Yazar: Uzun zamandır bölüm atmadığım için özür dilerim. İlhamım gitmişti... Umarım hala bu bölümü bekleyenler vardır...
Ruby Yuika<3
(Bu arada kendim yapay zekaya yaptırmıştım modeli)
Bu karakteri çok seviyorum. Ynh kitabımda da kullanmıştım.
Şimdi bölüme geçelim.
- Damian Desmond -
Saraydaki iki açık vardı birinin gizli geçit olduğunu tahmin ediyordum ancak diğer geçit niye vardı emin değilim. Yakalanmamak için gizli geçit olarak tahmin ettiğim ilk açığı kullanmayı seçmiştim.
Geçit dizlerimin üstünde yürüyebileceğim boyuttaydı. Ve giderken şunu fark ettim geçit bazı odaların yanından geçiyor bu geçidi kullanarak odadaki konuşmaları duyabiliyorum.
"Ruby'in bunu keşfetmesi iyi oldu işime yarayacak."
Geçidin çıkışından girip işerlemiştim çünkü girişi sarayın içindeydi. Girişin olduğu yer imparator ailesinden birinin odasına bağlıysa işime yarardı.
Umarım Anya'nın odasına bağlıdır.
Sırf onu koruyacağım diye başka olaylara karışmayacağım. Sarayda yakalanmak ciddi sorun çıkartır.
Gerçi yanımda intihar hapı var. Eğer yakalanırsam itaat yeminim yüzünden işkence esnasında hapı yutarım.
Yani yakalanmam demek ölümüm demek o yüzden risk almayacağım.
Geri şuan bu geçitte ilerlemem bile bir risk aslında ama neyse.
Casus olunca bunu gözden çıkartıyorsun.
"Ne konuşmak istemiştin Yuri."
Duyduğum ses ile dizlerimin üstünde ilerlemeyi bıraktım. Kulağımı geçide dayarken bir yandan da İmparatoriçenin kardeşiyle ne konuşacağını anlamaya çalışıyordum.
Geçirin duvarında havalandırma bölmesine ilerledim. Bu köşeden zar zor görünse de odanının içinde sadece İmparatoriçe ve kardeşinin olduğunu fark etmiştim.
"Abla seninle bir şeyler paylaşmam gerekiyor. Bana güvendiğini biliyorum bu yüzden sana anlatacağım. Krallıklar arasındaki dengeyi değiştirecek önemli bir adım atmaya karar verdim."
Yuri konuşurken avucunu gösterecek şekilde beden dili kullanıyordu. Manipülasyon dilinde bu karşındakine güven vermek için kullanılıyordu. Gözüme çarpan detayla dudağımı ısırdım.
Neyin peşindesin Yuri Briar?
"Ne demek istiyorsun, Yuri? Ne gibi bir adım atmak istiyorsun?"
İmparatoriçenin gülümsemesi azalırken sakince konuşsada meraklandığı gözlerinden belli oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐒𝐩𝐲
FanfictionWESTALIS KRALLIĞI ve OSTANIA KRALLIĞI... Yaklaşık 30 yıl önceydi, krallıklar arası uzun yıllardır süren savaşın son bulması adına iki bebek doğdu... İki minik canlının kaderleri aldıkları ilk nefeslerinde yazılmıştı... Westalıs İmparatorluğunun haki...