0.5

1.3K 46 7
                                    

Hello

Zil çalınca Melisa ve Ülkü ile çardağa indik. Yemekler gelmişti ama bizi beklemiş başlamamışlardı. Ne centilmen çocuklar.

"Hoşgeldiniz. Biz de sizi bekledik. Yeter bekledik ama. Acıktım ben ya. Ver şunları Çınar." Semih'i dışarda tutuyorum Defne. Bende iç ses.

"Ne var öldün mü? Geldik işte." Ülkü Semih'i hiç sevmiyor Defne. Bende sevmiyorum. Gıcığın teki.

"Uzatmayın bir keyif yapıcaz."

"Barış Haklı. Hadi otur Ülkü."dedi Çınar Barış'ı onaylayarak. Sen Ülkü'yü Çınar'ın yanına mı itekliyorsun. Ne var yani. Yapmayayım mı azıcık çöpçatanlık. Millete yap Defne. Bize kim yapacak?

"Defne annemgil bugün de gelmiyeceklermiş. Aradı mı seni de?"

"Yok aramadı. Ben ararım yemek yedikten sonra."

"Akşam yemeğine ne yapacaksın?" Tatlı olduğunu sandığı bir gülümseme ile bakmaya çalışan kardeşime göz devirdim.

"Önce önündekini yesene sen. Anca yemek düşünüyorsun." Ufak bir kahkaha atıp "Oğlum varya Defne bir yemek yapar parmaklarınızı yersiniz."

"Yalakalık yapma Çınar." Yalan mı söylüyor çok güzel yapıyorsun. Biliyorum.

"Nerede ki anne babanız. Kimse sormadı dün." Oha Defne farkettin mi? Farkettim iç ses. Cenk'in burada olduğunu yeni farkettim.

"Anneannem hastalanmış. Köye gittiler."

Hepsi birer birer geçmiş olsun dileklerini diledi. Yemeklerimizi yedikten sonra sıkıldım. Sınıfa çıkıp uyumak istiyordum. Sanırım regl olacağım için sıkıntadayım. Karnım da ağrıyor.

"Ben sınıfa çıkıyorum."

"İyi misin?" Bu soru Barış'tan gelmişti. Zaten sinirliydim ona dün kazandı diye. Saçmalama Defne. Regl kafana vuruyor sadece.

"İyiyim sorun yok."

"Bende geleyim." diyerek Ülkü kalkmaya çalışmış ardında da Melisa kalkmak istemişti.

"Hayır hayır. Oturun siz. Uyucam ben. Sıkılırsınız yukarda. Kızlar size emanet." Çınar'a göz kırpıp itiraz sözlerini dinlemeden yukarı çıktım.

Montunu çıkarıp yastık şekli verdikten sonra kafamı sıraya koydum. Bu sırada uyumak da bir başka oluyor. Telefonu elime alıp sosyal medyada gezinmeye başladım. Bir süre sonra Sahte Melisa'dan mesaj geldi. Açmak istemiyordum ama yukarıdan silecekken ikincisinin gelmesi ile yanlışlıkla açtım.

Sahte Melisa: iyi olduğuna emin misin?

Sahte Melisa: bir şeye ihtiyacın var mı?

Görüldü olmuştu. Şimdi cevap vermesem ayıp olurdu. Değil mi?

Siz: iyiyim sorun yok, teşekkür ederim

Sahte Melisa: regl mi olacaksın?

Siz: nereden anladın?

Sahte Melisa: karnını tutuyordun

Siz: beni mi izliyorsun

Sahte Melisa: ben hep seni izliyorum

Sahte Melisa: sen başkasını...

Siz: sana bir şey söylim mi?

Siz: ya da boşver

Sahte Melisa: söyle niye boş vereyim

Siz: sana sormam yada anlatmam doğru olmaz

Sahte Melisa: tanımadığın biriyim anlat

YANLIŞ mı? -texting- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin