Erkek adam etek giyer

32 4 8
                                    

İyi okumalar

Alperen'in anlatımıyla

Evet şu anda ani verdiğimiz bit karar doğrultusunda hafif makyaj yapıp çıkmak için hazırlanıyorduk.

"Önce alışveriş merkezine gidelim. Sonra kahve içmeye gideriz." Eylül'ün dediğini güneş gözlüklerimi takarken onayladım.

" Olur öyle yapalım." Odamın kapısının koluna uzanırken tekrar konuştum. " Çıkışa son varan kahveleri ısmarlar.", diyerek kapıyı açtım ve Eylül'ün çıkmasını beklemeden kapıyı kapattım ehehehe.

Ayaklarımı götüme vurarak koşarken koridorun ortasındaki duvara çarptım, bi dakika niye yolun ortasında birden duvar çıktı. Acıyla burnumu tutarken duvar konuştu.

" İyi misiniz Alperen Bey?" koruyucu meleğimin sesiydi bu ama niye benimle resmî konuşuyorki?

"İyi sayılırım." diyerek tebessüm ettim hafifçe. Zalımınoğlu öyle bir bakıyor ki kalbimin tam ortasından vuruyor.

"Peki,nereye gidiyorsunuz böyle koşarak?" Haydaa niye tekrar resmiyete döndü ki neyse bu konuyla sonra ilgilenecektim.

"Şey Eylül ile dışarı çıkmayı planlıyorduk da o yüzden şey ettim."
Anladığını belirten kırıktılar çıkardı.

"Hadi gidelim o zaman."

"Gidelim derken?"

" Siz, ben ve Eylül hanım"

"Sadece alışveriş merkezine gideğim hem yanımda Eylül de olacak gerek var mı gelmene?" Gelmesini istemiyor değildim ama uzun zaman oluyordu Eylül ile tek zaman geçirmeyeli.

" Tabii ki var Alperen Bey, benim işim bu." Hay ben senin beyinin...Bırak şu resmiyeti be adam.

"Bu resmî konuşmayı halletmiştik niye tekrar böyle konuşuyorsun?" Merakla sorduğum soruyu çok bekletmeden yanıtladı.

"Selim Bey böyle uygun gördü olması gereken bu." Hayatımdaki en ufak bir şeye bile karışmasa olmaz.Adam sanki bundan zevk alıyor ya.

"Alperen kahveleri ısmarlamayı düşünüyor musun yoksa daha sohbet mi etmeyi planlıyorsun!" Dış kapının oradan bağıran Eylülle dikkatim dağılmıştı. O oraya hangi ara gitti hiç fark etmedim.

"Geliyorum canım ufak bir sorun vardı hallettim." diyerek Emirgan'da orada bırakarak Eylül ün yanına gittim. Dışarı çıkıp Arabaya bindiğimizde Emirhan da şöför yanına oturmuştu.

"Bu niye bizimle geldi." Eylül kulağıma fısıldamıştı.

"Görevi buymuş beni koruyacakmış."

"Sana olan aşkımdan ötürü diğer erkolar sana bakamasın diye geliyor diye yorumladım bal." Kıkırdamıştım söylediğine.

Arabadan indikten sonra güneş gözlüklerimi gözümüze takıp Eylül'le kolkola girmiştik.Taş olsa çatlardı karşımızda. Biz önden Emirhan arkadan alışveriş merkezine girdikten sonra gördüğümüz ilk mağazaya girdik.

"Balım etek alalım acil ihtiyaç." demişti Eylül aslında şaşırmıştım

"Tamam da sen etek giymezsin ki."

"Evet, zaten benim için değil."diyerek etek reyonuna giden Eylül'ü takip etmiştim. Emirhan ne bizden uzaktı ne de yakındı oldukça tuhaftı sanki bugün.

Eteklere bakarken Eylül birden belimi ölçtü ardından eline aldığı iki etekle beni peşinden sürükleyerek kabinlerin oraya götürdü.

"Al bunları dene." Gözlerim fal taşı gibi açıldı.

"Ne hayır ya biri görürse?"

" Güzelliğine bakarlar o zaman hadi giy bekletme." diyerek eteklerin ikisini de elime tutuşturdu. İlk önce gri olanı giymiştim. Tam oturmuştu aynada kendime bakarken Eylül bağırdı.

"Yardıma ihtiyacın varsa Meleğini çağırayım."

"Hayır hayır bitti." diyerek kabini kapısını açtım.

"Vay anasını nasıl yakıştı. Oğlum tamam modelsin de her giydiğinde yakışmasın be. Tamam bunu alıyoruz diğerini de giy" Aslında ikinci çok kısaydı varla yok arasında bir şeydi.

"E bu oldu aynı beden değiller mi o da olur hiç denemeyeyim." sözümü bitirmem ve Eylül'ün ölümcül bakışlarına dayanamayarak hemen kapıyı tekrar kapattım.

Siyah,kısa ve güzel olan eteği giyip ip gibi olan şeylerini de taktığımda aynada kendime baktım. Bu gerçekten çok güzel olmuştu.

Kapıyı açtığımda karşımda Eylül'ü görmeyi beklerken gözleri fal taşı gibi açılmış bana bakan bir adet Emirhan görmüştüm.



Kapıyı açtığımda karşımda Eylül'ü görmeyi beklerken gözleri fal taşı gibi açılmış bana bakan bir adet Emirhan görmüştüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                            Etekler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                            Etekler

Yazım hataları varsa kusura bakmayın.

Öhm eğer Femboy müzik zevki iyi kibar kitap okumayı seven biri varsa özele bekliyorum.

  @Mutlusrc ♥️

Yes,My Sir (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin