Bazı insanlara güvenmeyin

30 3 6
                                    


İyi okumalar

Yazar anlatımıyla

Çekimler bittikten sonra arabaya binmiştiler. Emirhan içinden küfürler savuruyordu, Alperen ise radyo da çalan şarkıya eşlik ediyordu.

"Yasaksa yasak
Günahsa günah
Kim yaktıysa bu ateşi
O söndürsün o zaman"

Genç oğlan sanki bir şeyler anlatmak istemiş gibi bağırarak söylüyordu şarkıyı. Öyle de güzel sesi vardı ki sanki bu çirkin dünyaya ait değildi

"Kim yaktıysa bu ateşi
O söndürsün o zaman"

Bitmişti şarkı derin bir iç çekti genç adam. "Emirhan senin canın sıkkın gibi, bir sorum yok di mi?" Elindeki lolipop paketini açmaya çalışırken kurmuştu cümlesini genç oğlan.

"Yok Alperen , sadece bu fotoğrafçı denen herif sinirlerimi bozuyor." Kıkırdamıştı genç oğlan. " Öyle deme Emirhan aslında iyi birine benziyor."

"Yarramın iyisi." Diye mırıldandı genç adam. İçinde garip bir duygu vardı, anlamdıramadığı belki de anlamdırmak istemediği...

Alperen lolipopu uzun uğraşlar sonunda poşetinden çıkarmıştı.

"Ehehehe sonunda açtım" diyerek lolipopu ağzına aldı genç oğlan.Radyoda çalan hafif ton müziği ve Alperen'in lolipop yalama sesleri ile doluydu araba. Araba birden ani fren yaptı,Emirhan lolipopu Alperen'in ağzından aldı. Şimdi lolipop Emirhan'ın iki parmağı arasındaydı. Keşke lolipop olsaydım diye geçirdi Alperen içinden daha sonra kafasını iki yana sallayarak bu düşüncesinden kurtuldu.

"Hey lolipopumu geri ver." sinirle söylenmiş bir cümleydi.

"Hayır küçük adam dikkatimi dağıtıyorsun." Diyerek lolipopu kendi ağzına aldı ve yola devam etti Emirhan. Alperen içinden sevin çığlıklarıyla "LOLİPOPUMU AĞZINA ALDI!" Diye seviniyordu kendi içinde. Elini sanki çıkacakmış gibi atan kalbine götürdü. "Tanrım eğer ölümüm onun elinden olacaksa razıyım." diye düşündü genç oğlan

"Puf daha çok yolumuz var mıııı?" Alperen'in sorusuyla saniyelik ona bakmıştı Emirhan

"Bara gitmek isteyen sendin küçük bey, hala ne gerek var bilmiyorum."

"Yaa öyle deme Emirhan eğleneceğiz işte ne güzel."

"Umarım eğlenebiliriz."

Uzun süren bir araba yolculuğundan sonra bara gelmişlerdi. İçeri girdikten sonra etrafa bakınırken Alperen ve Can'ın gözleri kesişti. Can el sallayarak "buraya gel" diye dudaklarını kıpırdattı. Etraf oldukça gürültülüydü ve pis kokuyordu. Alperen normalde böyle yerleri hiç sevmezdi ama bir değişiklik olsun istemişti.Emirhan'ın elinden tutup Canların olduğu yere götürdü.

"Hoşgeldin Alpciğimmmm" diyerek sarılan Can'ın sarılmasına karşılık verdi Alperen.

"Hoşbulduk." Diyerek ayrıldı ve Can'ın yanına geçti.

Dakikalar saatleri saatler içkileri peşinde sürüklerken Can birden Alperen'in elinden tuttu.

"Hadi dans edelim!" Diyerek Alperen'i piste çekiştirdi.

İki beden karşılıklı dans ediyordu onları izleyen kıskanmış ama kıskandığını kabul edemeyen bedenden habersiz. Can Alperen'i barın tenha olan kısmına götürdü. Dans etmeye devam ediyorlardı.

"Çok güzelsin." Dedi Can, Alperen'in kulağına doğru.

"Teşekkürler." Dedi ve kızardı genç oğlan utanmıştı.

"Gülüşün,kokun,saçların,bedenin hepsi çok güzel ve özel." Dedi Can ve ekledi.

"Bedenin,penisin o dar deliğin hepsi bana ait olsun istiyorum. Bu gece hepsi benim olmalı." Alperen'in yüzünde şok ifadesi vardı. Şaşkındı genç oğlan, ne olduğunu idrak etmeye çalışıyordu. Birden karşısındaki bedenin dudaklarına yapışmasıyla kaskatı kesilmişti ardından hemen kendine gelerek göğsünden itmeye çalıştı adamı.

Bittiğ canim
Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın

@Mutlusrc Bal sen hep yanımda ol♥️

Yes,My Sir (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin