[Chapter; For]

147 21 11
                                    

-Anya Forger-

" Anya sana diyorum işte. Sürekli fıstık yeme! Ölüyordun az daha geçen ders, akıllanmadın mı?"

Becky'e 'Hayır' diyip elimdeki paketten bir fıstık daha alıp ağzıma attım. Sınıfa girdiğimizde tek tük birkaç kişi haricinde herkes, hala adını öğrenemediğim yeni çocuğun etrafına toplanmıştı. Derste Gara-Sensei, İzumi'ye beni revire götürmesini söylemişti. İmparator kızıyım evet ama sadece fıstıktı zaten. Pfftt. Çok saçma. Ama mecburen gittim. Yeni çocuk kendini tanıttı mı, bilmiyorum. Çünkü revirdeydim. Hemşirede tıbbi tedavide uygulamamıştı. Uygulanacak durumda yoktu zaten de. Resmen boşa inip gelmiştim. Becky ile sıramıza oturduğumda yemek için bir fıstık daha alacaktım ki Becky masanın üzerindeki  paketi aldı. Ona baktığımda kaşlarını çatmış ve konuşmaya başlamıştı.

"Hiç öyle bakma Anya. Buna izin veremem."

" Neye izin veremezsin?"

" Gazetelerde 'İmparator Kızı Anya Forger Briar fıstık yerken boğularak öldü' diye manşet atmalarına izin veremem!"

Dediği şeye kıkırdarken iki sıra çaprazımda oturan yeni çocuğun kollarını sıraya dayamış, başını kollarına koymuş yan gözlerle bize baktığını fark ettim. Becky kafama vurup " Ciddiyim salak "diye bağırdı. Yeni çocuk hala bize bakıyordu. Ona bakıp ayağa kalktım. Kapıyı adımlarken arkamdan Louisa'nın sesini duydum.

" Anya-san, nereye? "
" Seni ilgilendirmez. " diyip sınıftan çıktım. Yeni çocuğun bakışları rahatsız hissettirmişti.

🥜🥜🥜

Bölüm kısaydı biliyorum.
Yb perşembe günü ya da yarın gelebilir.

Babay

𝐃𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐒𝐩𝐲 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin