İyi okumalar"Nerdeydin sen?" Baba, bazı çocuklar için ne kadar kıymetli bir kelime maalesef bu benim için geçerli değil .
"Hastanedeydim, eve gelirken saldırıya uğradım." Alaycı bakışları üzerimde geziniyordu.
"Oruspular gibi sokakta sürtersen tabii saldırırlar. Söyle neyimi aldılar?" Keşke sorsan baba bana bir şey oldu mu?
" X bankasının kredi kartını." Ellerim tırnak etlerimle oynuyor, gerginim.
"Aptal,senin gibi bir aptal yüzünden paramı çaldılar!" Hayır,baba parası yemiyorum 9 yaşından beri modellik yapıyorum ve harcadığım paraların hepsi oradan gelenler. Asla onun parasına el sürmem.
"Hayır baba sen kartı stüdyoya 10 dakika geç kaldığım için kapattırmıştın."
"Daha kendini savunamıyorsun, senden bir şeyler beklemek çok büyük hata." Niçin böyle birisin baba?
"Sana bir koruma ayarlayacağım her yere seninle gelecek. Şimdi git yarınki programını 2 gün sonraya çektik çok işimiz var. O yara izi hemen kapansın kimse kusurlu model istemez."
Başımı tamam anlamıyla sallayıp odama çıktım. Yatağa yattım, dikişlerim hala acıyordu. Kulaklığımı takıp müzik açtım, müziğin ruhumdaki yaraları kapattığına inanıyordum.
Oldukça yorgundum gözlerim kapanıyordu.Yeşil gözlerimi güzel olacağını ümit ettiğim bir güne açmıştım. Dikişlerime dikkat ederek yataktan kalktım.Elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa gittim. Nurbanu abla kahvaltımı hazırlıyordu.
"Günaydınnn Nurbanu Sultan."
"Günaydın asla akıllanmaya yaramaz Alperen Sultan" dediği şeye gülmüştüm komik kadınsın be Nurbanu. Kahvaltımı yapıyordum ki kapı çaldı Nurbanu abla kapıyı açmaya gittiğinde ben de onun peşinden yavru ördek gibi geliyordum.
Koruyucu meleğim karşımda duruyordu şaşkınca ona bakarken o da şaşırmıştı beni gördüğüne.
"Alperen?"
"Emirhan?" Aynı anda söylemiştik biz bakışmaya devam ederken şoför Akif amca olaya el attı.
"Alperen, baban senin için koruma olarak Emirhan Bey'i tutmuş ama galiba siz önceden tanışıyorsunuz" Ne tanışması Akif amca hayatımı kurtaran koruyucu meleğim o benim.
@Mutlusrc tek yaşam sebebim<3
Yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın.
Ve şunu unutmayın herkesi mutlu edemezsiniz çünkü herkesi memnun etmek oruspuların işidir,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yes,My Sir (bxb)
Любовные романыAlperen ve Emirhan'ın hikayesi "Yalakanım bebeğim Senin için dağları deleyim"