Aldızım medya ile ilgili ne düşünüyorsun?
İyi okumalar
Alperen'in anlatımıyla
Emirhan ile beraber içeriye geçtiğimizde aramızda ölüm sessizliği vardı. Çok gergindim
"Aç mısın evladım?" Nurbanu ablamın herkesi sahiplenmesine hayranım.
"Teşekkürler değilim, Alperen Bey eğer yemeğinizi bitirdiyseniz doktora haber vermem gerekiyor dikişlerinizi kontrol edecek." Bir dakika bir dakika Bey mi? O ne resmiyet öyle.
Yemin ederim bütün iştahım kaçtı. "Bitti.",diyerek odama yöneldim. Koruyucu meleğim beni takip ediyordu. İçeriye geçtiğimizde kapıyı kapattım,yerin kulağı var canım.
"Alperen Bey siz yatağa geçin, biraz dinlenin.Doktor yarım saat içerisinde gelecektir."
"Neden bu kadar resmî konuşuyorsun?" Sesimdeki merak oldukça belliydi.
"Efendim siz patronum oğlu hatta patronumsunuz sizce de resmî konuşmam gerekmiyor mu?" Bana efendim demeni isterim ama böyle değil.
"Hadi ama sence de çok komik olmuyor mu? Eğer beni patronun olarak görüyorsan ki asla böyle görmeni istemem benimle resmî konuşmanı yasaklıyorum." Gözlerimi gözlerine dikerek kurmuştum cümlemi. O gözler ne öyle, uyuşturucu gibi bağımlısı oluyorum galiba.
"Peki ne diye hitap etmemi istersin?" Kocacığım,miniğim,ciğerparem,aşkım,çocuklarımın babası,sevgilim,sevdiğim adam,Lolita, My boy, özünde bunun gibi şeyler.
"Sen nasıl istersen öyle hitap et." İç sesim Messi dış sesim Arda Güler ne kadar uyumluyum.
"Tamam o zaman. Sen dinlen şimdi ben çıkayım doktorla beraber geri gelirim." Hayır lan gitme!
"Dur gitme, tek başıma sıkılırım sen de kal yanımda." Aslında sıkılmam ama olsun.
Ben dikkatli bir şekilde yatağıma yatarken, koruyucu meleğim yatağın sağ tarafındaki koltuklara oturuyor.
"Biliyor muydun babamın seni benim içim tuttuğunu?" Gerçekten merak ettiğim bir soru.
"Hayır, oğlu için tuttuğunu biliyordum ama oğlunun sen olduğunu bilmiyordum."
" Korumalık senin mesleğin mi?"
"Aslında hem evet hem hayır. Eskiden de korumalık yapmıştım ama asıl mesleğim uluslar arası tercümanlık." Anladığımı belirtmek için kafamı sallamıştım.
"Peki,sen? Lise'ye gidiyorsun galiba?" Ne bu kamera şakası mı ?
"Hayır! Ben 20 yaşındayım modellik yapıyorum." Çok mu çocuksu gözüküyorum?
"Ah, üzgünüm çok genç gözüküyorsun bu iyi bir şey ileride işine yarar." Şuan yaramadığı sürece pek iyi bir şey değil.
"Önemli değil. Peki,sen kaç yaşındasın?" Taş çatlasın 22 yaşındadır.
"29 yaşındayım."
"Ebenin amı" Ellerimi ağzıma götürdüm ananısatim ağzımdan kaçırdım. Odam bir anda Emirhan'ın kahkahasıyla doldu.Ne güzel gülüyordu!
"Genç göründüğümü söylerler." Ah şu dünyada nelerle karşılaşıyoruz normalde abi diyeceğim adama Daddy demek istiyorum.
Bitti yazım yanlışları varsa kusura bakmayın.
@Mutlusrc Dünyadaki tek iyi erko olabilirsin cano.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yes,My Sir (bxb)
RomanceAlperen ve Emirhan'ın hikayesi "Yalakanım bebeğim Senin için dağları deleyim"