9.

1.6K 72 8
                                    

Medya Bora

..................................

" Yani öyle işte ama artık unuttum onu." Ese abinin eski sevgilisi ile ayrılma hikayesini dinliyorduk hepimiz. Ese abi gene bir anısını anlatırken Alaz salona girdi.

" Gençler ben sizin yataklarınızı hazırladım, gelin göstereyim size."

Efe'yle ikimiz ayaklanıp Alazın yanına gittik.

" Bizde eve geçelim o zaman çok kalabalık oluruz böyle. Yarın sabah geliriz tekrar."  Demir abi konuştuktan sonra Efe'ye bir bakış atık Ese abi ile birlikte gittiler.

Bu Efe ve Demir abide birşeyler vardı ama hadi hayırlısı. Umarım bunlarında birbirlerine dayama hikayesi yoktur.

" Hadi gelin." Alaza kafa sallayıp peşinden yürümeye başladık.

Alaz birtane odanın önünde durup " Efe burası senin odan. Çarşafları şimdi değiştirdim. Zaten çok kullanılmıyordu ama genede temiz olsun." Vay ne düşünceli adam.

" Çok teşekkür ederim Alaz abi zahmet etmişsin." Buda çok kibar Efemiz. Bi bana kabaydı sanırım andaval.

" Ne demek koçum rahatına bak sen. Bora gel sanada odanı göstereyim." Efe bana imalı bir bakış attığında ona göz devirip Alazı takip ettim.

Alaz odanın kapısını açtığında şaşırmıştım çünkü bu evdeki diğer odalardan daha farklı ve güzeldi. Kocaman iki kişilik bir yatak yatağın hemen önünde koltuk vardı. Değişik bir tasarıma sahipti. Yatağın hemen karşısında ise tabiki gene büyük olan bir gardrob vardi. Ve bu söylediğim şeylerin hepsi siyahtı. Bu adamın siyah fetişi vardı herhalde.

" Beğendin sanırım. Benim odam burası."  Ne demek benim odan yalnız Alaz daha erken değilmi beni yatağa atmak için beni.

Alaz bana yarım bir gülümsemeyle bakarken gözlerimi kaçırıp konuştum

" Senin odanmı?" Mal benim odam demişti ya zaten.

" Evet sen burda yat. Ben salonda yatarım. Alaz gerçekten hiç benim düşündüğüm gibi biri değilmiş. Birde beni yatağa atmak için sanmıştım. Bu hafta cumaya gideyim ben en iyisi.

" Yok Alaz abi ne gerek var seni yatağından etmeyeyim ben seni. Ben yatarım salonda."

" İkimiz yatalım istersen daha kolay olur?" Ben Alazın yüzüne donmuş bir şekilde bakarken Alazın gülümsemesi daha çok arttı.

" Şaka yapıyorum. Ben salonda yatacağım. Bu arada yatağın üstüne uyurken giyebileceğin kıyafetler bıraktım. Rahatına bak ve iyi geceler."

Ben neden şuan bukadar yumuşuyorudum. Alazın bu kadar iyi olması beni biraz afallatmıştı hatta biraz değil baya afallatmıştı.

" İyi geceler." Alaz son kez yüzüme bakıp kapıtı kapatıp çıktı.

Yatağın yanına gittiğimde Alazın benim için bıraktığı kıyafetleri gördüm.

Siyah bir eşofman ve beyaz bir tişörttü.

Üstümdeki kıyafetlerden hızlıca kurtulup Alazın verdiklerini giydim. Burnuma gelen kokuyla yüzümde küçük bir tebessüm oluştu.

Gardrobun yanındaki aynanın önüne geçip. Üzerime bir bakış attım. Bol olmuşlardı. Yani koskoca adamdı şimdi.

......................

Hıçkırıklarımın arasında konuşmaya çalışıyordum. Çok canım yanıyordu.

" Baba yeter vurma artık." Gene dövüyordu beni.

" Birde ağlarmusun lan sen. Allah'ın ibnesi. Senin yüzünden mahalledikiler benide kötü tanıyacaklar. Gene kime siktirdin sen kendini." Babam eşcinsel olduğumu öğrendiğinden beri sürekli beni dövüyordu.

" Baba gerçekten ben kimseyle birşey yapmadım."

" Kes sesini erkek orospusu olduğunu bilmiyoruz sanki." Babam dahada sert vurmaya başlayınca hıçkırıklarım çığlığa dönüşmüştü.

" Baba yalvarırım vurma lütfen. Çok canımı yakıyorsun."

Nefes nefese bir şekilde gözlerimi açarak etrafa baktım. Alaz yanımda endişeli bir şekilde bana bakıyordu. O şerefsizle ilgili bir rüya görmüştüm gene.

Alaz elini omzuma koyarak " Bora iyimisin? Kabus görüyordun bende sesini duyunca geldim hemen."

" Ah teşekkür ederim ara sıra oluyor böyle şeyler." Ara sıra değil çoğunlukla oluyordu aslında.

" Baba falan diyordun babanla ilgili bir problemin mi var?" Vardı ama artık baba denebilirse tabi.

" Evet önceden bir şeyler yaşamıştık bazen rüyalarıma giriyor böyle." Unutamıyordum vücudumda bırkatığı yaraları.

" Bana anlatmak istermisin?" Bunları sadece Efe'ye anlatmıştım ve annemin mezarına.

" Şuan kendimi hiç anlatabilecek gibi hissetmiyorum kusura bakma Alaz abi."

" Ne kusura Bora istediğin zaman anlatabilirsin dinlerim ben seni."

Alaz bana gülümseyerek konuşunca içimde birşeylerin ısındığını hissetmiştim. Neden bu kadar iyisin.?

" Çok teşekkür ederim." Alaza samimi bir gülümseme göndermek konuşmuştum.

" İstersen yanında yatabilirim." Şaşkın bir şekilde Alaza bakarken telaşlı bir şekilde konuştu

" Yalnış anlama sakın kendini daha iyi hissedersin diye." Yalnış anlamamıştım sadece Alazın yanında yatmak istemesinde şaşırmıştım. Onun bu halleti hoşuma gitmişti. Şuan tek başıma uyumaya korkuyordum zaten.

" Hayır şaşırdım sadece yatabilirsin." Alaz dediklerimle rahat bir nefes alarak yanıma yattı.

Kalbim çok hızlı bir şekilde atmaya başlamıştı. Yoksa ben Alazdanmı hoşlanmaya başlamıştım. Adamdan etkilendiğimi biliyordum ama  işte kabullenemiyodum. 

Düşüncelerimle beraber iyice mayışırken. Yavaştan uykuya başlamıştım.

Belimde kollar hissediyordum. Ensemde ise boynumu gıdıklayan bir nefes. Bu koku ise çok tanıdık bir koku.

Uyku beni iyice ele geçirmişti. Ve öylece uyuya kalmıştım...

<>><><><<><<<><<

Merhabaaa bugün Boranın ailesi ile ilgili olan şeylere giriş yaptık. İlerideki bölümlerde daha çok yazarımm.

Alaz ve Bora birlikte yatıyorrrr💞💞💞

Bu arada bölümü kontrol etmeden atıyorum bir hatam varsa kusura bakmayın lütfen.

Birdahaki bölümde görüşmek üzere 😽😽😸😽😸

Yeni MahalleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin