17. rész

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A buli másnap reggelig tartott. A spanyolok híresek a napokig tartandó esküvőkről, de mi egy nappal is beértük most. Gyorsan lezuhanyoztunk és átöltöztünk, majd indultunk is a nászútra. Helikopterrel indultunk el, aztán repülőre ültünk. Délután meg hajóra szálltunk, ami elvitt a végcélhoz.

Görögországban töltjük a nászutunkat. Egy tengerparti szállodába mentünk. Rengeteg biztonsági őr volt a szállodában egyenruhát viselve. Nem nehéz kitalálni, hogy Alec szervezkedett. A férjem ugyanis egy irányításmániás idióta, bár én így szeretem. Szóval nem foglalkoztam ezzel a kis plusz védelemmel, most. Amint odaértünk egy férfi máris üdvözölt minket. Ez a terület is a Garzia család kezében van, nem meglepő hogy nyaliznak neki.

Egyből pezsgővel kínált minket és gratulált nekünk. Azután a kezünkbe adta a beléptető kártyát és a kulcsokat, majd a csomagjainkat felkapták és már mutatták is az utat. A szálloda királyi luxus lakosztályát kaptuk a legfelső szinten. A szoba tetszett. Nagy nappali és konyha volt. A fürdőszobában hatalmas kád és zuhanyzó volt. A szobánkban meg egy hatalmas Balda hímes ágy.

De a szobába nem akárhogy érkeztem. Amikor a férfi nyitotta az ajtót Alec felkapott a karjaiba és úgy lépett be velem. A férfi bevitette a szobába a bőröndünket majd becsukta az ajtót. Már este nyolc óra is elmúlt és a nap is épp lenyugodni készült.

Alec bezárta kulccsal és retesszel az ajtót és elindult velem a szobánkba.

- Mrs. Garzia! –duruzsolta a fülembe és érzékien beleharapott.

- Mr. Garzia! Hé Alec..! –sikítottam, amikor az ágyra dobott. Háttal érkeztem a puha matracra és a párnák közé zuhantam nevetve. Ő levette egy pillanat alatt az ingjét és eldobta. Elém tárult napbarnított izmos felsőteste. Ahogy végignéztem rajta beleharaptam a számba a látványtól.

- Remélem felkészültél arra, ami most vár rád! –mondta mélyen és szexin. Én már vörösödni kezdtem a szavai hallatán, mert tudtam mi vár rám. 3 napja nem ért hozzám. Az esküvő és a meló utolsó simításai miatt. De most itt vagyunk kettesben, minden gondunk otthon hagytuk. Itt csak mi számítunk. Ez a mi nászutunk.

- Miért mi vár rám? –kérdeztem incselkedve és végigsimítottam a dekoltázsomon. Ő erre tekintetét odavezette és elmosolyodott.

- Ha játszani akarsz, akkor játszunk édesem. –mondta és ledobta a nadrágját és a cipőjét. Majd elkezdett felém mászni az ágyon.

- Ne sétálj be gondolatlanul az oroszlán barlangjába. –mondtam és egy perc alatt magam alá fordítottam. Én kerültem felülre lovagló ülésben rajta. Ő ezt látva nagy mosollyal jutalmazott.

- Tégy, amit akarsz Bellaza. Már a tiéd vagyok. –mondta miközben felgyűrte a ruhámat. Felemeltem a kezemet és ledobtam magamról a ruhát. Épp csak levettem és eldobtam a ruhát, már kapcsolta is ki melltartómat. Kezére csaptam, de ő attól még leszedte rólam az anyagot így kiszabadította melleimet.

Kényszer vagy SzerelemWhere stories live. Discover now