gitseydik aslında."
Demir abi kolunu Efe'nin omzuna atıp " Olurmu öyle şey geliyorsunuz ikinizde. Hem seninlede kaynaşmış oluruz."
Efe diyecek birşey bulamamış " Peki gelelim o zaman."
Alazın omzunda uyuya kalıp beni eve bırakmasından sonra gene ne olacaktı acaba..
<<><><<>><>>><>><>>>>>>
MERHABA İKİ GÜN ÜST ÜSTE BÖLÜM😨😨
BU ARADA KİTAPTAKİ YAN SHİP DEMİR VE EFE ONLARA AYRI ÖZEL BÖLÜMLER ATARIM BELKİ İLERDE EŞER İSTERSENİZ TABİİ
ŞİMDİLİK GÖRÜŞMEK ÜZEREE😽😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Mahalle
RomanceAlaz mahallenin ağır abisiydi Bora ise mahalleye yeni taşınmıştı... *BxB *Yaş farkı