BÖLÜM 5 " KAKTÜS VE LAVİNİA"

118 7 0
                                    



Selam arkadaşlar biz yeni bölümle geldik❤️

Güzel bir bölüm bizi bekliyor

Güz Sayhası için 🥀🤍emojisini bırakın

Yıldıza dokunmayı unutmayın ve yorumlarda beraber olalım

Özdemir Asaf - "Lavinia"

İYİ OKUMALAR
❤️






GÜZ SAYHASI - BÖLÜM 5

"KAKTÜS VE LAVİNİA"

[ Köy - 2014 ]

Karşısında Ömer'i gören genç kız hâlâ şaşkınlığını üzerinden atamamıştı. Ömer ile o kadar konuşmasına rağmen kardeşinden bahsetmemişti. Hoş Nazlı da söylememişti ya da söylemeyi unutmuştu.

"Bir kardeşin olduğunu bilmiyordum Ömer!" Dedi genç kız ses tonundaki şaşkınlıkta hâlâ gitmiş değildi.

Genç adam bakışlarını Feride'nin gözlerine çevirdiğinde hafif bir tebessüm ile,

"Kendim hakkında pek konuşmayı hem beceremem hem de sevmem," diyerek cevap verdi.

"Anladım," diyerek konuyu kapatmayı düşünüyordu genç kız.

"Siz nereden tanışıyorsunuz," diye sordu Ömer'in kardeşi.

"Tekstil fabrikasında farklı bölümlerde çalışıyoruz," dedi Ömer kardeşine baktığında.

"Anladım ağabey," dedi genç kız ve ardından bakışlarını Feride'ye çevirdiğinde "memnun oldum Feride abla benim adımda Damla," diyerek elini genç kıza uzattı.

"Memnun oldum Damla,"

"Peki sen nasılsın Damla? Telefonda sesin korku dolu geliyordu," diye sordu Ömer kardeşine baktığında.

"Birisinin takip ettiğini hissettim ağabey, seni de korkuttum ama yolda Feride abla ile karşılaşınca o beni korudu. Eğer o olmasaydı ne yapacağımı bilemezdim," dedi genç kız Feride'ye bakarken.

"Ben bir şey yapmadım Damla, sen güçlü bir kızsın o kendini bilmez insanların hakkından gelirdin muhakkak," diyerek genç kıza güç vermeye çalışıyordu Feride.

Sohbet ederlerken biraz sonra iki tane kız Damla' nın yanına geldiğinde,

"Bizde seni bekliyorduk Damla kursa beraber gidelim mi?" Diye sordular.

Damla,ağabeyinin gözlerinin içine baktığında sanki izin almak ister gibiydi. Ömer başını olumlu anlamda salladığında Damla heyecanla çantasını omzuna taktı ve ardından ağabeyinin yanağını öptüğünde,

"Sağol ağabey iyi ki varsın!" Dedi.

"Sen de iyi ki varsın meleğim, kurs çıkışı seni ve arkadaşlarını almaya gelirim. Ve en önemliside bir dahaki maaşımla sana bir telefon bakalım olur mu? Böyle aklım sen de kalıyor."

"Tamam ağabey, ben bir şey olursa seni arkadaşlarımdan ararım akşama görüşürüz," diyerek kafeden uzaklaştı genç kız.

Sessizlik, bir gölge misali etrafı sarmalarken duyulan sadece nefesin sesiydi.

"Teşekkür ederim Feride," dedi Ömer genç kıza bakarken.

"Teşekkür edilecek bir şey yapmadım Ömer," dedi genç kız bir yandanda  hafiften ılıyan çayını yudumluyordu.

GÜZ SAYHASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin